יצאנו לפייסבוק כדי ללמוד את הסודות והטריקים מאחורי הסטורי

טקסט שמחליף צבעים לכל צבעי הקשת, תמונה מרצדת ואפילו תלת ממד - יצאנו למשרדי פייסבוק כדי ללמוד מהטובים ביותר איך ליצור את הסטורי שכולם ידברו עליו

גם אתם מרגישים שהסטורי השתלט לכם על החיים? בשנה האחרונה יש יותר ויותר שימוש באינסטגרם בכלל ובסטורי בפרט. הסטטיסטיקות של פייסבוק מדווחות שיש למעלה ממיליארד משתמשים בחודש באינסטגרם, כמעט כמו בפייסבוק שעומדת על 1.4 מיליארד משתמשים בחודש. ועזבו זה - התחזית היא שממש בקרוב הפיד באינסטגרם ייעלם, ויישארו רק הסטוריז! פשוט מדהים.

כדי להיות מוכנים לכל השינויים הטכנולוגיים הללו, יצאנו למשרדי פייסבוק כדי ללמוד איך עושים את זה הכי טוב יחד עם בלוגרים ומובילי דעה מתחום האוכל והלייף סטייל. אחרי קבלת פנים וצילומים (לאינסטגרם כמובן) התיישבנו בכיסאות, שלפנו טלפונים ופתחנו את האוזניים כדי לשמוע את השיעור המעולה של אודי אביטל, אסטרטג קריאטייב בפייסבוק.

חשבתם שסטורי עם אוזניים של כלב הוא הצעקה האחרונה? גם אתם משתמשים באותם פונטים ואותם צבעי טקסט וכבר משעמם לכם? הופתענו לגלות כל כך הרבה טיפים, טריקים וחידושים מגניבים שיכולים לצבוע את הסטוריז שלנו בצבעים אחרים לגמרי.

אחד הדברים הכי מגניבים שגילינו הוא איך לכתוב טקסט בצבעי הקשת בסטורי, כך שכל אות היא בצבע אחר בסקאלה של צבעי הקשת. עוד רעיון יצירתי הוא ליצור על גבי תמונה בסטורי מסך של צבע, ובעזרת המחק לגלות בכל פעם חלק אחר בתמונה. בכתבה הזו תוכלו ללמוד איך עושים את זה.

לקורס צילום אוכל עם אפרת ליכטנשטט לחצו כאן!

משם עברנו על כל האפשרויות להקלטת וידאו מיוחד בסטורי, כמו בומרנג, סופר זום, צילום פוקוס וצילום ברוורס. אחד הטיפים הטובים שקיבלנו היה לצלם סטורי ברוורס, בעיקר של עצמים שנופלים מגובה או שינויי מצב קיצוניים, כמו נוזל שנשפך מבקבוק או הוספה של אוכמניות ליוגורט או שוקולד צ’יפס לבלילת עוגיות (אפילו בדוגמאות שלנו אנחנו לא יכולים שלא לדבר על אוכל!). את כל האפשרויות האלו תוכלו למצוא מתחת לכפתור ההקלטה שממוקם בתחתית הסטורי.

עוד פיצ’ר מגניב הוא ליצור אשליה של תלת ממד בסטורי. מה עושים? מצלמים עצם סטטי - בדוגמה שלנו צילמנו חטיף גרנולה, באדיבות אנשי הדיאטה במערכת. לוחצים על סימן העט למעלה מצד ימין, ובשורה שנפתחת למעלה בוחרים בסמליל שנראה כמו השרביט של הארי פוטר שיורה גיצים. בוחרים בצבע שאוהבים ומציירים ספירלה בעובי בינוני על החטיף. לאחר מכן, בוחרים בסמליל המחק למעלה ומתחילים למחוק: שורה כן, שורה לא. רצוי להשתמש בעובי דק במיוחד כדי לדייק במחיקה. והפלא ופלא - תלת ממד! לא הדבר הכי שימושי אבל בהחלט פיצ’ר כייפי שירשים גם את הטכנולוגיים בחבריכם.

ובהזדמנות חגיגית זאת, אחרי האינסטגרם המהמם שלנו אתם כבר עוקבים? בואו בואו, כיף וטעים שם. ואל תשכחו לתייג אותנו שנוכל להכיר אתכם גם.

קטגוריות

תגיות

תגובות (0)

Avatar