למה לי בלנדר מוט? השימושים והמתכונים הנכונים ביותר

בלנדר מוט: האם אתם מכירים את השימושים ולאילו מתכונים? קבלו מדריך ומתכון לכל תכונה- שיעזרו לכם לנצל את המכשיר בצורה הטובה ביותר

הוא טוחן, מקציף, מרסק ומצוין לכל כך הרבה מתכונים, בלנדר מוט הוא מכשיר מוכר כמעט בכל מטבח שבא לעשות לכם חיים קלים. יש לו שימושים שונים, בהכנת מאכלים מלוחים ומתוקים ויכולות ריסוק בעוצמות שונות, על פי העוצמה שתבחרו. אז על מנת שתנצלו אותו למטרה הטובה והיעילה ביותר, צירפנו לכם מתכון לכל שימוש- ואל תשכחו לשלוח לנו דוגמיות לטעימה!

בלנדר מוט מקציף: מוס שוקולד

מוס שוקולד פשוט וקל להכנה
קינוח אוורירי, נמס בפה, מרשים ביותר והכי חשוב - עשוי משוקולד. קבלו את הקינוח שאף אחד לא יסרב לו, מוס שוקולד פשוט, קל להכנה ומענג!
שמרו

בלנדר מוט בתוספת מעבד מזון: חומוס ורוד 

חומוס סלק ורוד עם צבע מהפנט בקלי קלות!
חומוס בצבע ורוד מהפנט כבר ניסיתם? קבלו מתכון של חומוס סלק ורוד קל להכנה ואפילו בריא ומזין. תוספת נפלאה לארוחת הצהריים או הערב!
שמרו

בלנדר מוט מרסק: מרק עגבניות

מרק עגבניות עם קרוטוני מוצרלה 2
הכי כיף בגשם: מרק עגבניות עם קרוטוני מוצרלה
קבלו שדרוג מפנק למרק העגבניות הסטנדרטי: מרק עגבניות עם קרוטוני מוצרלה שמכינים מפרוסות באגט קלויות בתנור, וכל ביס הופך לסטייל איטליאנו
שמרו

בלנדר מוט טוחן: קציצות סלמון

קציצות סלמון ברוטב
רושפלד מבשל איתכם: קציצות סלמון ברוטב מושלם
מנת דג עסיסית ומיוחדת כמו שרק רושפלד יודע להכין - קציצות סלמון ברוטב שמנת, עם אפונה ובזיליקום. רושפלד מבטיח שזו תהפוך למנת בית קבועה!
שמרו

בלנדר מוט יוצר רטבים: רוטב צי’מיצ’ורי לסטייק

סטייק עסיסי עם רוטב צ’ימיצ’ורי במבטא דרום אמריקאי!
געגועים לארגנטינה - קבלו מתכון לרוטב הדרום אמריקאי הפיקנטי: צ'ימיצ'ורי ביתי קל ומהיר להכנה מלא בטעמים שישדרג את הסטייק שלצידו, בתיאבון!
שמרו

בלנדר מוט מקרר את החיך: ארטיקים ביתיים

לדעת מה הילדים שלכם אוכלים: ארטיקים ביתיים מפירות טריים!
כשאנחנו יודעים מה הילדים שלנו מכניסים לפה, זה הרבה יותר קל לפנק אותם עם מתוקים, ארטיקים ושלל תופינים. מתכון לארטיקים ביתיים מפירות טריים
  • תמרה אהרוני ועומר מילר
שמרו

 

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar