אוהבים המבורגרים? אתם לא רוצים לפספס את החודש הקרוב

ממש עכשיו מתחיל בכל הארץ חודש המבורגרים משוגע, עם 100 מסעדות שיגישו המבורגרים מיוחדים ומושחתים. כל המסעדות, הפרטים וההמבורגרים בפנים

מכירים אם יום הגלידה, יום הפאי ויום ההמבורגר? תתחילו לשכוח מהימים האלה, כי יום אחד מיוחד זה ממש פאסה. החודש הקרוב כולו, מה-20.6 עד ה-20.7 הופך להיות חודש ההמבורגרים בישראל. בחסות חברת קוקה קולה, 100 מסעדות ברחבי הארץ יציעו המבורגרים מיוחדים מסוגים שונים, לאורך כל החודש.

חלק מהמסעדות הן מסעדות המבורגרים יעודיות וחלקן מסעדות יוקרה, וכולן יגישו את ההמבורגרים המיוחדים לצד קוקה קולה במחירים מיוחדים. אז אילו המבורגרים מחכים לכם בכל הארץ? נתחיל בשלושה שכבר יצא לנו לטעום ונמשיך לעוד כמה וכמה מסקרנים.

דלאל - קובה ליברה - בורגר של 220 גרם של קציצה מנתח אנטריקוט משובח, רוטב ברנייז, כרישה ברום חום מקורמל. מוגש על לחמניית בריוש דלאל לצד קריספי תפוחי אדמה - ההמבורגר של דלאל הרגיש באמת משובח, עם טעם עז וטוב של בשר. הכרישה והרוטב הפכו את כל המנה לעסיסית במיוחד וגם נתנו לה סוג של הרגשה יוקרתית. המבורגר שמצליח להרגיש מיוחד וחגיגי, בלי הרבה רעש וצלצולים.

קלארו - המבורגר 220 גרם עם איולי, חסה, עגבניה, בצל סגול וברביקיו - ההמבורגר של קלארו אמנם לא כולל תוספות משוגעות ומיוחדות אבל לפעמים פשוט זה כל מה שצריך. בשר איכותי, ירקות טריים ולחמניה רכה הפכו את ההמבורגר הזה להמבורגר קלאסי מושלם.

ההמבורגר של קלארו. צילום: אנטולי מיכאלו
ההמבורגר של קלארו. צילום: אנטולי מיכאלו

קאב קם - “בורגר” פאד קפאו נאה - נתח אונטריב וחלקי פנים קצוצים גס, בזיליקום תאילנדי, בצל, צ’ילי וביצת עין רכה - ההמבורגר של קאב קם, המסעדה התאילנדית, היה גרסה מאוד חופשית למושג “המבורגר”. בעצם מדובר במנת פאד קפאו מעוצבת בצורת המבורגר, עם אורז מתחת וביצת עין מעל. התבשיל עצמו היה מצוין, עם טעמים חזקים של הבזיליקום והבצל, והביצה הרכה תרמה הרבה עושר למנה. אם אתם בקטע של אוכל אסייתי מדובר במנה נהדרת, אם כי לא ממש “המבורגרית”.

איזה עוד מקומות יגישו המבורגרים מעניינים? הנה כמה דוגמאות:

סוסו אנד סאנס - אסאדו סוסו - לחמניית סוסו ממולאת בנתח אסאדו מעושן על העצם, רוטב ברביקיו - ויסקי חריף ובצלים מקורמלים.

BBB - המבורגר ציידים - המבורגר מנתחי אנטריקוט, פנצ’טה טלה, טבעות בורגוס פריכות וירקות.

ויטרינה - mayor burger - קציצת ויטרינה 200 גרם, צ’ימיצ’ורי קייל, עגבניות צלויות בגריל ובצל מוחמץ.

אוזריה נקסט דור - המבורגר דג בביגל עם אבוקדו בגריל ורוטב הולנדז יווני.

ההמבורגר של אוזריה נקסט דור. צילום: רן בירן
ההמבורגר של אוזריה נקסט דור. צילום: רן בירן

הגראז’ - סנטימטר בשקל - ארוחת דיל באורך 3 מטרים: מנת המבורגר באורך מטר עם כל התוספות בתפריט, ה”צ’יפס המבוקש עם כל התוספות ומטר שלם של קינוחים.

מוזס - californication - המבורגר קלאסי של 200 גרם, צ’וריסוס פטריות צלויות בברביקיו, גוואקמולה, חסה, עגבנייה, טבעות בצל סגול ורוטב הולי מוזס.

ברווזי - גודובורגר טבעוני - קציצת פניס חומוס ואורז קונפי, מיסו מעושן, פלפל עונתי שרוף, חזרת ואפרסקים.

ההמבורגר של ברווזי. צילום: אנטולי מיכאלו
ההמבורגר של ברווזי. צילום: אנטולי מיכאלו

למפה עם כל המסעדות וההמבורגרים

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar