איך אומרים קינוחי פרווה בצרפתית?

יצאנו לסקר את כנס הבלוגרים שהתקיים בירושלים ביוזמת הרשות לפיתוח ירושלים ומשרד ירושלים ומורשת ובשיתוף עיריית ירושלים ופגשנו בלוגרים מכל העולם

כשהתקשרו אלינו מהרשות לפיתוח ירושלים ואמרו לנו את המילים בלוגרים, אוכל ובילוי בעיר - בכלל לא היינו צריכים שישלימו את המשפט. אנחנו כבר היינו בדרך לירושלים…

בחודש מאי האחרון התקיימה בירושלים ועידת בלוגרים בתחום  התיירות מארצות רבות בעולם: איטליה, בריטניה, סין, רוסיה, גרמניה וצרפת. מצוידים במצלמות ובטלפונים ניידים טעונים היטב (עם סוללות החלפה) הם הגיעו לירושלים כדי להשתתף בכנס ראשון מסוגו בעיר שמטרתו להציג בפניהם באופן הכי פחות מתווך את הקולינריה, התרבות והאמנות בעיר הבירה של ישראל.

ידענו שאין מצב שאנחנו מפספסים הזדמנות אדירה לפגוש מובילי דעה ואינסטגרמרים מהשורה הראשונה ברחבי העולם, וכבר היינו על המיניבוס בדרך לבירה, לא לפני שאספנו בדרך כמה מובילי דעה משלנו - אלון שבו, שף קונדיטור מהמובילים בישראל שמתהדר בפיד אינסטגרם יפהפה; ורותם ליברזון, בלוגרית מצליחה המתמחה בבישול הפרסי והעדתי עם שני ספרי בישול ועשרות אלפי עוקבים - שניהם מהנבחרת המובילה של Foody.

כל היום מצלמות ומעלות לאינסטוש
כל היום מצלמות ומעלות לאינסטוש

בירושלים פגשנו שתי בלוגריות צרפתיות -  Chloe Huhennqez ו Manuella Cousin - ויחד שמנו פעמינו ל”רחל בשדרה” כדי לטעום את הסנדוויצ’ים המטורפים שמככבים באינסטגרם של יוצאת מאסטר שף לשעבר, רחל בן אלול.

הסנדוויץ' המפורסם של רחל בן אלול
הסנדוויץ’ המפורסם של רחל בן אלול

לאחר מכן המשכנו למלון המפואר וולדורף אסטוריה כדי לפגוש את דורון גרונר, שף קונדיטור ראשי שלימד את הבלוגרים איך להכין קינוחי פרווה מדהימים.

מי היה מאמין שזה בכלל פרווה?
מי היה מאמין שזה בכלל פרווה?

המפגש התרבותי בין העולמות היה מסקרן ומעניין, במיוחד כשהוא נסוב סביב אוכל. תמיד מרתק לראות איך כל ההבדלים מצטמצמים ומתבטלים כשמניחים אוכל טעים על השולחן, המזלגות נשלחים וכולם מתמוגגים בעקבות הביס המושלם.

 

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar