איפה מחכה לכם בופה ארוחת בוקר מהאגדות בין פסלים וחפצי אמנות

זהר לוסטיגר-בשן רצתה להרגיש קצת כמו עליסה בארץ הפלאות, ונסעה לאכול ארוחת בוקר מושלמת בנווה ימין עם בופה עשיר ותפאורה רומנטית

בנווה ימין שבהוד השרון מסתתר לו מקום קסום, שהכניסה אליו היא קצת כמו כניסה לאגדת ילדים, בקטע טוב - גלריה אלמוג, בית קפה שחבוי בתוך גלריה עצומה לחפצי וינטג’ וקיטש.

חדר אחרי חדר עוברים בין האוסף המדהים והעצום שאלמוג אספה במשך שנים ליצירת גלריה של פריטי וינטג’ וקיטש מהסוג היפה ביותר. אפשר לאהוב ולהתחבר, ואולי זה לא הסגנון שלכם, אבל אי אפשר להישאר אדישים לזה. המקום עמוס בצורה חיננית בפריטים כל כך מיוחדים שרובם יובאו לכאן מאירופה, שלרגע שוכחים שהמטרה שלשמה התכנסנו היא ארוחת הבוקר כאן.

המקום עמוס בפריטי וינטג' וקיטש שמקשטים אותו. גלריה אלמוג
המקום עמוס בפריטי וינטג’ וקיטש שמקשטים אותו. גלריה אלמוג

ובכן, כדאי שתתכוננו לבופה הזה מראש ותתנהגו באחריות. כמו הגלריה עצמה גם הבופה עמוס בסלטים, פסטות, מאפים, פשטידות, ממרחים ומטבלים, אורז, תפוחי אדמה אפילו מעט דגים וזה עוד לפני שחישבנו מסלול לקראת הקינוחים.

הכול צבעוני ואסתטי ואני ממש ממליצה לעשות סיבוב ראשון כדי ליהנות מכל היופי הזה, סיבוב שני כדי להירגע ולהחליט מה הכי בא לכם לאכול, סיבוב שלישי סתם כדי להרגיש ששרפתם קצת קלוריות ובסיבוב הרביעי להתחיל להעמיס.

בופה עשיר וצבעוני עם המון אפשרויות. הבופה בגלריה אלמוג
בופה עשיר וצבעוני עם המון אפשרויות. הבופה בגלריה אלמוג

יש כאן מבחר אדיר לטבעונים ולנמנעים מגלוטן, למעט הדגים הכול צמחוני למהדרין והכי חשוב: כל הסלטים נעשים במקום בכל בוקר כדי להבטיח את טריותם. כדי לשמר את זה, אלמוג חיה בשעות הקטנות של הלילה ולפנות בוקר והכל כדי להספיק להגיש את כל המבחר הזה לחכמים שהשכימו קום והגיעו לארוחת הבוקר.

אני תמיד מתלהבת כמו ילדה כשאני רואה סלטים צבעוניים ובאמת שקשה להחליט מבין המבחר המטורף שיש כאן. סלט עדשים מתובל בול כמו שצריך עם עשבי תיבול, לימון וכמון עם חמוציות הוא סלט מעולה שחייבים לאמץ גם במטבח הביתי; אורז בר מתובל בכורכום, מעט מתקתק, מזכיר בטעם דייסת אורז מעולה אבל מבושל כאורז אחד אחד. שונה טעים וחייבים לטעום; שקשוקה חריפה אש עם המון צ’ילי שמבחינתי אפשר לאכול עוד ועוד ממנה עם אחד מהלחמים המשובחים שנאפים במקום. אל תיבהלו מכל הצ’ילי הירוק שאתם רואים שם בשקשוקה, זה נהדר.

מבחר לחמים ומאפים שפשוט קשה לבחור מהם. מחלקת הפחמימות בגלריה אלמוג
מבחר לחמים ומאפים שפשוט קשה לבחור מהם. מחלקת הפחמימות בגלריה אלמוג

אם שורף לכם בפה מהשקשוקה הפיקנטית הרי שיש לכם את התה הקר שמכינים במקום שיצנן אתכם, וכמובן שבמקום מגישים את כל סוגי הקפה והשתייה הקלה. הכול מוגש בכלים יפים יפים כיאה לגלריה ועם השגחה צמודה של אלמוג עצמה שבודקת בכל רגע ורגע שהכול כשורה. איך אמרה: “כשעושים דברים מהבטן זה תמיד יוצא טוב”.

 

גלריה אלמוג
הגפן 3, נווה ימין, הוד השרון
0778838890

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar