אלה פטיסרי – גן עדן של ארוחות בוקר ומאפים

לא להאמין שצמוד לתחנת דלק באזור התעשייה של עמק חפר מסתתר מקום כה קסום כמו אלה פטיסרי. זהר לוסטיגר בשן ביקרה ולא הפסיקה לזלול

כל אישה היתה רוצה חברה כמו אלה בוימל גורן, אחת עם טעם טוב, שיודעת לבשל ולאפות כמו שצריך ובנוסף לזה יש לה גם חוש אסתטי מפותח. אבל בגלל שאלה כל כך עסוקה בפטיסרי המקסים שהיא הקימה, אני לא בטוחה שיש לה זמן לכל כך הרבה חברות ולכן הסיכוי הכי טוב שלכם הוא להגיע ל”אלה פטיסרי“.

המקום אמנם ממוקם במתחם תחנת דלק באזור התעשייה של עמק חפר, אבל ברגע שרק מתקרבים אליו נכנסים לתוך עולם קסום ויפה, שוכחים מכל מה שקורה בחוץ ואז מתחילה הבעיה הגדולה: איך מצליחים לאכול הכול מהכול. בפטיסרי אלה קשה לבחור ועדיין להשאיר מקום לקינוח, עוד בעיה כשגם שם יש בחירה גדולה ולא פשוטה בכלל.

במקום תמצאו ארוחת בוקר שהיא בופה. את הכול מכינים מאפס במקום, טריות היא שם המשחק כאן. המון סלטים צבעוניים: סלטי דגנים וסלטי קטניות וגם ירוקים מכל הסוגים וזה עוד לפני שמגיעים למאפים. אני התעלפתי ממאפה החובזה: בצק פוקאצ’ה ממולא בנדיבות רבה בחובזה שנקטפה בטבע וגבינת פטה - עשיר, נימוח וממכר. אני מודה שאכלתי ממנו עוד ועוד למרות שכבר הייתי שבעה לחלוטין. “את כל המאפים אנחנו אופים פה אצלנו בפטיסרי”, מספרת בוימל גורן, “ובנוסף אנחנו מכינים כל בוקר גם מגשים עם כריכים שונים, לכל מי שרוצה להצטייד לדרך”.

פטיסרי אלה
ארוחת בוקר מלאה כל טוב באלה פטיסרי (צילום: יח”צ)

לאחר המאפים והסלטים, מגיע שלב הקינוחים. אלה למדה קונדיטוריה אצל רביבה אפל ז”ל מ”רביבה וסיליה” ובגזרת הקינוחים באמת קשה לבחור עם מה להתחיל. בריוש פיסטוק ואמרנה, עוגת גבינה, בראוניז ששווים כל קלוריה וקרואסונים נפלאים. האמת למה לבחור? קובעים עם חברה וטועמים מהכול.

פטיסרי אלה
שפע מאפים באלה פטיסרי (צילום: יח”צ)

יש במקום גם ארוחות צהריים נפלאות: קציצות עדשים כתומות טבעוניות שמוגשות עם אורז בסמטי שבושל בחלב קוקוס, ניוקי בשמנת ופסטו ותבשיל אורז וירקות הם חלק קטן מההיצע, והכול עדין ומדויק.

זה מקום מושלם להירגע בו ולאכול אוכל טוב באמת, אוכל שנעשה באהבה ועם הרבה הבנה בשילוב טעמים ומרקמים. בשבילי זה המקום הסודי לפגוש חברה לשיחת בנות, ויותר טוב מזה אי אפשר לבקש.

אלה פטיסרי
דרך נחל אלכסנדר 5
פארק תעשיות עמק חפר (צמוד לתחנת הדלק)
שעות פתיחה: א’-ה’ 7:30-16:00 יום ו’ 7:30-15:00

 

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar