אפרת ליכטנשטט מכינה לכם ארוחת בוקר פוטוגנית באינסטוש

מתחשקת לכם ארוחת בוקר פוטוגנית שתוציא לכל החברים באינסטגרם את העיניים? אפרת ליכטנשטט, צלמת, אושיית אינטרנט ואושייה בכלל נותנת לכם את כל הטיפים לצילום טעים

גוד מורנינג לכולכם!

בטח גם לכם יוצא לשוטט באינסטגרם ולראות אנשים אוכלים ארוחת בוקר בבית ומעלים תמונה מהממת לאינסטגרם כאילו הם באיזה ריזורט חלומי, אז איך הם עושים את זה?

אנחנו רואים את התמונות האלה וחושבים לעצמנו איזה חיים מושלמים יש לאנשים ברי המזל האלה, אבל כדאי לזכור שמאחורי כל תמונה כזאת ״ספונטנית״ עומד תכנון מדויק וחשיבה על פרטים. נראה לכם שאנשים חותכים את האבוקדו שלהם לצורת ספירלה סתם ככה לעצמם?

בא לכם גם להוציא את העיניים לכולם? הנה כמה טיפים מעשיים:

רוצים לצלם ביצת-עין?

 

הכינו מראש את כל מה שיופיע במנה, חיתכו ירקות, בחרו צלחת, כוס ומפית ורק ברגע האחרון הוסיפו את החביתה וצלמו מיד.

איך מצלמים יוגורט עם פירות וגרנולה?

סדר-סדר-סדר!

קבלו טרנד לוהט בשנתיים האחרונות. ממלאים את הקערה ביוגורט לא נוזלי מדי, בוחרים מפית מתאימה ומניחים מתחתיה, מניחים כף גרנולה בצד ומסדרים את הפירות בצורה סימטרית ויפה, בסבלנות. פירות גדולים (שזיף, בננה, קיווי) נחתוך לפרוסות דקות, ופירות קטנים אפשר לסדר בשורה. וכמובן ככל שזה יותר צבעוני - יותר טוב.

למה עושים את זה? כי בסופו של דבר מתקבלת תמונה מאד יפה, אסטטית, מגרה, יש מצב שאנשים אוכלים הרבה יותר מוזלי ויוגורט בזכות התמונות האלה!

 

אז בואו נסכם:

בחרו נושא פוטוגני - לא מרק פטריות אלא ארוחת בוקר, משהו בריא וצבעוני.

בחרו צלחת בהירה והניחו אותה בבית במקום מואר ע״י אור טבעי, ליד החלון.

סדרו ירקות או פירות לפי צבעים, או סתם מסודר, הניחו סכו״ם וחצי כוס קפה שיראה אמיתי, ולבסוף הכינו טוסט עם ממרח כלשהו ועליו מסודרים ירקות באופן יפה - עגבניות שרי, אבוקדו. הוסיפו זיתים, לחם וכל מיני דברים קטנים שמוסיפים לאווירה.

אגב אפשר לשים ביס קטן באחת הפרוסות - תוספת נקודות באמינות!

רוצים עוד טיפים מושלמים לצילום? הם מחכים לכם בקורס צילום האוכל של אפרת ליכשטנשטט! היכנסו!

קטגוריות

תגיות

תגובות (0)

Avatar