ארוחת השבת הראשונה ל – 2021: 7 מתכונים לארוחת שישי נהדרת

לכבוד שבת של סגר הכנו עבורכם תפריט נהדר לארוחת שישי משפחתית. אתם ממש לא צריכים שום דבר חוץ מזה, כל המתכונים לשבת כבר בפנים. שתהיה שבת טעימה ונעימה!

כל המשפחה בבית, וזו הזדמנות להכין ארוחה שכולם יאהבו ובלי הרבה מאמץ.

יש כאן תבשיל לחמניות כוסמין טעימות, עוף ובורגול בסיר אחד, עוגיות ריבה וחמאת בוטנים שהן יציאה נהדרת, סלט פטריות עם ניחוחות שוק ועוד ועוד.

שתהיה שבת טעימה ונעימה!

 

להתפנק עם לחמניות כוסמין משהו משהו!
מתכון מעולה ללחמניות כוסמין רכות וקלות להכנה ללא מאמץ. לחמניות בריאות וטעימות במיוחד, שגם ילדים אוהבים! מושלמות לכריכים לבית ספר ושאר פינוקים
שמרו

 

סלט פטריות שוק. צילום: שניר גוואטה
אמיר ויונית עושים שוק עם סלט פטריות שוק
כמו פטריות אחרי הגשם - יונית צוקרמן ואמיר דן מכינים סלט פטריות שוק חם, עם מגוון סוגי פטריות, ריחות וטעמים - שאי אפשר להפסיק לאכול!
  • יונית צוקרמן ואמיר דן
שמרו

 

סלמון בתנור ברוטב לימון ושמן זית
סלמון בתנור במרינדת לימון, שום ודבש – מתכון ב-10 דקות!
רוצים לגוון את הארוחות הביתיות במתכון קליל ורב רושם? סלמון בתנור ברוטב דבש, שום, לימון ושמן זית - מתכון וסרוויס ב-10 דקות!
שמרו

 

עוף בורגול
עוף עם בורגול – ארוחה משפחתית מושלמת!
מתכון מושלם לחורף, בסיר גדול ורחב ישבו להם יחדיו עוף עם בורגול מבושלים עם עשבי תיבול ותבלינים וייצרו תבשיל עשיר, מפנק ומנחם שיחמם
שמרו

 

ויש גם קינוחים!

טארט שוקולד, תותים וקצפת. צילום: ענבל לביא
טארט שוקולד, תותים וקצפת (טבעוני!) של פיית העוגיות
ענבל לביא מביאה לנו את המתכון הכי מפנק שיכול להיות! מתכון קל להכנה של טארט שוקולד, תותים וקצפת, לא תאמינו אבל כל הטוב הזה הוא גם טבעוני!
שמרו

 

להירגע עם רוגעלך ריבה וחמאת בוטנים
מתכון מפנק לרוגעלך שמכיל בתוכו את השילוב המושלם: ריבה וחמאת בוטנים! כל מה שצריך זה להכין כוס קפה טובה ליד ואתם מתחילים את הבוקר שלכם הכי נכון שיש
שמרו

קטגוריות

תגיות

תגובות (0)

Avatar