אתם קולטים שהשבוע נגמר? 5 מנות מושלמות לארוחת שישי שלא עושה ביג דיל מעצמה

אין לדעת עד מתי נוכל לארח חברים לארוחת שישי, אבל שישתנו ההנחיות, הכנו לכם תפריט מקסים עם סלט, בורקס יצירתי, עיקרית מהממת וקינוחים מושלמים. שתיהיה שבת שמחה!

אנחנו יודעים שהתקופה הזו לא פשוטה. שום דבר לא יציב, לא הממשלה, לא ההנחיות, לא החדשות. הדבר היחיד שנראה יציב ועקשן זו הקורונה. אז מה עושים? משתדלים לבנות שיגרה נעימה עד כמה שאפשר. להקיף את עצמכם בחברים ומשפחה, להכין אוכל טעים ומאוזן, לראות סרט טוב או אפילו לכתוב, כי חשוב להוציא.

אנחנו מצידנו הכנו לכם רשימת מתכונים לארוחת שישי נהדרת ומרשימה שתוריד לכם את הבלגן מהראש ותפנה לכם זמן למנוחת צהריים שהיא קודש!

הזמינו כמה חברים כל עוד אפשר ולכו לבשל. זה יעשה לכם טוב!

יונית ואמיר הם אנשים שמבינים בוואו! קבלו את המנה הראשונה שלהם, בורקס משוגע בתוך חלה של שבת. זו המנה שתסחוט הכי הרבה מחמאות! בדוק!

ממולא וטוב: בורקס חלה במילוי בשר טלה וחציל בלאדי
מה יותר טוב מחלה טרייה? בורקס חלה במילוי בשר טלה וחציל בלאדי! נשמע מטורף? אתם צודקים, קבלו מתכון קל להכנה של המנה שהולכת להרשים את כל השולחן
  • יונית צוקרמן ואמיר דן
שמרו

 

מה יכול להיות יותר טעים ומרענן מסלט קישואים צלוי עם 50 גוונים של ירוק? סלט קישואים עם טעם של אש וחופש ניצחי. אתם חייבים להכין!

סלט קישואים של אמא אורה. צילום: אלכס ולינוי
בואו נעשה לנו חג! מתכון סוחט מחמאות של סלט קישואים של אמא אורה
ישראלים אוהבים ירוקים! את העשבים והירקות רואים בכל מקום. אז קבל מתכון מופלא לסלט קישואים ירקרק שמחזיר את החדווה והרעננות גם לקישואים קצת עייפים. הכי ירוק!
שמרו

 

מנת הרוסטביף הזו של אודי ואושר המקסימים היא סוג של סנטר פיס שכולם מתפעלים ממנו. אל תבהלו, אודי ואושר ילמדו אתכם להכין את המנה הפשוטה והמרשימה הזו צעד אחר צעד. האורחים שלכם עומדים לעוף!

ארוחת שישי נפלאה – רוסטביף בתנור עם תבשיל קינואה וירקות
תמיד רציתם להכין רוסטביף אבל חששתם? אודי ואושר מראים לכם כמה זה קל להכין בשר צלוי בתנור עם תבשיל קינואה צבעוני והמון ירקות
שמרו

 

ומה לקינוח? כדורי הטחינה הממכרים של אסי רוז, אחד המתכונים הכי נצפים בפודי שכל העולם הכין והעביר את המתכון הלאה! עכשיו תורכם!

כדורי חלבה ביתיים ובריאים ב-5 דקות, מ-4 מצרכים שיש לכם בבית!
כדורי חלבה מושלמים, קטנטנים, מתוקים ובריאים זה כל מה שצריך כשרוצים משהו מתוק ליד הקפה. 4 מצרכים שכנראה יש לכם בבית ו-5 דק' עבודה, יאללה!
שמרו

 

אין אחד שישאר אדיש להפתעה הזו. קרטיבים של אבטיח וקיווי שכל מי שהכין פעם אחת הכין עוד ועוד פעמים. האורחים שלכם לא ישכחו את זה!

דרך מתוקה להתרענן בבית: קרטיב אבטיח וקיווי בשני צבעים
קרטיב אבטיח מפירות אמיתיים שעושים בבית, טבעי ובריא ללא צבעי מאכל, בטעמי אבטיח וקיווי. גם המבוגרים וגם הילדים יהנו מפינוק מתוק ומרענן
שמרו

 

יקירים, אנחנו מאחלים לכם שהשבת הזו תעבור עליכם בנעימים, במזגן, עם המון אנשים שאתם אוהבים! והחדשות? יחכו… הן תמיד יהיו.

הכנתם? אל תשכחו לחזור לספר לנו איך יצא! תמונות יתקבלו בברכה (וגם שאריות…)

קטגוריות

תגיות

תגובות (0)

Avatar