סנו רקע

בחג שבועות תעשה לך: שולחן שבועות מהמם לבן וחגיגי!

מארחים בשבועות? התארגנתם על מתכונים? עכשיו רק נשאר לדאוג לשולחן! הנה כמה כללים פשוטים לסידור שולחן שיהמם את האורחים, ויחסוך לכם הרבה כלים ועבודה.

שבועות הוא אולי החג הכי כיפי לאירוח. הגבינות, הפשטידות, האורחים שלבושים לבן - הכל מקבל תחושה חגיגית, הקיץ בפתח והאוכל החלבי והמפנק מאפשר בופה קליל או ארוחה נחמדת סביב שולחן. טרחתם על האוכל? עכשיו הגיע הזמן לעצב את שולחן החג שלכם. הנה כמה כללים לעיצוב שולחן שבועות לבן ומשגע שיקבל את האוכל שלכם בכבוד ואהבה.

  1. השתמשו בסט כלים תואם - הבחירה להשתמש בכלים חד פעמיים כבר לא פוגעת באלגנטיות. קיימים סטים תואמים של כלים משגעים, שיכולים ליצור אפקט סופר אלגנטי. צלחת גדולה על צלחת קטנה תואמת עם אותו עיטור, הופכות את השולחן למפואר ברגע.
  2. מפה צחורה - כי אם לא בשבועות, אימתי? מפה לבנה חד פעמית שתתן מקום לכל האוכל הצבעוני הנהדר שתניחו עליה. ובסוף האירוע? אין צורך לכבס ולגהץ, פשוט מעבירים לפח המיחזור וחסל.
  3. מפיות וכוסות צבעוניות - אם חפצתם בזריקת צבע, מפיות וכוסות צבעוניות חד פעמיות יהיו המקום הנכון לעשות זאת. התאימו בין הצבעים או השתוללו בצבעים שונים, כך או כך - הם ישלימו את התמונה הנכונה לחג הזה.
  4. זרי פרחים - במקום זר פרחים גדול וגבוה, שיסתיר לאורחים את המגוון, בקשו ממוכר הפרחים ליצור לכם מהזר הגדול שניים או שלושה זרים קטנים ונמוכים אותם תוכלו לפזר בשולחן. זה יתרום לתחושת ההרמוניה והאסתטיקה, ולא יפריע לאורחים במהלך הארוחה, כך שלא תצטרכו לפנות אותם מיד שתתחיל הסעודה.
  5. שיבולים ופרחי בר - כולנו רוצים להרגיש קצת אווירה כפרית, גם אם אנחנו גרים בלב תל אביב. אז איך הופכים את הבית שלנו לקצת קיבוץ או מושב? השדות מלאים בחרציות יפות של סוף האביב ובשיבולים בשולי השדות שנקצרו. לכו עם הילדים בשבת וקיטפו לכם זרי בר שיתאימו לשולחן החג ולא יעלו הרבה כסף.
  6. מגש גבינות - דאגו שבמרכזו של השולחן תהיה הסיבה לשמה התכנסנו: גבינות! הציבו מגש גבינות גדול וחגיגי עמוס פירות, ירקות, קרקרים ועשבי תיבול שיהפוך השולחן למהמם במיוחד. השתמשו בסנו סושי - תבניות אפייה מנייר למאפינס כדי להוסיף צבע ועניין. לא יהיה אורח שלא יתפתה לנשנש מהן במשך כל האירוע.

שיהיה חג שמח ועמוס כל טוב!

שולחן שבועות 2
סידור שולחן לשבועות של סנו סושי. חגיגי וחד”פ!

 

 

קטגוריות

תגיות

תגובות (0)

Avatar