הגלידריה התאילנדית המוגזמת שאתם חייבים להכיר

20 כדורי גלידה, 10 וופל בלגי, חצי קילו פירות, ממתקים, הר קצפת ועוד המון הפתעות מתוקות. וכל זה בקינוח אחד! הכירו את המקום הכי מוגזם ומטורף לקינוחים

נכון שהקיץ עוד לא ממש פה, אבל בעינינו גלידה היא משהו שכיף לאכול גם בחורף, במיוחד אם מדובר בגלידה מיוחדת. בגלידריית MO & MOSHI בבנגקוק החליטו לשלב את המוגזמות האמריקאית בקינוחים יחד עם האסתטיות היפנית באוכל ויצרו תפריט קינוחים שנראה כאילו יצא מהחלומות הכי פרועים של כל חובבי המתוק בעולם.

התפריט מתחיל יחסית בעדינות עם לחמניית המבורגר צבעונית ממולאת בגלידה או קוביית טוסט ענקית עם גלידה ורטבים מתוקים ואפילו טוסט עם גלידה מטוגנת שנראה טעים ומוגזם אבל לא בטירוף.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MO & MOSHI (@moandmoshi) on

הטירוף האמיתי מגיע בהמשך התפריט עם מנות בקערות ענק שיכולות להאכיל ככל הנראה 20 איש בערך. אם המילה קערה לא נשמעת לכם גדולה במיוחד, דמיינו קערות באמת גדולות, בכמות שמזכירה סיר מרק גדול. הקערות האלה עמוסות ביותר מ-20 כדורי שוקולד בטעמים שונים, וופלים בלגים, גביעי גלידה (עם עוד גלידה בתוכן כמובן), פירות טריים, סוכריות חמוצות חטיפי Poke מצופים שוקולד, מרשמלו, קצפת ובעצם מה לא?

הקינוחים האלה מצטלמים נהדר לאינסטגרם, ומי שטעם מספר שהם גם טעימים במיוחד, אבל אם אתם מתכננים עליהם לביקור הבא שלכם בבנגקוק קבלו אזהרה קטנה מאיתנו: הם לא זולים. כמה לא זולים? הקינוחים הגדולים באמת עולים שם 3,000 באט, שמתורגמים ל-340 שקלים בערך.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MO & MOSHI (@moandmoshi) on


אז נכון שהמחיר לא ממש זול, אבל צריך גם לזכור שמדובר בקינוח לגדוד. הקינוחים הקטנים יותר כמו הוופל או הטוסט עולים סביר יותר, בסביבות ה-12-20 שקלים, אבל בינינו, מי יגיע למקום הזה בשביל “סתם” קינוח קטן?

MO & MOSHI

כתובת: רמא 979, מרכז הקניות מרכז סיאם, קומה 2, בנגקוק, תאילנד

קטגוריות

תגיות

תגובות (0)

Avatar