מה היא הדרך הנכונה להפשיר עוף?

מתכננים להקפיא עוף טרי שקניתם? עדיף לקנות עוף קפוא ללא אנטיביוטיקה ולהפשירו טרם הבישול! והדרך הטובה מכולן להפשיר עוף? תמיד במקרר

בואו ונדבר על עוף קפוא: הרבה אנשים מעדיפים לצרוך עוף טרי, שזה מצוין אם אתם מתכוונים לבשל אותו בזה הרגע. העניין הוא שאנשים רבים קונים אותו מהקצב ומקפיאים אותו מיד.

ההמלצה שלנו  היא אם אתם מתכננים להקפיא את העוף הטרי שקניתם, כדאי כבר לקנות עוף קפוא ללא אנטיביוטיקה ולהפשירו טרם הבישול!

אז איך מפשירים עוף? עוף לא מפשירים על השיש בטמפרטורת חדר, אלא רק במקרר!

כמה זמן? זה תלוי בחלק של העוף:

1. נתחי חזה עוף יפשירו מהר יותר מכרעיים- בעוד ששוקיים יפשירו כבר לאחר 5 שעות, עוף שלם עשוי להפשיר גם רק אחרי 24 שעות. הכי טוב להתכונן מראש ולהעביר את העוף מהמקפיא למקרר יום לפני ההכנה.

2. לפעמים אנו שוכחים להפשיר את העוף במקרר וצריכים להכין ארוחה זריזה בדקה התשעים, אז קודם כל תדעו שעל אריזות עוף טוב יש מדריך שלם להפשרה ואפשר להפשיר עוף גם במיקרוגל, אם קיימת לכם פונקציית הפשרה. זה יקח כ-10 דקות, אבל רצוי לעשות זאת בפולסים של 3-4 דקות ולבדוק בכל פעם מה מצב העוף. אם הפשרתם במיקרוגל, תצטרכו לבשל את העוף מיד לאחר מכן, ללא המתנה.

והכי חשוב: עוף מפשירים פעם אחת! אי אפשר להפשיר ואז להקפיא שוב. הפשרתם? אתם חייבים להשתמש.

חזה עוף במיסו1
געגועים לטוקיו: חזה עוף במיסו בסגנון יפני
חזה עוף במיסו, משחה יפנית מסורתית שעושה לעוף פלאים! עם תיבול של ג'ינג'ר, שום וסויה ולצד אורז מאודה, זו אחת ממנות העוף הכי טעימות שיש!
שמרו

 

חזה עוף מוקפץ בטמפורה. צילום: שניר גואטה
חזה עוף מוקפץ בטמפורה, חמוץ-מתוק וטעים בטירוף!
יונית צוקרמן מכינה אוכל אסייתי והיום היא מפנקת במתכון מושלם לחזה עוף מוקפץ בטמפורה שנותנת מעטפת קראנצ'ית לעוף העסיסי לצד רוטב מתקתק וטעים
  • יונית צוקרמן ואמיר דן
שמרו

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar