הופ, הופ, טרללה, גדלתי בשנה

ליבילנד חוגגת 30 אביבים ואין זמן טוב מזה לעשות חשבון נפש ולאחל לעצמה איחולים לשנה הבאה - לעשות יותר כושר, להקדיש יותר זמן לילדים ולהפסיק ליישר עוגות

לא מאמינה שזה יצא כך, אבל היום, ממש היום, אני חוגגת יום הולדת 30!

יושבת על הספה בסלון אתמול בלילה, כולם כבר ישנים, חושבת איך מחר בבוקר אעיר את הילדים עם שירי יום הולדת ועוגה שהכנתי לעצמי. עצם המחשבה שאני צריכה לסכם 30 שנים של עשייה וחלומות, גורמת לי לדמעות של אושר ושמחה. ובכן ליבי, ברוכה הבאה לעשור ה-30 בחייך!

לכבוד מאורע חגיגי זה, הכנתי לכם רשימה מרגשת של איחולים שאני מאחלת לעצמי ואולי גם לכם:

אני מאחלת לעצמי לראות בכל דבר שקורה לי בחיים רק את הטוב. להאמין בלב שלם שכל מה שקורה זה מלמעלה וזה לטובה. לדעתי זו המתנה הכי גדולה שאני יכולה כאמא להעניק לילדים שלי. חברה עצבנה אותך? המוכר לא היה בסדר? צרור המפתחות של האוטו אבד? במקום להתבאס ולהפוך עולמות, פשוט לנשום רגע ולמצוא נקודה אחת שכן הייתה לטובתי.

מאחלת לעצמי להיכנס לכושר באופן רציני. כמה רציני? נרשמתי אתמול בבוקר לסדנת חיטוב וירידה במשקל. אצל שר פיטנס, אם אתם שואלים. בואו לא נדבר על זה שהשאלה הראשונה ששאלתי את המדריכה זה האם מותר להכניס אוכל למתחם האימונים 🙁

מאחלת לעצמי להפסיק ליישר עוגות! אחיינית שלי (ילדה מהממת בכיתה ד׳ שכבר אופה עוגות שלמות) הגיעה אליי אתמול והחזיקה בידיה פס עוגת שיש חמה היישר מהתנור. חתכתי לעצמי חתיכה. ואז עוד חתיכה. ואז עוד אחת. ואז הייתי חייבת ליישר את העוגה כי היא התעקמה קצת ואני לא אוהבת עוגות עקומות. ואז המשכתי ליישר אותה עד שהיא פשוט נגמרה. מה מפריע לי פשוט לקחת חתיכה, להרגיש מסופקת, להבין שכל החתיכות מאותה עוגה הן עם אותו טעם ופשוט ליהנות?

הילדים שלי הכי אוהבים בעולם שאני עוזבת את כל עיסוקיי ויושבת להקריא להם סיפור לפני השינה. לכאורה פעולה ממש פשוטה, אך לא תמיד מתאפשרת לי, בגלל מיליון סיבות. מאחלת לעצמי להשקיע יותר בעניין, זה חשוב לי. ולהם.

מאחלת לעצמי לטוס לחופשה בלי לרצות לחזור אחרי 10 דקות.

מאחלת לעצמי להצליח לצאת פעם בשבוע לזמן איכות עם כל ילד בנפרד.

מאחלת לעצמי להצליח בכל בוקר לקום לפני הילדים ולא שהם יעירו אותי!!!! אמן!

מאחלת לעצמי בכל פעם שסיימתי לקפל כביסה לקבל כוחות על ולהצליח באותו הרגע להחזיר את כל הבגדים המקופלים לארונות. יצא פעם אחת שקיפלתי במשך חודש שלם את אותה הכביסה הנקייה כי כל פעם התעצלתי רגע לקום ולפזר אותה בארונות. מה יהיה?

מאחלת לעצמי לא לפחד לעמוד מול קהל. וידוי: אני טיפוס מלא בביטחון עצמי טפו טפו, אבל ברגע שאני פוגשת בעיניים בוחנות, משהו בי משתתק ואני מקבלת רגליים קפואות. אני עובדת בימים אלה על הרצאה מדהימה לנשים, ואני מאחלת לעצמי להתגבר על כל המכשולים, ולהצליח בעזרת ה׳ לגעת בכמה שיותר לבבות.

צילום: מיכאל טופיול
צילום: מיכאל טופיול

אני שומעת לאחרונה המון על הצבת יעדים ומטרות ואם אני רוצה לקחת את זה לחיים האישיים שלי, אז  אני רוצה להנחות תוכנית טלוויזיה משלי! אמן.

מאחלת לעצמי להקשיב ללב שלי, לאינטואיציות שלי, לנקות את כל הרעשי רקע מסביבי, ומכל הדעות והעצות שנותנים לי לשמוע, ולקחת ללב רק מה שנכון לי! לליבי.

מאחל לעצמי לפחות פעם ביום להרים טלפון להורים. לא רק כשאני רוצה לשאול משהו, אלא גם סתם כדי לשאול לשלומם.

למרות שאני טיפוס שדי מתלהב מכל דבר קטן ומרגש שקורה לו בחיים, אני מאחלת לעצמי להעריך יותר וליהנות מהדברים המובנים מאליהם בחיים. כוס קפה בבוקר, החיוך של הילד כשהוא הולך לישון, להודות על היום המוצלח שהיה, ולחייך.

מאחלת לעצמי לאהוב את עצמי בדיוק כמו שאני.

ואחרון אבל לגמרי ראשון, הדבר שהכי חשוב בעולם, אני מאחלת לי ולמשפחתי בריאות. בריאות איתנה, בריאות הנפש ובריאות הגוף.

מילה לסיום: החיים לימדו אותי שאם אני ממש רוצה משהו, אני צריכה להביא אותי אליו, לגרום למשהו הזה לקרות. עם המון תפילות ורצון טוב. אף פעם לא לשבת ולחכות שזה יבוא לבד. כי אולי זה לא?

אז ביום הולדתי אני מאחלת לעצמי להצליח להביא את עצמי אל כל אותם איחולים שאיחלתי לעצמי, לקבוע יעדים ומטרות ולשרטט לעצמי את הדרך אליהם, כי אחרת זה כמו לנסוע באוטו על ניוטרל. לא רק שהדלק מתבזבז והאנרגיות נגמרות, בסוף גם לא מגיעים לשום מקום!

יום הולדת שמח לי, אוהבת אתכם!!!

ליבילנד

בואו לראות בסטורי שלי כמה מתנות קיבלתי!

צילום תמונה ראשית: מיכאל טופיול

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar