הו, קפטן, מיי קפטן, למה הלחמנייה מתפרקת?

לירון קרניאל נקלעה בטעות לערב בנים וניסתה את ההמבורגרים של רשת המזון המהיר "קפטן". האם המשלוח נסק לגבהים או טבע במצולות כמו הטיטאניק? בואו לגלות

יום שני. 20:50. מסיימת מקלחת אחרי יום עבודה, אוטוטו מתחיל מאסטר שף, מתיישבת על הספה, נטולת כוחות ורק נותר לי להחליט מה אני מזמינה הערב. פתאום נפתחת הדלת ועידן, אחר החברים הטובים של עוזו, נכנס. “אהלן, נשמה - תעשי טובה זוזי, זוזי לצד השני של הספה.” רגע, מה? ואז עוזו מגיע מהחדר שינה: “אה, אחי. בירה?” אני מסתכלת על שניהם, לא כל כך מבינה מה קרה ואז זה הכה בי, המסרון מעוזו שקיבלתי בצהריים - היום יש משחק של נבחרת ישראל מול סלובניה, מוקדמות היורו. אז תמצאי לך איזה משהו… כמובן שהמסרון הזה ברח לי מהראש והמשחק הזה לא אומר לי כלום, אני רק מבינה שאני יכולה לשכוח ממאסטר שף ולא קבעתי כלום עם אף חברה ומה זה נבדל?! מסתבר שאני נשארת פה. אל אל ישראל!

מה אזמין היום?

עוד הייתי נחמדה ושאלתי אותם מה בא להם להזמין… גם פה הציבו לי עובדה, בלי להתבלבל: פיצה או בשר.    אין סושי, אין סלטים, אין משהו קליל ואין נשנוש. זה צריך להיות משהו במידי שהולך טוב עם בירה.

פלוס, עוזו עדיין עושה לי מצפון שהוא נאלץ לאכול 8 המבורגרים טבעוניים שבוע שעבר - זה עבד לו יופי יופי, נכנסתי לוולט והחלטתי להזמין המבורגר - קפטן.

כמה זמן חיכינו להזמנה? כמו תמיד, וולט מקצוענים לגמרי. הכי נוח, קל ומהיר להזמין דרך האפליקציה, התחייבות הזמנים תמיד מדויקת.  הפעם נאמר לנו שהמשלוח יגיע תוך 40 דקות וכך היה.

תמיד השקיות הארוזות מחביאות איזה סוד. המשלוח מקפטן (צילום: לירון קרניאל)
תמיד השקיות הארוזות מחביאות איזה סוד. המשלוח מקפטן (צילום: לירון קרניאל)

היה לנו טעים?

אני, כצדיקה שמנסה לשמור על המשקל שלי הזמנתי ארוחת חסבורגר (47 שקל) - המבורגר שמוגש ללא לחמנייה מגולגל לו בעלי חסה עם עגבנייה, בצל, חמוצים ורוטב קפטן. נראות: על הפנים. מנה שקשה מאוד להוציא במשלוח ושתראה סבירה ומזמינה, אבל, וזה אבל גדול - טעימה!

הצעת ייעול: לארוז את המנה בהפרדה (חסה וקציצה לחוד) ולתת ללקוח להרכיב לבד. בצד לקחתי הום מייד פרייז , שזה צ’יפס שהוא קצת יותר עבה מצ’יפס רגיל. גם הוא היה טעים, אבל כמו שכל מזמין מקצועי יודע, צ’יפס במשלוח תמיד מגיע עייף ונפול ולא קראנצ’י. הארוחה כוללת גם שתייה, הזמנתי דיאט 7אפ והגיע 7אפ רגיל. ביג מיסטייק, יוג’! במיוחד בעידן בו אתה רוצה להתחזר, אבל לפחות להרגיש שחסכת קלוריות באלמנט אחד פשוט של הארוחה.

טעים אבל קצת עייף. צ'יפס בקפטן (צילום: לירון קרניאל)
טעים אבל קצת עייף. צ’יפס בקפטן (צילום: לירון קרניאל)

עוזו הזמין ארוחת בורגרקראנצ’ (65 שקל) - המבורגר (קציצה כפולה, בתוספת תשלום), פטריית פורטובלו, חסה, עגבנייה, בצל, חמוצים ורוטב קפטן. הפטרייה היתה מטוגנת מדי ובמקום טעם של פטרייה עסיסית, עוזו טען שהוא הרגיש שהוא אוכל שמן מנוע קראנצ’י. הלחמנייה נכנעה למיצי הבשר כמו שביבי נכנע לשרה והכי חשוב - מידת עשיית הקציצה - יבשה.

כתוספת עוזו לקח טבעות בצל בגודל של גלגל ענק, אבל ללא שום טעם מיוחד. סוג של בצל קפוא שהוכנס לשמן חם. פפסי מקס התקבל לפי ההזמנה וללא טעויות.

קציצה יבשה מדי ולחמנייה מתפרקת. קראנצ'בורגר (צילום: לירון קרניאל)
קציצה יבשה מדי ולחמנייה מתפרקת. קראנצ’בורגר (צילום: לירון קרניאל)

עידן הזמין ארוחת סמוקי (69 שקל) - המבורגר, קורנדביף, טבעת בצל, בצל מטוגן, חסה, עגבנייה, חמוצים, רוטב ברביקיו ורוטב קפטן. גם הוא טען שהלחמנייה בעובי דף A4, מתפרקת ולא עומדת בעומס הקציצה עם כל הנלווה אליה. הוא גם ציין את הבעייתיות במידת העשייה שלא קיימת בכלל, אבל סיכם שהיה לו לא רע בכלל. בדומה אליי, גם הוא לקח הום מייד פרייז וגם פה התקבלה שתייה רגילה ולא דיאט. לא נשכח ולא נסלח!

מכיוון שמדובר ב-2 גברים לא קטנים הזמנתי להם גם צ’יקן טנדרס (28 שקל) - נגיסי עוף בציפוי פריך. אז זהו, שגם פה טנדרס לא היה וגם לא פריכות, אלא יותר כדורי חזה עוף שנזרקו לשמן עמוק ונשכחו שם קצת יותר מדי והתוצאה הייתה מבאסת.

צ'יקן טנדרס שומניים מדי (צילום: לירון קרניאל)
צ’יקן טנדרס שומניים מדי (צילום: לירון קרניאל)

כמה זה עלה? 209 שקל

סיכום המשלוח אולי יפתיע אתכם מכיוון שאני לוקחת בחשבון את הניסיון הרב שלי בהזמנות ובמיוחד הזמנות של המבורגרים. זה לא פשוט להוציא ארוחה כזאת במשלוח. דברים נוטים להתפרק ולהתקרר בדרך ולהגיע לא בצורתם המקורית כדי שאלוהי ההמבורגר תכנן שיצאו. לארוחה מול משחק, זה עושה את העבודה. יש פוטנציאל.

אבל בג’ונגל ההמבורגרים, קפטן חייבים לעשות מקצה שיפורים יסודי בכדי שהם יהיו אופציה להזמנה עתידית. אם היינו יכולים לתת כמה טיפים לייעול היינו ממליצים בראש ובראשונה לדאוג למידת עשייה טובה ולא לשחוט  את הקציצה על הגריל, קופסאות יותר עמידות, השקעה בלחמניות יותר עבות, פירוק הקציצות מהלחמנייה, כפי שרבים וגדולים כבר עושים, לפנק יותר ברטבים בצד ולא לטעות בין דיאט לרגיל.

כמו בחורה טיפוסית מול גברים, אכלתי את הראש יתר על המידה וגם הפסדנו במשחק. סך הכול ערב לא רע.

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar