טיפים למרק עוף מושלם

החורף כבר כאן, אז תרשו לנו לשתף אתכם במספר כללי זהב להכנת מרק עוף מושלם! נלמד אתכם באיזה חלקי עוף להשתמש, מהו זמן הבישול ואיזה ירקות להוסיף

החורף כבר כאן, אז תרשו לנו לשתף אתכם במספר כללי זהב להכנת מרק עוף מושלם!

נתחיל כמובן מהעוף עצמו - החלק הכי חשוב במרק. למרק עוף תמיד משתמשים בנתח “על העצם”, מכיוון שהעצמות הן אלו שמעשירות את טעם המרק. אפשר לחתוך את קצה העצם של השוקיים, שכן קצה העצם מיותרת, והחיתוך מאפשר לעצמות לשחרר טעמים עשירים יותר למרק.

הקפידו לבחור שוקיים מגידול ללא אנטיביוטיקה ובעלי סימון ירוק. למה זה בעצם כל כך חשוב? מעבר לכך שמדובר בעופות שגדלו בישראל, תוך בקרה על איכות התזונה שלהם ותנאי הגידול, מדובר במוצרי העוף היחידים המסומנים בתו ירוק על ידי משרד הבריאות, בזכות תכולת הנתרן הנמוכה שלהם. או במילים פשוטות: העוף הזה בריא יותר וטעים יותר!

השתמשו בשוקיים עם העור, שם נמצא כל השומן, שהוא זהב בשביל מרק העוף שלנו. טיפ שלנו: בסוף הבישול הפרידו את בשר העוף מהעצם, כך הרבה יותר נוח לאכול את המרק!

מים - השתמשו במים שאתם שותים! כמו שמבשלים עם יין טוב, כך גם מכינים מרק ממים איכותיים.

ירקות - מרק עוף חייב ירקות שורש, מכיוון שהירקות הללו הן נותני הטעם העיקריים למרק, בלעדיהן המרק יצא תפל. אין מרק טוב בלי: בצל, גזר, שורש פטרוזיליה, שורש סלרי ועלי פטרוזיליה. אפשר כמובן להעשיר את המרק עם ירקות נוספים כמו שמיר, כרישה, קישוא ותפוחי אדמה.

תיבול - מלח הוא חובה, בשלב ראשון הוסיפו כפית ממנו, ורק בסיום תטעמו, והמשיכו לתבל איתו. פלפל- אפשר חצי כפית פלפל שחור ואפשר פלפל אנגלי. עוד תבלינים שיעשירו את המרק- טימין ועלי דפנה.

בישול - בתחילה הרתחה של כל המרכיבים יחד. בשלב הבא, הסרת הקצף שנוצר מעל. ואז: בישול על להבה נמוכה, כמעט ללא בעבוע במשך זמן ארוך, שעה וחצי לפחות ואפשר גם יותר. הטעמים יעמיקו ככל שתשאירו את המרק להתבשל יותר זמן.

מרק עוף קלאסי3
מרק עוף קלאסי שתמיד מצליח
עם שקדי מרק או בלי, מרק עוף קלאסי הוא מלך המטבח וכולם אוהבים לאכול אותו בכל עונות השנה. קבלו את תרופת סבתא הכי טעימה שצריך להכניס לסל הבריאות!
שמרו

 

מרק עוף פולני
איך מכינים מרק עוף מושלם או: ראמן פולני
יש משהו כל כך מנחם בקערת מרק עוף פולני. הוא מתקשר אצלנו לשולחן החג, לימים של חורף וגם למאכל שהכי מתאים לנו כשאנחנו חולים וצריכים בוסט של פניצילין טבעי
שמרו

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar