כולם מדברים על הדיאטה של אדל, אז מה זו בעצם דיאטת הסירטפוד?!

מה זו הדיאטה של אדל? כדי לעשות לכם סדר בבלגן, קבלו הסבר קצר על הלהיט התורן בעולם הדיאטות. תה ירוק, שוקולד, דגים וצלפים יהיו הבסטי שלכם, וגם השירים של אדל

בשנה האחרונה ראינו את אדל, הזמרת הגדולה ביותר של העשור, הופכת מאשה מלאה לאשה גבעולית. אפשר להתווכח אם אנחנו אוהבים את זה או לא, אבל להתעלם מזה קשה ממש. אז מה זו הדיאטה של אדל?

אדל
את הכי יפה כשאת שמחה!

כולם קוראים לה הדיאטה של אדל, אבל בעצם היא הייתה כאן הרבה לפני שהזמרת המפורסמת אימצה אותה אל ליבה (או אל קירבה, במקרה הזה). לדיאטה קוראים דיאטת סירטפוד והיא בעצם מבוססת על מזונות מעוררי סירוטאין.

מה זה סירוטאין?

סירוטאין זו קבוצת גנים שיש לנו בגוף שמתעוררים לחיים כאשר אנחנו “עם הגב אל הקיר”, הסירוטאין מרים ראש כאשר אנחנו במצבים קיצוניים של לחץ, הישרדות, סכנה ותת תזונה. במצבים האלו הגוף עובד במלא המרץ, מאיץ את חילוף החומרים ואת שריפת השומנים בגוף.

הדיאטה המדוברת מבוססת על מיני מזונות שיש בהם כמות גדולה של סירוטאין, שחוץ מזה שהוא מעודד ירידה מהירה במשקל בלי לטפס על קירות מרוב רעב, הוא מעודד ירידת אחוזי שומן בגוף, הגדלה של מסת שריר והוא אפילו ידוע כמחדש תאים בגוף וכאנטיאייג’ינג.

אז מה בעצם אוכלים?

בגדול, דיאטת סירטפוד כוללת את כל אבות המזון ועל פניו היא מתאימה לכולם, אבל עדיין חשוב לזכור שממש לא מומלץ לאמץ דיאטה בלי דיאטנית וליווי בריאותי ותזונתי צמוד. היא מתחילה קשה, ארוחה אחת ביום בימים הראשונים ולאחר מכן התפריט משתנה ל-5 ארוחות מאוזנות.

אז מי יהיו החברים הטובים שלכם חוץ מהשירים של אדל?

  1. תפוח ירוק: מלא בפקטין שעוזר בהפחתת כולסטרול ומנקה רעלים.
  2. שוקולד מריר: איזה כייף זו דיאטה עם שוקולד! הבסטי שלכם מונע הזדקנות, תומך בזכרון ומסייע במניעת סוכרת והשמנה.
    שוקולד מריר
  3. פרי הדר: עשירים בכל הויטמינים הטובים A, C E מלאים סיבים תזונתיים ומפחיתים את הסיכון להתקף לב, סרטן ואירוע מוחי.
  4. צלפים: הירוקים הקטנטנים הלוו מכילים חומרים שנחשבים למפחיתי כאבים, ממריצים ומטהרים את מחזור הדם ומסייעים לטיפול בבעיות במערכת העיכול.
  5. תה ירוק: וותרו על קפה והתחילו לשתות תה ירוק. הוא מסייע לניקוי רעלים, מחזק את מערכת החיסון, עושה טוב למערכת העיכול ומסייע לזיכרון ולשנת לילה איכותית ושלווה.

    תה ירוק
    ככה נראית מסיבת התה עם המלכה אדל - תה ירוק הוא מאסט בדיאטה של אדל

  6. קייל: סוג של כרוב בר שנחשב לסופר פוד. מפוצץ בסיבים תזונתיים, ויטמינים A ,C ,K , מגנזיום, ברזל סידן, וכן חומרים שמסייעים להורדת כולסטרול. חשוב מאוד להמנע ממנו אם יש לכם בעיות בבלוטת התריס, למשל.

קייל

חוץ מכל אלה כדאי לכם להתיידד עם פטרוזיליה וכורכום שנוגד דלקות, דגים, שמן זית, טופו, זיתים ואפילו מותר לכם להתענג על כוס יין אדום ביום.

ושוב, הרשימה הזו נועדה לספר לכם קצת על הדיאטה של אדל, אבל היא ממש לא המלצה.

ההמלצה הגורפת שלנו היא להתייעץ עם אנשי מקצוע ולשלב פעילות גופנית שתשמח אתכם, יחד עם תזונה נבונה.

 

קטגוריות

תגובות (17)

Avatar

      Avatar
      מערכת Foody

      זה תמיד נכון(:

    Avatar
    מיטל דהן

    שכחתם לציין להוריד שורה שתיים, ראיתי סירטון אחד שלה בלי איפור בלי שיער מעוצב..אבל כן..שהיא רזה..ניראת כמו ג’אנקית!!! בלי ש

הצג עוד