ב-21-22/11 מכירה סודית! תעבירו את זה הלאה! כלים וגאדג’טים מגניבים למטבח בחצי מחיר!

כולנו רוצים את הכלים הכי טובים, הסירים הכי יפים והגאדג'טים הכי מגניבים למטבח שלנו, אבל לרוב דוחים את השדרוג מטעמי חיסכון. לא עוד! בואו ללמוד איך לעשות את זה בחצי מחיר במכירה סודית

לפני הכול - שתי עובדות: צלחת שבורה מביאה מזל רע וסיר שהקציצות נדבקות לו לקרקעית יבאס לכם את הארוחה. רק אומרים!

אם בכל פעם שאתם מסדרים את ארונות המטבח היד שלכם נשלחת לסיר המפוחם, זה שהכל נדבק אליו והוא כבר מזמן לא מבשל לכם מחמאות, ולמרות שנשבעתם שבהזדמנות ראשונה תזרקו אותו ותקנו לכם סיר חדש, אבל זה תמיד נראה לכם יקר מדי, יש לנו מבצע מרגש עבורכם!

בואו נעשה את זה קצר ולא נלך סחור סחור. הזדמנות נהדרת לחדש את המטבח: הפנינג מכירות ענק ברשת חנויות סולתם של כלים וגאדג’טים למטבח ב-50%-70% הנחה על כל המוצרים.  ביריד תוכלו למצוא מעל 4000 מוצרים למטבח מבית סולתם בהנחות מטורפות: סירים, מחבתות, סכינים, תבניות שוקולד, סירי לחץ ועוד.

כדי שלא תלכו שם לאיבוד ותהיו מכווני מטרה, הכנו במיוחד בשבילכם רשימה של המוצרים השווים באמת שמחכים לכם ביריד סולתם. ואם זה לא מספיק, בכל קנייה מעל 400 שקלים מקבלים מארז סכו”ם 24 חלקים ב-50 שקלים בלבד!

 

קומקום חשמלי בעיצוב נוסטלגי 2.5 ליטר מנירוסטה ב-79 שקל (במקום 219 שקל) - כי אם כבר קומקום, שיהיה שורק, חתיכי ועשוי מנירוסטה בעיצוב רטרו מגניב.

מארז 4 חלקים עם ציפוי נון סטיק בגימור שיש: מחבת סוטאז’ קוטר 28 ס”מ ו-2 מחבתות ב-99 שקל (במקום 469 שקל) - למי שמעדיף סירי נון סטיק שהם קלים יותר וקלים מאוד לניקוי, המארז הזה הוא ההזדמנות שלכם לזרוק לפח את הסירים המפוחמים ולהתחדש בסירים ומחבתות מנצנצים.

 

פלנצ’ה יצוקה עם ציפוי נון סטיק איכותי בגימור שיש ב-99 שקלים (במקום 329 שקלים) - לצלייה כמו במנגל רק ממש בתוך הבית, על הכיריים או בתנור.

 

מחבת מלבנית כפולה יצוקה ב-129 שקלים (במקום 499 שקלים) - גם ציפוי נון סטיק, גם גימור שיש איכותי, גם מתאימה לאינדוקציה וגם אפשר להפוך אותה תוך כדי הטיגון!

מארז 5 חלקים, קנקן תה ו-4 מאגים מזכוכית עם דופן כפולה ב-129 שקלים (במקום 449 שקלים) איך תרשימו את האורחים? פשוט מאוד! מגישים להם תה במאגים שקופים ובקנקן תה מהודר.

מארז 8 חלקים עשוי נירוסטה של סירים איכותיים ב-399 שקלים (במקום 1109 שקלים) - כי כל בית צריך סט סירים מהודרים ומצוינים לבישול.

אם גם אתם רוצים להשתדרג במוצרים הכי שווים למטבח שלכם, כל מה שנותר לכם לעשות הוא ללחוץ על הכפתור מטה ולהירשם למכירה הסודית המטריפה ברשת חנויות סולתם.

במכירה שתתקיים בתאריכים 21-22/11 מספר המקומות מוגבל, וכדאי מאוד להירשם מראש כדי להבטיח לעצמכם כניסה למכירה בסניף שתבחרו.

 

 

 

קטגוריות

תגיות

תגובות (14)

Avatar

      Avatar
      מערכת Foody

      היי שמחה, כל הפרטים על ימי המכירה מופיעים בכתבה ויש בה גם לינק להרשמה.

הצג עוד