כל המסעדות הכי שוות לסעוד בהן בערב ט”ו באב על פי ליבילנד

איפה הכי שווה לאכול בערב טו באב? איזו מסעדה מגישה תפריט זוגי לאוהבים? ליבילנד יצאה עם בעלה כדי לבדוק וחזרה שבעה, מרוצה ומאוהבת

אם הגעתם לפודי, אתם כנראה אוהבים לאכול. ואם אתם אוהבים לאכול אז תסכימו איתי שלפחות פעם בחודש עוברת לכם בראש המחשבה הזאת של “וואי, איך היה מתאים לי להיות מבקר/ת מסעדות”. מה רע? באים, אוכלים, נותנים הערות והולכים.

אז הרשו לי לבאס אתכם מעט. להיות מבקרת מסעדות זה אחד הדברים הקשים. למה אתם מרימים גבה? בעצם גם כשאני שומעת על דוגמנית שמתלוננת שזה ממש קשה לדגמן ולהיות יפה אני מרימה גבה. אוקי, אז תרימו גם גבה, זה בסדר. תכף תבינו למה.

מכיוון שאני מאמינה שחלומות נועדו כדי שנגשים אותם החלטתי לכבוד יום האהבה טו באב להגשים את “חלום מבקרת המסעדות” ולצאת עם יעקב בעלי היקר לערב קולינרי שלם שהתחיל ב-16:00 בצהריים והסתיים ב-01:00 בלילה. אל תדאגו, ארגנתי צי שלם של בייביסיטריות לטובת החלום הזה.

מרוב שהתלהבנו מהקטע סגרנו עם לא פחות מ-3 מסעדות שנגיע להתארח אצלם. 3 מסעדות שאשכרה ישבנו בהן ואכלנו!!! וואי, אני כזאת כבדה עכשיו. והכול כדי שנוכל לספר לכם, הגולשים המהממים, באילו מסעדות כדאי לכם לסעוד את לבכם בטו באב.

ערב חופשי מהילדים והרבה אוכל טוב (צילום: הדר ברדה)
ערב חופשי מהילדים והרבה אוכל טוב (צילום: הדר ברדה)

המסעדה הראשונה הייתה נינה ביאנכה, מסעדת שף חלבית שרק השם שלה כבר הכניס אותנו לאווירה. המקום שקט ורגוע. צוות נינוח ואדיב. תאורת סלפי מושלמת במקום (פרט חשוב). אה, ואוכל טעים.

לא הייתי אומרת שזו מסעדה לצאת אליה עם הילדים מהסיבה שהיא מסעדת שף עם מנות מאוד מעוצבות וטעמים אנינים אבל בעיקר מהסיבה שיש שם שקט וכולנו יודעים ששקט וילדים זה כמו מקרון בלי קרם בפנים. פשוט לא הולך ביחד.

לרגל טו באב מסעדת נינה ביאנכה מציעה תפריט זוגי מטריף עם מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים וכל זה בעלות של 450 שקלים לזוג. בין המנות שמוצעות לסועדים אפשר למצוא טטאקי טונה אדומה, בוריק דגים, ברולה קרם תירס ופטריות, קבב לוקוס על שיפוד, רביולי במילוי מנגולד עם קרם תרד ועוד.

טטאקי טונה אדומה. צילום: אנטולי מיכאלו
טטאקי טונה אדומה במסעדת נינה ביאנכה. צילום: אנטולי מיכאלו

מכל המנות שטעמנו, והיו לא מעט, המנה שהכי אהבתי ואכלתי את כולה ממש הייתה ניוקי תפו”א ברוטב שמנת פטריות. המנה מגיעה בתוך סיר קטן אפור עם מכסה חמוד. מושלם.

להזמנת מקום בקליק למסעדת נינה ביאנכה

משם, שבעים ומרוצים, המשכנו לקיושי, מסעדה אסיאתית בגבעת ברנר. ווייב אחר לגמרי! צעיר יותר, שובב. מסעדה אסיאתית כיפית בטירוף. גם כאן אפשר למצוא תפריט מיוחד לטו באב בעלות של 220 שקלים לזוג.

התפריט המיוחד לטו באב כולל שתייה אלכוהולית (יש!) ומלא מלא סושי. הרגשנו הכי מאוהבים כשהגישו לנו סושי בצורת לב. קיוויתי שזה היה כמחווה לשם שלי, אבל לא. כנראה שטו באב קצת יותר חשוב ממני.

סושי בצורת לב במסעדת קיושי (צילום: הדר ברדה)
סושי בצורת לב במסעדת קיושי (צילום: הדר ברדה)

אבל מה שהכתיר את הביקור במסעדה כסיפור הצלחה הם דווקא הקינוחים - איך עפנו! טעמנו סברינה אסיאתית שהייתה מדהימה וגם קרם ברולה לא מהעולם הזה. מומלץ בחום לארוחה קלילה מהמזרח הרחוק.

להזמנת מקום בקליק למסעדת קיושי

כבדים ושבעים עוד יותר נסענו לתל אביב. הגענו לשרונה מרקט עייפים ורצוצים, ורק כשנכנסו לוויסקי בר ומוזיאון משהו בנו התעורר לחיים. האדרנלין שיש במקום עשה את שלו. יש בוויסקי בר כל מה שצריך כדי ליהנות:

אוכל ברמה גבוהה, קוקטיילים מרעננים, אווירה מחשמלת, מוזיקה טובה, קינוחים מיוחדים וקיר שלם עם עשרות בקבוקי וויסקי מכל הסוגים.

לרגל טו באב רקחו במקום קוקטיילים חגיגיים וגם קינוחים מאלפים של השף קונדיטורית נועה עינת.

אהבתי במיוחד את הקוקטייל תותים, סלט חסה מרענן וקינוח שוקולד בצורת לב עם עוגת שוקולד רכה רכה וטוויל מהמם בצורת שוקולד.

להזמנת מקום בקליק למסעדת וויסקי בר ומוזיאון

קינוח לבבי במיוחד בוויסקי בר. צילום: נועה עינת
קינוח לבבי במיוחד במסעדת וויסקי בר. צילום: נועה עינת

 

אז לאן אתם יוצאים כדי לחגוג את יום האהבה? ספרו לי ובואו לעקוב אחריי מקרוב באינסטגרם

צילום וידאו: הדר ברדה

קטגוריות

תגובה (1)

Avatar

    Avatar
    אסתי ק.

    אהבתי… המסעדות האלו כשרות? באיזה הכשר?