כל סודות האוקינוס בחטיף אצות אחד קטן

אם אתם עייפים, מדוכדכים וחסרי אנרגיה, קבלו פטנט עולמי! חטיפי אצות ירוקים וטעימים של מזרח ומערב שמכילים את סודות האוקיאנוס ומסייעים לעיכול ולצמיחת שיער

אם אתם עייפים, מדוכדכים וחסרי אנרגיה, הכתבה הזו בשבילכם. ואם אתם אנשים שאוהבים את עצמכם, או עובדים על זה, אז הכתבה הזו הכי בשבילכם.

בטח גם לכם אין כוח למנטרה החוזרת של “תכניסו ירוק לתפריט שלכם”, במיוחד אם נמאס לכם מכרוב ולא הצלחתם להתחבר לקסמיו של הקייל. אז הרשו לנו להציג בפניכם סוג של עשבים ירוקים ובריאים לא פחות: אצות!

אז למה בעצם לאכול אצות?

במזרח הרחוק משתמשים באצות כבר אלפי שנים.  בדומה לקרוביהם העלים הירוקים הגדלים ביבשה, גם לאצות הים יש טעם מובהק והן גם מלאות בויטמינים וחומרי תזונה טובים.

אצות נפלאות לעיכול: האצות מכילות אלגמייט ומגנות על המעי והקיבה ושומרות על איזון של אנזימים בגוף. הן עשירות מאוד בסיבים, שמאריכים את זמן העיכול ומשפרים את ספיגת החומרים באוכל.

רוצים שיער כמו שלי? שאלו אותי כיצד!
רוצים שיער כמו שלי? שאלו אותי כיצד!

אצות מעודדות צמיחה בריאה של השיער: התקרחות היא אישיו אצל הרבה מאוד אנשים, אבל לפני שאנחנו נוסעים להשתלת שיער בטורקיה, בואו ננסה את האצות. האצות עשירות באומגה 3 שממריצה את צמיחת השיער. האצות מלאות בברזל ואבץ שחשובים לבניית השיער, ובסידן, ויטמינים A ו-C ושלל חומרים אחרים שנדרשים לבניית השיער ולשמירה עליו.

בעיות בבלוטת התריס: אם אתם סובלים מעייפות יכול מאוד להיות שיש לכם בעיות עם בלוטת התריס. מה עושים? באצות יש המון יוד. היוד הוא קריטי לבלוטת התריס, שתפקוד לא תקין שלה עלול להוביל לחולשה ולכולסטרול גבוה מה שיכול לסייע לכם הם חטיפי אצות שמלאים ביוד ועוד.

חוץ מזה אצות מלאות בסיבים המסייעים לשמירה על רמת סוכר גבוהה בדם, שיוצרת את תחושת השובע. גם ההאטה של תהליך העיכול שומר עלינו שבעים ומפחית את החשק לנשנוש חטיפים לא בריאים בין ארוחות.

חטיפי אצות של מזרח ומערב
בוסט של בריאות ומרץ! חטיפי אצות של מזרח ומערב

רגע לפני שאתם לובשים חליפת צלילה ומחליפים את המסיכה החד פעמית בשנורקל אנחנו שמחים לספר לכם על חטיף האצות הנפלא של מזרח ומערב. מדובר בחטיפי אצות מיובשות, הם ארוזים ונוח לאחסן אותם במגירה של שולחן העבודה במשרד או במזווה הביתי ובפעם הבאה שתשתוקקו לזריקת מרץ וגם לחטיף טעים ופריך אתם תדעו מה לעשות.

חטיפי אצות מזרח ומערב
אצות הן סיבה מעולה לאכול לפחות פעם בשבוע סושי!

את חטיפי האצות תוכלו לשלב בסלטים, במרקים, במוקפצים ואפילו בקרקרים שתכינו בבית. מבטיחים לתת לכם בימים הקרובים מתכונים. לכו להתארגן על חטיפי אצות ושיהיה לכם חורף בריא!

קטגוריות

תגובות (4)

Avatar

    Avatar
    אונלי

    יש מלא נתרן. מה הכמות השבועית המותרת מכל חטיף? אכלתי אחד וזה היה ממש מלוח

      Avatar
      מערכת Foody

      היי אונלי, את זה מומלץ לבדוק מול דיאטנית

    Avatar
    רינת

    איפה קונים את החטיפים של האצות?

      Avatar
      מערכת Foody

      היי רינת, את חטיפי האצות קונים בחנויות טבע ובחנויות לממכר מוצרים מהמזרח הרחוק. מומלץ בחום!