לאכול את אשדוד בעשרה שקלים!

פסטיבל "עמים וטעמים" באשדוד חוזר אחרי שנתיים של הפוגת קורונה ומציע שלושה ימים של חגיגת מאכלי עדות ב-10 שקלים למנה, פוד טראקס, מוסיקה וכל זה על רקע הים הכחול. מה רע לכם? בואו לאשדוד!

אינג’ירה אתיופית, צ’יבוריקי וחינקלי גיאורגיים, בוריק טוניסאי, באחש בוכרי, קוסקוס מרוקאי, סלופי ג’ו אמריקאי  וכולם ב-10 ₪ בלבד למנה! אחרי שנתיים של הפוגה עקב מגיפה עולמית, פסטיבל “עמים וטעמים” באשדוד חוזר ולכם יש הזדמנות להגיע ולהכיר את העושר הקולינרי של העיר הנהדרת הזו. כ-40 מסעדות מקומיות משתתפות בחגיגה ומציעות יותר ממאה מנות במחיר המעולה הזה. כל זה יקרה בשני ערבים עוקבים, בתאריכים ה-18-19 במאי, בפארק גן אלישבע אשדוד, סמוך לחוף הים. עם השקיעה, דוכנים יוקמו, מוזיקת עולם חיה תנוגן ברקע ואתם תזכו לעבור מדוכן לדוכן ולהחליט במה למלא את הבטן. לטעמנו, בארבעים שקלים תוכלו לצאת מפה שבעים ומאושרים. בין המנות שיוגשו: בטטה וואדה מהמסעדה ההודית ‘נמסטה’, עראייס דגים נהדר ממסעדת ‘פורטו’, סלופי ג’ו ממסעדת ‘סנסט’, בוריק ביצה של ‘פיתה בסטה’ ועוד ועוד.

הכניסה חופשית, 18-19 במאי, החל משעה 18:30, פארק גן אלישבע אשדוד (החנייה במתחם השוק), מחיר מנה של 10 שקלים. פרטים נוספים באתר תיירות אשדוד: https://bit.ly/tasteashdod

עראייס דגים של מסעדת ‘פורטו’. צילום: מלי זיידמן

 

מטוגנים הודיים ממסעדת ‘נמסטה’. צילום: מלי זיידמן

בוריקה מ”פיתה בסטה”. צילום: שירן כהן שי

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar