“לא לענות לעוקבים זה על גבול הפשע” – ראיון עם עומר מילר

פגשנו את השף עומר מילר לשיחה על הקשר שלו עם העוקבים ברשתות, היחס החם ולעיתים הקר שהוא מקבל מהם ועל ההצלחה שהוא זוקף בעיקר לזכותם

“סוסו אנד סאנס”, רשת ההמבורגרים של עומר מילר היא תופעה אפילו במונחים תל אביביים אבל במקרה של מילר היא מצליחה מאוד גם מחוצה לה. הרשת, שנפתחה בתחילת 2016, מונה כיום כ-10 סניפים הפרוסים בין הרצליה לראשון לציון, ומאכילה רק בבוטק’ה המקורי בשדרות רוטשילד בתל אביב כ-3000 איש ביום. את ההצלחה של הרשת ניתן לזקוף לעובדה שמאחוריה עומד השף הויראלי ביותר מדינה עם למעלה מ-140 אלף עוקבים באינסטגרם ובפייסבוק. ההמבורגרים המושחתים שלו באווירת דיינר אמריקאי מצטלמים נהדר ונמצאים בכל “אינסטוש” בבית ישראל.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Omer Miller (@omermiller) on


אך לא מדובר רק בגימיק חולף, רוב קהל הלקוחות של מילר הם קהל חוזר. אז איך גורמים ללקוח “חד פעמי” להפוך ללקוח חוזר לנצח נצחים? על פי מילר, הסוד הוא אוכל טוב וטיפוח קשר אישי וחם ברשתות החברתיות. תפסנו אותו לשיחה ובדקנו: מי עונה עבורו לקהל העוקבים שלו? מהי התגובה הכי מרגשת שאי פעם קיבל? כיצד בונים מותג כה מצליח? ואפילו קבלנו טיפ כיצד להקפיץ את קהל העוקבים שלנו ברשת.

מילר מקפיד לשמור על קשר תמידי וישיר עם 120 אלף העוקבים שלו באיסטגרם : “לעלות תמונה של מנה ולא לענות למי שמגיב לך או כותב לך בפרטי זה על גבול הפשע בעיני”. הופתענו לגלות כמה מהחלטות העסקיות של המותג עוברות דרך הפיד של השף: “אם אני רוצה לפתוח סניף אני מתייעץ עם העוקבים ואם אני רוצה לשנות מנה אני מדבר איתם, זה הדבר הכי חשוב בעסק”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Omer Miller (@omermiller) on

לגבי שילוב בין החיים האישיים לאוכל ברשת, מילר מאמין שלא צריכה להיות הפרדה, זה הוא. “הרי שף הוא לא רק שף ודווקא השיתוף והחשיפה של חייך האישיים מול קהל הלקוחות שלך זה המפתח ליצירת חיבור נכון”. אז בדקנו. הוא משתף, ובהכל: יום גרוע, אירוע מרגש, געגועים לאשתו הסטייליסטית ואושיית הרשת בעצמה שירנק’ה ומה לא בעצם. וזה כנראה הסוד האמיתי. להיות אתם, עם הרע ועם הטוב, לחלוק ולשתף הכל עם העוקבים שלכם, ולא לשכוח להקדיש להם גם מעט תשומת לב אישית מדי פעם.

קטגוריות

תגיות

תגובה (1)

Avatar

    Avatar
    נוכל שיווקי

    הוא כזה שקרן הוא לא עונה בכלל באיטנסטגרם לאף אחד מהתגובות אלא רק לחברים מהברנז’ה והאינסטגרם עלה לו ולאשתו לראש. חיים בסרט וחיים על חשבון מותגים ממומנים. אתם לא איזה סופר סטאר תרדו לעם ותזכרן שכל התמנות חינם שאתם מקבלים זה על חשבון העוקבים שלכם