ליל הסגר, משלוחים ושאר ירקות: מאיפה הכי כדאי להזמין?

שוב אריאלה אפללו מביאה לפנינו את רשימת המקומות ששווה לעשות מהמם משלוחים! והפעם המשלוחים הכשרים לפסח ששווה להזמין לפני החג, תו"כ ולהישאר איתם בקשר גם אחרי

הפעם נחגוג את הסדר בצמצום. מה זה בצמצום? שניים, זוג, דואו, וזהו, אבל נחגוג כאילו כולנו מסובים. נפגש בזום, נקרא ביחד את ההגדה, אלון ישאל מה נשתנה, גילי תגנוב את האפיקומן הוירטואלי, החכם יקפוץ בראש והרשע יסתכל בהשתאות  ויגיד “זה לא אני זו הקורונה”. לא נפתח דלת לאליהו “ענבים” - בכל זאת, איש מבוגר, לך תדע איפה הסתובב לאחרונה, אבל כן נרים 4 כוסות ונתפלל לשנה הבאה בירושלים הבריאה. וכולם רק יחכו לאות להתנפל על האוכל, גם אם הוא רק מבעד למסך. לא נוותר על הגפילטע, על מרק הקניידלך וגם לא על הכבד קצוץ, את השאר, לראשונה בפסח, נזמין. נפרגן לעצמנו מטעמים מכל המסעדות שהתגעגענו ולא פקדנו בחודש האחרון, נאכל פחות מסורתי אבל איכותי. נזמין יין טוב, קינוח מפוצץ קלוריות, ואחרי “די, די, דיינו” ננגן מוזיקה טובה, נרקוד עדלאידע ונשיר בקולי קולות “בשנה הבאה” באופטימיות, בתקווה ובאמונה גדולה. יהיה בסגר, עוד תראו. חג חירות שמח לכולם!

תאוות בשרים
לה פמפה ממוקמת על צוק, מול מורדות ההרים והנוף המרהיב של הגליל המערבי. מדובר במסעדה שהכוכבת שלה היא מעשנה גדולה ממנה נשלפים בשרים שנצלים שעות כמיטב המסורת הארגנטינאית, כשהשומן נמס ומתמזג עם הבשר הרך. מהתנור יוציאו את  האמפנדס החמימים, מהגריל יעלו צ’וריסוס עם צ’ימיצ’ורי ומהמעשנה ישלפו נתחים עסיסיים של אנטריקוט, פרגיות ואסאדו, שיוגשו לצד בטטות ותפוחי אדמה שנצלו גם הם במעשנת. בימי שגרה הארוחה במסעדה היא חוויה כוללת שאתם חייבים לפרגן לעצמכם, אך עד שנחזור לשגרה, ואליה, נסתפק במשלוח של נתחים מעושנים שיפארו את שולחן החג.
בתפריט: נתחי אסאדו, בריסקט, פיקניה, ספייריבס וצוואר טלה מעושנים.
מחיר: 25-28 שקלים ל-100 ג”ר, מינימום הזמנה 200 שקלים. עלות משלוח 30-60 שקלים, ללא תשלום בהזמנה מעל 400 שקלים.
הזמנה: לה פמפה, מצפה הילה, 052-2951177, lapampa.co.il/delivery

לה פמפה, מצפה הילה. צילום: אנטולי מיכאלו
לה פמפה, מצפה הילה. צילום: אנטולי מיכאלו

לחם יין
דגנית עמיחי ורונה פרדיס נפגשו לראשונה לפי 20 שנה בגן של ילדיהן. הקליק המיידי הוביל לפתיחתו לחם יין - ביסטרו שכונתי צמוד בייקרי בוטיק, מתוך מחשב שיספק לביסטרו את כל הלחמים, המאפים והקינוחים. הבייקרי זכה להצלחה מידית והיום הוא עומד בפני עצמו. גם דגנית ורונה עברו למשלוחים, ואין יותר מושלם מהעוגות והמאפים הכשרים שלהן לקנח את ארוחת החג.
מה מזמינים? עוגיות קוקוס, עוגיות שקדים, נשיקות, פחזניות, בראוניז, עוגיות שוקולד, עוגת תפוח-אגוז-קינמון, טארט לימון וטארט שוקולד.
מחיר: מ-19 שקלים, בהתאם למשקל מינימום הזמנה 80-50 שקלים.
משלוח: ללא תשלום באזור יהוד, סביון וקריית אונו,  וסביון.
להזמנות: לחם יין בייקרי, דרך החורש 4, יהוד, 03-6321793/4

לחם ויין. צילום: רום אוזן
לחם ויין. צילום: רום אוזן

אביב הגיע גרינברג בא
המסעדן צביקי עשת (הבעלים של ביסטרו גרינברג, גרקו והמתוקים של הג’לטריה) גייס את השפים יונתן רושפלד ואליאב גולדנברג וביחד בנו תפריט עם מנות ייחודיות וספיישלים חגיגיים לשולחן הסדר שלנו, לצד דליקטסים ויינות מהמעדנייה הצמודה.
מהתפריט תוכלו להזמין, בין השאר, גפילטע מדג סלמון ברוטב סלק, כבד קצוץ עם שומן טלה, מרק עוף עם קניידלך, פשטידת מצות יוונית של תפוחי אדמה , כרישה , פול ובצל ירוק, עוף ממולא, דג ברוטב סקורדליה ולקינוח מוס ועוגת נמסיס שוקולד.
מחיר: מ-28 שקלים.
להזמנות: גרקו - 03-7411022, Greco.co.il, גרינברג - 03-6136132 Grinbergbistro.co.il

גרינברג. צילום: אליאב גולדנברג
גרינברג. צילום: אליאב גולדנברג

 פסח, מצה ורול
גם נגיסה, רשת המסעדות האסיאתיות, התגייסה לשעת החירום ובנתה תפריט כשר לפסח המורכב מראשונות, סושי, עיקריות וקינוחים, כך שתוכלו להרכיב ארוחה אסייתית למהדרין.
בתפריט דרגון רול בטמפורה - סלמון, אספרגוס, אבוקדו ובצל ירוק במעטפת אבוקדו ובציפוי שומשום קלוי; סה קנה לימון - סלמון, טמאגו ואבוקדו במעטפת טונה ולימון; פוטומאקי נורי עם דניס, טונה, סלמון ואספרגוס בציפוי טמפורה; יאקיסובה - אורז, או אטריות אורז, מוקפצות עם טופו, עוף או בקר, כרוב, גזר, גמבה ונטיפי ביצה ברוטב טריאקי; פאד תאי - אטריות אורז מוקפצות עם טופו/עוף/בקר, נבטים, כרוב, בצל ירוק ונטיפי ביצה, ברוטב סויה ובעיטור כוסברה ובוטנים.  ויש גם מנות  ללא גלוטן.
מחיר: 51-62 שקלים
משלוח: בתל-אביב, כפר-סבא, רעננה, ראש העין ועפולה
להזמנות: *5255, nagisasushi.co.il

נגיסה. צילום: בן יוסטור
נגיסה. צילום: בן יוסטור

בליקמח
פחמימות בצקיות הן החולשה שלי ובחג הכי לי קשה להתנזר מהן. הידיעה שהפטיסרי בליקמח מציע ביומיום לחמים, מאפים, עוגות, עוגיות ומיני גודיס ללא גלוטן משמחת אותנו כל השנה, כל שכן בחג, שכל כולם כשרים לפסח וללא חמץ. שמחה נוספת היא העובדה שהקורונה לא שברה אותם והם ממשיכים לעבודת במרץ ולספק לנו את ליטרת הפחמימות גם בחג, במשלוח עד הבית.
על המדפים עשרות סוגי מאפים, עוגות, עוגיות ולחמים, ובהם עוגות גזר ואגוזים, שוקולד ולוז ובננה וקוקוס, וגם לחם צרפתי, לחם אגוזים, לחם שאור גרמני, לחם שאור כפרי, בגטים, פיתות, לחמניות כפריות, ועוד.
מחיר: 6-29 שקלים
משלוח: מחדרה ועד באר שבע, ואפשרות לטייק אווי מפתח החנות הוא שיביאו אליכם לרכב.
להזמנות: רחוב הברזל 32, רמת החיל, תל אביב. 03-7448666

בליקמח. צילום: בלנדר תקשורבליקמח. צילום: בלנדר תקשורתת

 פומו איטליה
השף שחר ברנע דואג שיהיה לנו טעים גם בחג ומציעה ארוחת בניחוח איטלקי מבלי לפסוח על המנות המוסרתיות של החג. לצד מרק קניידלך, גפילטע פיש, כבד קצוץ וסלט ביצים אפשר להזמין גם סלט פומו עם עגבניות צבעוניות וסלסה רוסטיקה, זוקה - דלעת ערמונים בדבש ופיסטוקים, כתף טלה מהטאבון, עוף במילוי אורז, שזיפים ומשמשים, רוסט סינטה בציפוי חרדל ודבש וקדירת בקר ביין עם ארטישוק ירושלמי וגזרים צבעונים. במחלקת הדגים הוא מכין דג מוסר ארביאטה, לברק שלם ופילה סלמון בקרסט פיסטוקים. במחלקת התוספות - גזרים צבעונים בזיגוג צימוקים ואגוזים, גרטן תפו”א כרישה ושום קונפי, ושעועית ירוקה, זוקיני, ברוקולי  ואפונה סינית. וגם, קינוחים ויינות.
מחיר: 24-490 שקלים. 40-80 שקלים.
משלוח: באזור השרון, הרצליה, תל אביב, רמת גן גבעתיים, רמת אפעל, סביון, קריית אונו ויהוד.
להזמנות: פומו, הברזל 11, רמת החייל, 052-3532466, pomor1020@gmail.com

מסעדת פומו. צילום: אנטולי מיכאלו
מסעדת פומו. צילום: אנטולי מיכאלו

הגבינות של עברי
משק החלב של משפחת עברי מוקף כרמים ושדות וכולל דיר כבשים ומחלבה צמודה. במחלבה מייצרים מבחר גדול וייחודי של גבינות רכות וקשות, לרגל המצב ישנעו אותן עד אליכם, כולל הבורטה הנהדרת שלהם. בין הגבינות הייחודית: סולוגוני - מוצרלה בסגנון גיאורגי, פרובולונה בסגנון איטלקי, טבורוג רוסית, ג’יבן עירקית, פטה כבשים, פוקורינו, מסקרפונה ובייבי מוצרלה.
מחיר:  100 שקלים למינימום הזמנה.
משלוח: ללא תשלום לאזור יישובי גזר,  30-40 שקלים לאזור רחובות, מזכרת בתיה, נס ציונה, ראשון לציון, בת ים, חולון, יפו-תל אביב, הרצליה, גבעתיים, רמת גן, פתח תקוה, בני ברק, קרית אונו, גבעת שמואל, אור יהודה, יהוד, לוד , רמלה, מודיעין, לפיד, שוהם, ראש העין ודרום גדרה.
הזמנות: מחלבת עברי, מושב עזריה,  050-7310454

 

משק 77
בחממות של משק 77 גדלים תותים תלויים ואננסים בשרניים שמוקפים בכרמים, פרדסים ובית אריזה שמפיק חשמל מאנרגיה סולארית. בימי שגרה המשק של משפחת טראבלסי, הממוקם בצפון הנגב, הוא אטרקציה חקלאית המאפשרת להתנסות בקטיף עצמי ויציאה לסיור מודרך בטרקטור שעובר בין החממות לשטחים החקלאים, בליווי טעימות מהפירות הטריים. לאור המצב המשפחה החליטה לראשונה כל כך לארוז את יבול החווה ולשלוח אותו עד אלינו. תוכלו להזמין מהם תותים, אננס, פטריות ומיקס הכולל פלפלונים,בייבי מלפפונים, עגבניות שרי צבעוניות, חסות מובחרות ומיץ רימונים טבעי.
מחיר: 150 שקלים להזמנת מינימום.
משלוח: לאזור נתיבות, אופקים, באר שבע, ירוחם, אשקלון והסביבה. במידה ויהיו 25 הזמנות, מינימום לאזור, המשלוחים ירחיקו גם לכל הארץ.
להזמנות: משק 77, מושב תקומה, צפון הנגב. bit.ly/mesheq77o

וגם

פיצה האט - הפיצה של האט עוברת הכשר והופכת למרובעת ללא גלוטן. הפיצה עשויה מבצק קמח תירס ועליו טופינג לבחירה - חצילים ופלפלים קלויים, זיתים, פטריות, עגבניות, תירס, פטה, בטטות ועוד. תפריט החג כולל גם סלטים, מקלות שום וכן גלידות ומקלות שוקולד לקינוח.
הזמנות: 1-700-50-60-70, pizzahut.co.il. משלוחים בכל הארץ.

פיצה האט כשרה לפסח. צילום: אסף קרלה
פיצה האט כשרה לפסח. צילום: אסף קרלה

פאפא ג’ונס - פיצות ייחודיות לחג בהן יוונית, קריביאן פיקנטית עם פפרוני, אננס, בצל ופפרוצ’יני, יוונית עם בולגרית, טוסקנית עם 6 סוגי גבינות. וגם, אצבעות גבינה עם מוצרלה; כנפיים ברוטבי סרירצ’ה, ברביקיו או צ’ילי; פפרוני רול - בצק מגולגל עם פפרוני, רוטב ראנץ, ותערובת גבינות הבונוס לחג - שני מגשי מרגריטה משפחתית ב-99 שקלים.
מחיר: החל מ- 21.90 שקלים
הזמנות: *6699 , papajohns.co.il  משלוחים בתל אביב, חיפה, רחובות ונס ציונה.

 קוקו גרופ - גם קבוצת המסעדות של השף טום אביב והקצב שגיא טריגר תגיע עד אליכם, במיוחד לחג. תוכלו להזמין משלוח של בשרים מהקצבייה טריגר אנד טום בשרונה מרקט; בשרים והמבורגרים מג’אנגו - מהמסעדה החדשה בראשון לציון, ומנות ספיישל מהתפריט של מסעדת פאט קאו, כולל לחמניות כשרות.
להזמנות: 054-9051353

קפה האנוי - גם במסעדה הויאטנימת-צרפתית, הכשרה, הרכיבו תפריט לחג ובו, בין השאר, סלט פאפאיה, בו בון סלמון, רול פריך, סלמון אפוי עם קינואה ומגוון סוגי נודלס. לקינוח קרמו שוקולד.
מחיר: 38-88 שקלים
הזמנות: 036771184, caphehanoitlv.com

קטגוריות

תגיות

תגובות (0)

Avatar