לך לך למדבר! מטיילים עם הבטן בערבה התיכונה

והפעם, נקודות עצירה קולינריות שאסור לפסוח עליהן בערבה התיכונה: דוכן מדהים של פלאפל, פיצה משגעת בתוך מכוורת דבורים, קטיף ירקות אורגניים בלב המדבר ועוד

הערבה התיכונה היא אזור מקסים ושופע צימרים ואטרקציות תיירותיות. אם הגעתם לכאן ואתם מחפשים איפה לאכול, יש לנו המלצות נהדרות בשבילכם:

פלאפל מש

הכירו את הדוכן הנודד של פלאפל מש, פלאפל של שני חבר’ה צעירים שעוברים במשך כל השבוע בין יישובי הערבה ומציעים פלאפל נהדר וים של גרוב. החבר’ה האלו פותחים שולחנות וכיסאות אל מול הדוכן, שמים מוסיקה ראסטפרית מגניבה ויחד עם כל הטוב הזה, מציעים פלאפל נהדר עם מגוון רטבים מיוחדים שהם מכינים בעצמם. נסו את רוטב החצילים הכבושים הסגול או את רוטב הלימון הכבוש הממכר. בשישי בצהריים הם נוחתים בשוק האמנים בצוקים, שהוא חוויה בפני עצמה.

ראשון: ספיר
שני : חצבה
שלישי: פארן
רביעי: עין יהב
חמישי: צופר
שישי: צוקים
שני עד חמישי: 17:30-21:30 שישי: 11:00-15:30 או עד אחרון הלקוחות
לפרטים: 052-3852015

פלאפל מש
לא תאכלו מהחמודים האלה? פלאפל מש
מלא הטנא
אם חפצתם להגיע הביתה בסיום הטיול עם ארגז עמוס ירקות ופירות אורגניים באיכות שלא הכרתם, או אם אתם מטיילים עם ילדים ומחפשים אטרקציה נהדרת - קיפצו ל”מלא הטנא” בעין יהב. יש פה חממה תיירותית אורגנית לקטיף עצמי עם 40 זנים של עגבניות שרי, פלפלים בצבעים שונים ושאר ירקות. יש סיור מודרך בינות הירקות האורגניים, הסברים אודות ההתיישבות בערבה והחקלאות המתקדמת באזור וקטיף עצמי הישר לסלסילה שלכם. אם אין לכם חשק לקטוף בעצמכם, סורו לחנות הגדולה שהיא חוויה בפני עצמה וארזו לעצמכם את מיטב התוצרת. עגבניות כאלה עוד לא טעמתם!

החממה עונתית ופתוחה בחודשים אוקטובר עד מאי, החנות פתוחה כל השנה.
מלא הטנא, מושב עין יהב, 052-3666606

 

מלא הטנאאיספו ירקות ופירות מלא הטנא

פיצה במשק פורת

פיצה נפוליטנית אמיתית בלב המדבר? הו, כן. במשק פורת מוצב בלב החצר טאבון ענקי והפיצה שיוצאת ממנו היא מצוינת. כל התוספות מגיעות מהחקלאים המסורים בערבה ואחרי שבוחרים אותן ומקבלים את הפיצה, יושבים בחצר היפה על שולחנות נמוכים ונהנים גם מקוקטיילים ובירות קרות מהבר.
הפיצרייה פועלת כל שלישי וחמישי בערב ושווה להתעניין כי יש המון הופעות חיות במקום, ואולי תיפלו גם על איזו הופעה שווה. במשך השבוע, מרכז המבקרים של מכוורת פורת הוא אטרקציה לא פחות שווה. מכוורת הדבורים של המשפחה היא ענף התעסוקה העיקרית שלהם והם הקימו כאן מרכז מבקרים משגע עמוס באמנות, שהילדים מאוד יהנו ממנו. בסיום הביקור אפשר לטעום ממגוון הדבשים שמייצרים פה וגם לרכוש את מה שאהבתם.

מכוורת פורת עין יהב, משק 25. 058-5666032

פיצה פורת
פיצה נפוליטנית בלב המדבר. מכוורת פורת

מסעדת פרם אורסולה

מסעדת פרם אורסולה היא מסעדה חמודה בכניסה לצוקים שהוקמה על ידי יוצאת גרמניה וככזו חלק גדול מתפריטה מבוסס על טהרת האוכל הגרמני. איך אוכלים נקניקייה וכרוב כבוש בחום הזה, אתם שואלים? אז זהו, שממש בקלות. היום אורסולה כבר לא שם, אבל מנות הדגל הן עדיין הנקניקיות ופירה וגם שטרודל גרמני עשוי לתפארת שמוגש עם קצפת, והוא בהחלט יכול להוות סיום מתוק לחופשה שלכם. פרם אורסולה - 053-4763730

שטרודל פרם אורסולה
שטרודל וינאי בפרם אורסולה

ארוחת ערב בחאן דרך הבשמים

מערבה מצופר, תמצאו את חאן דרך הבשמים, חאן מקסים עם מבחר רחב של אופציות לינה בטווח מחירים רחב. במרכז הקומפלקס אוהל אירוח בסגנון בדואי ואורחי החאן מוזמנים ליהנות פה מארוחה מפנקת בסגנון בדואי. מדובר בחפלה בדואית אמיתית שכוללת ניגובים עם פיתות בדואיות עם שלל סלטים טעימים, עוף ממולא נהדר ורך המבושל על גחלים, אורז מבושם וגם קינוחים בסגנון ערבי. הכל מוגש על שולחנות נמוכים והישיבה היא על גבי מחצלות ומזרנים. מסביב, חיות המשק החמודות, כולל עיזים וגמלים, שהילדים יכולים ללכת לבקר בין ביס לביס.
בהזמנה מראש, חאן דרך הבשמים 
עוף ממולא בחאן דרך הבשמים
עוף ממולא בחאן דרך הבשמים
בין ביס לביס, עז!

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar