מגנום סנדביץ’ או מגנום קרפ – מה חשבנו על הארטיקים במגנום בר

מגנום בר חוזר לנמל תל אביב עם שלגונים מטריפים ומושחתים במגוון ציפויים ותוספות. תמר שורצברד יצאה לבדוק וחזרה שבעה ומרוצה (ומתוקה עד הגג)

בכל שנה בחודשים יולי-אוגוסט אני מתמלאת בציפייה דרוכה. לא לקראת אחוזי הלחות שעולים, לא לקראת בגדי הקיץ שמציפים את החנויות, לא לקראת חופשת החוף הקרבה ובאה (טוב, גם לקראתה) ולא לקראת שפע הפעילויות המהממות שיש למשפחות, ילדים ומבוגרים בחופש הגדול.

הדבר היחיד שאני מחכה לו בכיליון עיניים וברעב אמיתי הם הארטיקים החדשים שאטעם השנה, בניסיון להכתיר מי מביניהם הוא הטעים מכולם!

למזלי בגלידות שטראוס של יוניליוור חשבו עליי לא מעט, ובמקום שאצטרך לכתת רגליים בין קיוסקים וסופר מרקטים כדי למצוא את הארטיק השווה הבא, הם אספו בשבילי את המיטב שבמיטב, הדובדבן שבקצפת (על הארטיק) של שלגוני המגנום לשנת 2019.

איפה כל זה קורה? במגנום בר בנמל תל אביב. זו השנה ה-10 שהמגנום בר פועל בנמל למשך חודש אחד בלבד ומציע שלגוני מגנום בעבודת יד עם ציפויים ותוספות יצירתיים וטעימים.

מי חשב שמגנום בלחמנייה יוכל להיות כל כך טעים? (צילום: תמר שורצברד)
מי חשב שמגנום בלחמנייה יוכל להיות כל כך טעים? (צילום: תמר שורצברד)

השנה החליטו ללכת על קונספט מגניב במיוחד - Never stop playing - שמביא את המשחקיות והילדות לעולם הארטיקים.

לא פחות מ-9 שלגונים יצירתיים וטעימים בטירוף מוצעים לקהל הרחב במתחם מגנום שליד שוק האיכרים בנמל, כאשר הם מבוססים על שלגוני מגנום ומגנום דאבל אבל מציגים עולם חדש של טעמים, ריחות ומרקמים.

נעה גורפינקל, השוקולטיירית שאחראית על כל הטוב הזה (צילום: תמר שורצברד)
נעה גורפינקל, השוקולטיירית שאחראית על כל הטוב הזה (צילום: תמר שורצברד)

אהבתי במיוחד את השלגון מגנום קדאיף ליים - שלגון וניל בציפוי שוקולד לבן עם קרם לימון ושערות קדאיף. מה ששדרג את הארטיק הזה במיוחד הייתה גרידת הלימון שהוסיפו מעל. חמצמץ ומתוק, מתאים בול לקיץ הישראלי.

מרענן וקיצי. מגנון קדאיף ליים (צילום: תמר שורצברד)
מרענן וקיצי. מגנון קדאיף ליים (צילום: תמר שורצברד)

בגזרת המושחתים, טעמתי את המגנום קרפ נוצ’ולה. בדרך כלל אני לא עפה על מתוקים מוגזמים מדי, אבל כאן ממש אהבתי את השילוב המפתיע - שלגון דאבל שוקולד בתוך קרפ עם זילופים של קרם שוקולד ואגוזים. יאמי!

עוד בגזרת המושחתים נבדק המגנום סנדביץ’ - שלגון דאבל קרמל בתוך לחמניית חלב מתקתקה עם סירופ קרמל ושוקולד. מה אני אגיד לכם? הביס הוא לא פחות ממושלם. תחילה השיניים פוגשות בלחמנייה הרכה והמתקתקה, ואז עוברות לקראנצ’יות של ציפוי השלגון ומיד למלית השמנת הקרה והרכה. תענוג צרוף, ולא רק לחובבי הקינוחים המוגזמים.

ביס מושלם עם מלא מרקמים. מגנום סנדביץ' (צילום: תמר שורצברד)
ביס מושלם עם מלא מרקמים. מגנום סנדביץ’ (צילום: תמר שורצברד)

אם אתם מגיעים עם ילדים, תתכוננו להתרגשות שיא. במתחם יש מלא שלגונים עם קישוטים צבעוניים שישמחו כל ילד (וגם הרבה מבוגרים). אני ניסיתי את המגנום עננים מתוקים, שלגון וניל בציפוי שוקולד לבן כחול עם מרשמלו וסוכריות. מודה שזה פחות הקטע שלי, אבל אין לי ספק שילדים וילדים בנפשם יעופו על המתוק הזה.

 

כחול וצבעוני ומתאים בול לילדים. מגנום עננים מתוקים (צילום: תמר שורצברד)
כחול וצבעוני ומתאים בול לילדים. מגנום עננים מתוקים (צילום: תמר שורצברד)

במחירים סבירים שתואמים לגמרי את התמורה (12-14 ש”ח לשלגון עם כל התוספות) המגנום בר הוא בילוי מומלץ לערב קיצי עם הילדים, המשפחה, בן או בת הזוג וגם לבד. כי מי שאוכל לבד, אוכל יותר לפעמים, ותאמינו לי שאת המגנום הזה לא תרצו לחלוק עם אף אחד.

מגנום בר - רחבת הדק הצפוני של נמל תל אביב (סמוך לשוק האיכרים)
פתוח לקהל הרחב עד ה-29 באוגוסט
א’-ה’ 17:00-23:00
מוצ”ש 21:30-חצות

 

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar