מה אוכלים בשפיים: פוד טראקס משגעים בלי תו ירוק!

יצאנו לקנות מוטות לסוכה, והפוד טראקס העיפו לנו את הסכך! חמש נקודות עצירה קולינריות במתחם חוצות שפיים, שמסתמן כזירה קולינארית חדשה

כבר מזמן לא ביקרנו במתחם חוצות שפיים ווואלה, ביקור שם בשבוע שעבר כדי לקנות מוטות לסוכה - העיף לנו את הסכך! בינות מגה החנויות ששוכנות שם ניצבים להם פוד טראקס חמודים ומעוצבים שמאפשרים לכל אחד לאכול מה שמתחשק לו במחירים נוחים שבין 20-60 שקלים ומאפשרים לכל המשפחה לשבת ולסעוד בלי צורך בבדיקות תו ירוק מנג’סות. אז מה אפשר לאכול בשפיים, עשינו בשבילכם את המלאכה הלא פשוטה הזו ובדקנו. והנה, יש לנו גם חמש המלצות שוות:

  1. כריכי בשר מעושנים מושלמים ב”המעשנת של ניסן”
    תור ארוך מול הפוד טראק הזה הוביל אותנו לטעימה ראשונה. המעשנה לצד הפוד טראק עושה את העבודה ובינתיים ניסן מוזג בירה ישראלית צוננת למי שנראים כמו לקוחות קבועים. 47-60 שקלים למנה, ואפשר לבחור כל בשר מעושן אם בכריך או צלחת, כך או כך, המנות נדיבות ביותר ותתקשו לסיים אותן. נסו את נקניקיות הצ’וריסו המעולות, שמגיעות לצד הרבה צ’יפס טעים או כריך פרגית מעושנת שהוא באמת אחד כריכי העוף הכי טעימים שיצא לנו לטעום.

    אוכלים בשפיים 2
    סנדוויץ’ פרגית מעושנת. צילום: מלי זיידמן

  2. פיש אנד צ’יפס ב”LUNYO”
    כבר שמענו מחברים על הפיש אנד צ’יפס של לוניו, אבל זו הפעם הראשונה שאנחנו טועמים ופייר, מדובר במנה מופלאה. נתחי דג עבים ורכים מאוד בציפוי קריספי שמנמן ופריך שמגיעים עם רוטב טרטר טעים לטבילה, פלחי לימון וצ’יפס דקיקים בסגנון מקדונלדס. אפשר לקבל מנה קטנה ב-39 שקל ואפשר מנה גדולה ב-49 שקל שהיא לגמרי זוגית מבחינתנו. יש גם שווארמה דג שקשה להבחין שהיא דג, שמגיעה בתוך לאפה דקה עם בצל, סומק עגבניה, פטרוזיליה ורוטב יוגורט (48 שקל) וגם פישבורגר, קלאמרי ושרימפס.
    אוכלים בשפיים
    פיש אנד צ’יפס מהטובים שטעמנו. צילום: מלי זיידמן

    אוכלים בשפיים 6
    לוניו פיש אנד צ’יפס

  3. פיתה דרוזית עם לאבנה וטאבולה בפוד טראק הדרוזי
    גם נציגות דרוזית במתחם הפוד טראק שכוללת אוכל מוכן כמו עלי גפן וכרוב, קובה, תבשילים וחומוס, אבל גולת הכותרת היא הפיתה הדרוזית שאפשר לרכוש כאן ב-20 שקלים, מכינים אותה על הטאבון באותו הרגע וממלאים בלאבנה מעולה, סלט טאבולה וראינו כאלה שמבקשים (ומקבלים!) גם כמה עלי גפן מגולגלים בתוכה. לילדים, יש אופציית נוטלה, והיא מוגשת פה ברוחב לב כזה, שהילדים ביקשו לשמור ולארוז לבית הספר ליום למחרת. כי כשאמא מורחת שוקולד, היא עושה את זה אחרת, לא בנדיבות הדרוזית הידועה.
    אוכלים בשפיים 3
    פוד טראק דרוזי

    אוכלים בשפיים 7
    פיתה דרוזית מהמומחים. צילום: מלי זיידמן

  4. פיצה וסלטים נפלאים ב”איצ’ה”
    הפוד טראק הכי חדש פה, שנפתח לפני שבועיים, הוא יוזמה אישית של מנכ”ל המתחם, מולי יקר, שמתעקש להפוך את המקום לזירה קולינארית מושכת קהל. ו”איצ’ה” הוא אכן מוקד משיכה. זו לא הפיצה שאתם מצפים למצוא במתחם קניות אלא פיצרייה שווה ביותר, עם פיצות ענק במחירים שווים עם תוספות מעניינות. נסו למשל “קרצ’ופי” עם ארטישוק, שום קונפי, אנשובי ופלפל חריף (58 שקל) או את ה”קממבר” עם הגבינה הנפלאה הזו, דבש ובזיליקום (58 שקל). יש גם פוקאצ’ות שמגיעות עם מטבלים, סלטים משתנים כמו קיסר ואנטיפסטי וקינוחים שווים כמו קרם ברולה ופאי אגסים עם גלידה. מחוץ לפוד טראק דק גדול ונעים עם כיסאות ושולחנות, שיהיה פתוח לאורך שעות הערב, גרילנדה יפה ואווירה מגניבה, ותושבי האזור יוכלו בכיף לסגור פה ארוחת ערב אמיתית עם החברים או המשפחה.

    אוכלים בשפיים 4
    פיצות של גדולים. צילום: אפיק גבאי

  5. קינוחי ויטרינה ועוד ב”פינק גולדה”
    בחלק הצפוני של המתחם נפתח ה”פינק גולדה” חנות המוצרים החדשה של גלידת “גולדה” שכרגע קיימת צמוד למספר סניפים בודדים בישראל. זה המקום להצטייד בו בלהיט של “גולדה”, ממרח הבייגלה המלוח ויש גם קטגוריית מוצרים שלמה סביבו כמו חטיף שוקולד עם קרם בייגלה מלוח, מדליוני שוקולד ובייגלה מלוח ואפילו קינוח ויטרינה שכולל את המלוח-מתוק הזה. חוץ מזה אפשר לקנות פה עוגיות, מאפינס, פופקורן מצופה קרמל, תערובת אגוזים מקורמלים, מרמלדות בייצור עצמי ועוד ועוד תופינים וממתקים. אם כל זה לא הספיק לכם, בחנות הצמודה תוכלו להשיג גם גלידה מן המניין.

    קינוחי ויטרינה ושלל ממתקים. "פינק גולדה"
    אי אפשר לסיים בלי מתוק. “פינק גולדה”

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar