מחפשים מתנה טעימה לחג? חנן הגבן ממושב חרות זה מה שאתם צריכים!

רום מילשטיין נסעה למושב חרות טרום ימי הקורונה כדי לבקר אצל חנן הגבן ולראות איך מכינים גבינת מוצרלה, היום חנן עושה משלוחים ותוכלו ליהנות ממארזים משגעים כמתנה לעצמכם או לאהובים שלכם

אל חנן הגבן הגעתי עוד לפני הקורונה (ימח שמה). המקום של חנן ממוקם במושב חרות, בין עצי האבוקדו והפקאן, עם נוף פסטורלי משגע שצועק “ח-ו-פ-ש!!!” מספר שולחנות קטן במקום קטן ומשפחתי המציע מגוון מטעמים, קפה, יין וכמובן גבינות וסנדוויצ’ים לישיבה במקום.
וגם, מעדניה ומגוון מוצרים מן המשק שאותם תוכלו לקנות לביתכם.

חנן מכין גבינות נהדרות, מיוחדות ושוות במיוחד, הוא שותף לכל חלק ולכל תהליך החל מהחלב שמגיע ועד הקירור והבשלתן של הגבינות.
ולמה אני מתכוונת כשאני אומרת החל מהחלב?
חנן פותח כל בוקר בביקור ברפת במושב השכן, כפר-הס, אוסף את החלב שנחלב זה עתה וכבר ב-5:00 בבוקר מתחיל במלאכת הכנת הגבינות. כך שהחלב שמגיע לגבינות של חנן, הוא חלב טרי טרי שלא הספיק להיות אפילו יום בעולם בזכות עצמו.

הגענו אליו ביום הכנת גבינת מוצרלה והרי התוצאות לפניכם.
אפשר לחוש את האהבה ואת האכפתיות של חנן רק מהאופן בו הוא מדבר, הוא חי ונושם את המקצוע וכמו שנאמר - גבינות עושים באהבה או שלא עושים בכלל!
לצער כולנו, אי אפשר להגיע לחנן ליהנות מהמקום המהמם שהקים במו ידיו, אבל כמו רבים אחרים, גם חנן נאלץ להתגמש ולפתוח את הגבינות שלו ומטעמיו אל עולם המשלוחים.

את המשלוחים יכינו לכם כל בני ביתו של חנן, החל מבנו בן ה-10 ועד בתו החיילת שנרתמו למשימה!

ניתן להזמין משלוחים למארזים משגעים ומפנקים הכוללים: גבינות (ברור!), שמן זית של המשק, אבוקדו מהעצים, חסות שגדלות על מים, יין, קונפיטורות ביתיות מפירות הבוסתן, זרי פרחים ועוד… ישנן מגוון גדול של סלסילות וכמובן שניתן גם להרכיב אחת בעצמכם, איך שתרצו!

המחירים עבור הסלסילות משתנים בהתאם לתכולת הסלסילה - בין 100 ש”ח צפונה.

טווח המשלוחים מחיפה ועד עוטף עזה, מתבצעים בעזרת משאית מקוררת עד הבית ועלות משלוח היא - 50 ש”ח.

אתם מוזמנים לבקר בעמוד הפייסבוק של חנן להתרשם, להתייעץ ולהזמין - ממש כאן

או פשוט להתקשר ולהזמין טלפונית: 052-5335444

הלוואי שאחרי החג נוכל לחזור ולבקר את חנן במושב חרות, לשבת בצל העצים וליהנות מהטבע ומהגבינות הכה טובות שהוא מייצר.

עד אז, שמרו על עצמכם והפיצו אהבה!

קטגוריות

תגיות

תגובות (0)

Avatar