מחפשים מתנה לחג? קבלו את המתנות הקולינריות הכי שוות שיש!

השנה מביאים למארחים מתנות קולינריות! כאלו שיהיו שימושיות, מפנקות ויעשו את החג להרבה יותר טעים, יפה וחגיגי! כי כמה קערות הגשה כבר אפשר לקבל? כל המתנות הכי שוות לפניכם!

לפני כל חג אנחנו שוברים את הראש! מה לקנות למשפחה ולמארחים? אנחנו רוצים משהו שימושי, אבל מקורי. כזה שאין למארח עדיין אבל לא מיוחד מידי כדי שלא יצא מצב שהוא פשוט לא יאהב את זה!
מניסיון, אתם לא רוצים להיות מאלה ששולפים את המתנות שלהם רק כשהם באים נכון? אתם הרי יודעים על מה אנחנו מדברים. לכל אחד ואחת יש את צלחת ההגשה המכוערת להחריד שדודה מזל קנתה לכם לחג לפני 3 שנים ובכל פעם כשהיא באה אליכם היא חייבת לשאול לשלום הצלחת ולראות שאתם אכן משתמשים בה ולא מסרתם אותה לאימוץ.

אז לכבוד החג, והלוואי שהפעם סוף סוף נוכל לחגוג אותו קצת יותר גדול (אפילו רק קצת), אוסף מתנות שוות במיוחד לראש השנה! תגידו לנו תודה אחר כך.

קירות ירוקים של “הגרעין” - המתנה הכי מקורית לחג! 

בזמן הקורונה, יותר ויותר אנשים בחרו להעביר את הזמן בעיצוב הבית ובטיפוחו - בדגש על טיפוח הצמחים וגידולם של תבלינים בתוך הבית. משום שלא הייתה אפשרות לצאת החוצה, הרבה ניסו להכניס את החוץ פנימה. את הטבע לתוך המרחב הפרטי. אם עד היום היינו שותלים באדמה, בגינה, היום אפשר לשתול במאונך, על קיר במרפסת או אפילו בתוך הבית. מה שותלים? כל דבר שרק תרצו - מירקות ופירות, לתבלינים כמו נענע וכוסברה ועד לצמחים צבעוניים מטריפים שיכניסו לכם אור לבית. איך אתם שואלים? בקלות! הכירו את טרנד הקיר הירוק שמאפשר להפוך כל מרפסת לגינה מרהיבה. הקיר עשוי מבד ממוחזר, מאוורר, אטום למים שעליו מוצמדים כיסים ובתוכם ניתן לשתול צמחים שונים. הבד נתלה על הקיר בקלות ויכול להגיע בכל מידה שתבחרו. בנוסף קיימת אפשרות להשקיה אוטומטית שלא תדרוש מאמץ מצדכם. הקיר הירוק הוא מתנה משפחתית נהדרת, שותלים ביחד (הכול אורגני!), דואגים יחד לתחזוקה, מלמדים את הילדים ערך חינוכי ואחראי, קוטפים יחד ובסוף גם מבשלים יחד! אנשי המקצוע של חברת הגרעין פה כדי להתקין, לייעץ ולעזור לכם להתאים את הצמחים לקיר שלכם. תחשבו איזה כיף זה יהיה לגדל את ארוחת הערב שלכם יחד כל המשפחה. לפרטים נוספים תוכלו להיכנס לאתר הגרעין ממש כאן ותופתעו גם לגלות שהמחיר ממש מתאים לכל כיס וזו בהחלט אחת מהמתנות הכי מקוריות ושוות שתוכלו להעניק!

קירות ירוקים של הגרעין
קירות ירוקים של הגרעין

המוצרים של משק פתורה פוגשים את הכלים של עדי ניסני במהדורת מארזי מתנה חגיגית לראש השנה!

שיתוף הפעולה בין פתורה, בוטיק משפחתי, לאמנית הקרמיקה, עדי ניסני, הוליד מהדורה מיוחדת וחגיגית של מארזי מתנה מותאמים לראש השנה. שלישיית המארזים המשלבת בין חומרי הגלם האיכותיים של פתורה, ביניהם שמן זית כתית מעולה עטור פרסים מקומיים ובינלאומיים, דבש טהור באריזת חג ועוד, לצד כלי הקרמיקה בעיצוב אורגני וארטיזנלי של עדי ניסני. יחד יוצרים צמד העולמות, את המתנה המושלמת לכל חובב אירוח, בישול ואפייה. את כל מארזי המתנה ניתן לרכוש באתר פתורה: https://www.ptora.co.il/ עם משלוח עד הבית, או בסטודיו עדי ניסני: דוד רזיאל 7, יפו.

מארזי שי של יקב פתורה והאמנית עדי ניסני. צילום: חיים יוסף
מארזי שי של יקב פתורה והאמנית עדי ניסני. צילום: חיים יוסף

סלסילות מפנקות תוצרת המשק של חנן הגבן ממושב חירות

קבלו רעיון למתנה מפנקת במיוחד שלא צריך לצאת מהבית כדי לרכוש אותה וכל אחד ישמח לקבל אותה. מארז של גבינות שוות תוצרת בית של חנן הגבן ממושב חירות, מבחר מטעמים ומעדנים תוצרת מקומית של הבוסתן, ריבות, חומרי גלם איכותיים, יין ופירות וירקות בגידול עצמי. הכל בוטיקי, איכותי ומגיע במשלוח עד לפתח הבית שלכם או של המארח. המתנה הזו חושבת אך ורק על הפינוק של המארח שלכם, שעמל וטרח ואתם בתור האורחים המושלמים, דואגים לו לימים שאחרי החג - מנוחה והרבה דברים טעימים!
ליצירת קשר והזמנת חבילות שי ניתן לבצע דרך האתר של חנן הגבן ממש כאן

סלסילות תוצרת הארץ אצל חנן הגבן. צילום: חנן הגבן
סלסילות תוצרת הארץ אצל חנן הגבן. צילום: חנן הגבן

מארז יין לחג שעושה שמח לא רק כששותים אותו - יקב טוליפ! 

יקב טוליפ הוא היקב החברתי הראשון בעולם, השוכן בכבר תקווה - ישוב לבעלי צרכים מיוחדים. היקב מספק עבודה קבועה לחברי הכפר שמהווים חלק בלתי נפרד ממנו, בין היתר גם בבניית ואריזת מארזי השי. אז אם קניתם מארז חג של יקב טוליפ כבר עשיתם מצווה. אבל זה לא הכל - היינות שלהם באמת נהדרים, ייחודיים, עצמתיים שנעשים באהבה ליין ולמקצוע. המארז של טוליפ מבטיח לכם יינות איכותיים (ועוד כל מיני דברים טובים ליד) וגם מכניסה אתכם כשותפים לעשייה חברתית! לפרטים נוספים ורכישה היכנסו לאתר טוליפ ממש כאן

מארז שי לחג, יקב טוליפ. צילום: יקב טוליפ
מארז שי לחג, יקב טוליפ. צילום: יקב טוליפ

מארז עוגיות לאפייה ביתית - הכל מוכן! רק צריך להכניס לתנור OMA- דנה מור 

את מארזי העוגיות של דנה אתם חייבים להכיר! זו המתנה הכי מתוקה והכי כיפית שאפשר לקבל. דנה החלה להכין עוגיות בבית לילדים שלה, כשהעניין נהיה יוצא דופן בטעמים ובמרקמים, דחפו הילדים להקים עסק. וכך קרה! דנה מור מכינה עוגיות מושלמות במגוון טעמים, הן מגיעות כבר מוכנות וקפואות, כשאת השלב האחרון של האפייה עושים בבית. זה נורא כיף, לשלוף עוגיות מהפריזר, לחמם תנור וברבע שעה בלבד יש לכם עוגיות חמות וטריות וריח של מאפייה בבית. כל העוגיות בעבודת יד כמובן ומחומרי גלם איכותיים, תוכלו למצוא שם גם עוגיות טבעוניות או עוגיות ללא גלוטן.  זוהי מתנה משפחתית מתוקה ונהדרת והמגוון כל כך רחב שלא תדעו במה לבחור והכל הכי טעים שיש באחריות! מארז טעימות של 25 טעמים - 50 עוגיות, יעלה לכם 200 ש”ח ומארז אירוח בין 8-9 טעמים - 50 עוגיות, יעלה 160 ש”ח. לפרטים  נוספים ניתן ליצור קשר עם דנה בטלפון: 052-4470750 או דרך האינסטוש המהמם שלה כאן!

אומה בייק מארזי עוגיות לאפייה ביתית. צילום: דנה מור
אומה בייק מארזי עוגיות לאפייה ביתית. צילום: דנה מור

דרור גולן - ערכות עריכת שולחן מוקפדות וקסומות שהופכות את החג להרבה יותר טעים (כי אנחנו הרי אוכלים גם עם העיניים)! 

דרור הוא גאון עיצוב מהלך על שתיים. הוא אוהב אסתטיקה, אוהב ליצור סביבה נעימה ומזמינה וכך גם העיצובים שלו נראים. האינסטגרם שלו מהמם וממש כדאי לכם לעקוב אחריו בלי קשר לאם אתם אוהבים עיצוב או לא. אז מה הן ערכות עריכת השולחן שלו? הכל התחיל מימיי הולדת של הילדים שלו, דרור תמיד מכין שולחן מלא בממתקים, מעוצב, מקושט ומלבב, בלונים תלויים, צנצנות ברכות ומה לא. שולחן שגם בתור ילדים ממש גדולים הייתם רוצים לראות ברגע שתפקחו את עינכם בבוקר יום ההולדת שלכם. אחרי שהחל למכור את ערכות העיצוב לשולחן יום ההולדת, הגה דרור רעיון מושלם נוסף והוא: ערכות לעיצוב שולחן החג. הערכות כוללות פלייסמנטים, מפות, נרות, בקבוקים, צנצנות, כרטיסי ברכה ומפיות (ואפילו חוטים כדי לחבר אליהן את הברכה) ומה לא! באמת שהערכות של דרור הן משהו מיוחד, הכל מדויק, ההוראות מזמינות וגורמות לכם להרגיש כאילו אתם יוצרים משהו מופלא. בעצם, לא כאילו. דרור חשב על כל הפרטים הקטנים כך שלכם לא ישאר לעשות או לקנות כלום מלבד לעקוב אחר ההוראות ולערוך עם הכלים שיש לכם בבית! זוהי מתנה נהדרת לשלוח למארח קצת לפני החג, ומתנה נהדרת גם לשלוח לעצמכם ולמי שאתם אוהבים. ואל תשכחו להיזכר בערכות שלו לקראת היום הולדת הבא של הילד שלכם!
לפרטים נוספים והזמנות היכנסו לאתר האינטרנט של דרור 

דרור גולן
ערכות לעיצוב שולחן של דרור גולן. צילום: אלה סברדלוב

ארז גולקו - סלסילת מתנה מואדי ניסנס! 

ארז גולקו או יותר נכון המלך של ואדי ניסנס ידוע בעיקר בזכות הסיורים הקולינריים המשגעים שהוא עורך מידי יום ברחובות הואדי ומהארוחות הנפלאות שהוא מבשל ומארח בביתו יחד עם אישתו נאטלי. בזכות הקורונה הגו ארז ונאטלי רעיון, חבילות קולינריות מלאות כל טוב מהואדי - כך גם מי שמזמין אותן נהנה מהתוצרת המקומית הטרייה והעונתית וגם הספקים ובעלי החנויות בואדי לא נפגעים כלכלית. לכבוד ראש השנה, ארז ונאטלי אורזים לכם חבילת מתנה משגעת שמגיעה עד לפתח הדלת עם כל טוב הארץ והואדי. מספר ההזמנות מוגבל אז כדאי לכם להזמין מראש ובהמשך להגיע לסיור מרתק וקולינרי עד מאוד עם ארז. תגידו לו שפודי שלחו אתכם!
לפרטים נוספים והזמנות היכנסו לאתר האינטרנט של ארז

ארז גולקו. סלסילת מטעמים מהואדי לחג. צילום: ארז גולקו
ארז גולקו. סלסילת מטעמים מהואדי לחג. צילום: ארז גולקו

 

קטגוריות

תגיות

תגובות (3)

Avatar

    Avatar
    אלית כהן

    הסיור של ארז גולקו בחיפה מומלץ בחום