נסיכה אסייאתית: מסעדת טאיה בקדימה

מסעדה טובה ולא מעונבת לארוחה אסייתית המתאימה למשפחות, למפגש חברות ואפילו לבילוי זוגי המציעה שפע מנות שמתאימות לאוהבי דגים ובשר אבל גם לצמחונים וטבעונים
  • לירית צירמן צימט

הריונית וצמחונית נכנסו למסעדה …

אני לא מתעסקת עם תשוקות של אישה בהריון אז כששלחתי לפזית את האופציות לערב ידעתי שמה שהיא תחליט - הוא שקובע ולי אין בכלל SAY בעניין גם אם אסיים את הערב באיזה גריל האוס. לשמחתי היא התלבטה בקול רם ואני שנתתי לה כמובן את התחושה שהיא קובעת רק חיכיתי שהיא תבחר באסיאתית ולשמחתי כך היה. נשמתי לרווחה.

טאיה קדימה צורן 28 דק’ ואני שם. פזית שנולדה ביום שלי היא מזל בתולה טיפוסי שכן בשעה 21:00 כשאני עדיין הייתי בדרכים קיבלתי ממנה הודעת טקסט - “אני פה? על הבר”. יקיות פר אקסלנס בתוך שלושים שנה של חברות בה היא תמיד תדייק ואני…תמיד אאחר. כשחניתי הבחנתי שאני בעצם באזור קניות וזה תמיד מהווה עבורי את השילוב המנצח של fashion & food  גם אם זה באזור נידח עם חנויות שאני לא קונה בהן בדרך כלל - שופינג זה שופינג אך בגלל שכבר איחרתי בדקותיים מיהרתי מהר למסעדה בכדי שלא אכעיס את ההריונית. בשבוע 29 זה כבר לא פשוט להתייבש על כיסא של בר (גם אם הוא מרופד).

נסיכה אסייאתית: מסעדת טאיה בקדימה. צילום: בן מזרחי
נסיכה אסייאתית: מסעדת טאיה בקדימה. צילום: בן מזרחי

לוקיישן: רח’ האופה 1 קדימה צורן (אף פעם לא אבין במקרים כאלה אם מדובר ביישוב אחד או שניים).

עיצוב & וייב: בגדול מדובר במסעדה שכונתית ולא מתפלצנת בצדו של מרכז מסחרי בינוני. להבדיל ממסעדת ה”קופינאס” (של אותם בעלים) שלה יש מורשת מרשימה שמעצבת את חלל המסעדה, פה הכול קליל ונטול יומרה. בנוסף לאזור ישיבה מקורה בחוץ ישנו חלל פנימי שמעוצב באופן פשוט ונחמד. מעבר לערימת הטייק אווי הגדולה בכניסה, ניתן לראות כסאות עץ לצד ספות דיינר, כסאות בר מרופדים, בקבוקי סאקה שמקשטים את הבר וכיתובי קיר תאילנדים (ים, שמיים ואני אוהב אותך…) שבאמצעותם בעצם הבנתי שמדובר פה ביבשת כולה מבחינה קולינארית ואין ממש התמקדות במדינה אסיאתית אחת. צוות העובדים הצעיר והאדיב ביסס את תחושותיי שכולם פה כנראה חבר’ה מהאזור ולכן יש וייב שכונתי למקום, מה שכן בטוח זה, שהם הורידו את רף הגילאים של הסועדים בכמה עשורים.

מה שותים: פזית שרצתה להזמין כוס שבלי (הסבירה לי שלקחה כדור לצרבת לפני בכדי שתוכל לשתות…ולאכול) הבינה מהר מאוד לפי הפרצוף המופתע של צ’צ’ה הברמן שפה זה לא תל אביב ובטח לא האזור הצפוני בבורגון והזמינה לעצמה כוס שרדונה של ברקן (36 ₪) אני זרמתי עם קוקטייל מוחיטו ליצ’י - וודקה ליקר ליצ’י, למון גראס, סיידר תפוחים ונענע (38 ₪) שהיה קליל וכמעט נטול אלכוהול.

נסיכה אסייאתית: מסעדת טאיה בקדימה צילום: יח"צ
נסיכה אסייאתית: מסעדת טאיה בקדימה צילום: יח”צ

מה אוכלים:

  • סלט ירקות ויאטנמי - כרוב, גזר נבטים, מלפפון, בצל ירוק, כוסברה ובוטנים ברוטב ויניגרט דקלים (35 ₪). למרות שהתווכחנו ביננו אם החיתוך שלו הוא אסיאתי או לא, הסלט היה טעים וקליל.
  • באן בורגר - בורגר בקר עם איולי, חמוצים וכוסברה בשתי לחמניות מאודות עם רוטב בר (47 ₪ לזוג או 63 ₪ לשלישייה). פזית אהבה את המנה למרות שהלחמניות אינן נעשות טריות במקום ואף שיבחה את תיבול הקציצה.
  • במבוק קוקנט רייז - תבשיל חלב קוקוס, טופו, בצל ירוק, בצל לבן, מקלות במבוק, עגבניות שרי וכוסברה (57 ₪) מבחינתי כל תבשיל עם חלב קוקוס לא יכול לא להיות טעים ואכן המנה נעמה לי לחיך. הדבר היחידי והמפתיע היה שלהבדיל מרוב המקומות שאתה מבקש תוספת אורז בכדיי לסיים את התבשיל שלעיתים אולי חריף מדיי, פה הייתה מנה כפולה של אורז ופחות מהתבשיל.
  • כרובית מטוגנת - פלחי כרובית בפאנקו עם צ’ילי מתוק ואיולי וואסבי (33 ₪). מבחינתי כרובית+ טיגון+ רטבים, מהווה תמיד תוספת מושלמת לכל דבר, אפילו לסופלה שוקולד.
נסיכה אסייאתית: מסעדת טאיה בקדימה צילום: יח"צ
נסיכה אסייאתית: מסעדת טאיה בקדימה צילום: יח”צ
  • סורבה - שלושה כדורים במבחר טעמים (24 ₪). אנחנו בחרנו קוקוס ותות ובזמן שאכלנו אותם קיטרנו (כיאה למזל בתולה) על כך שהיינו צריכות להקשיב לצ’צ’ה הברמן, וכן להגזים וללכת על הקוקילידה - סנדוויץ עוגיות שוקולד צ’יפס וקרם מסקרפונה בציפוי שוקולד חם (36 ₪). פראייריות לא מתות הן רק נכנסות להריון ולוקחות כדורים לצרבות.

כמה שילמנו? 282 ₪ סה”כ (לא כולל שירות)

ראוי לציון: אינספור אפשרויות לצמחונים/טבעונים ואוהבי בשר ודגים. מקום מומלץ בעיקר למשפחות או לבני זוג שגרים בסביבה ויכולים להשאיר את הילדים בבית ולקפוץ למסעדה השכונתית לביקור לא מפונפן. ניתן לערוך במקום אירועי בוטיק קטנים (עד 65 אורחים).

טאיה

האופה 1 קדימה צורן

א - ש 23:00 - 12:00

09-7728878

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar