עזבו אתכם ממכוניות יקרות! מכונות קפה, זה הדיבור החדש!

בעוד שיש כאלו שקונים רכבי יוקרה, יש עולם חדש ומרתק שמתפתח. עולם מכונות הקפה הביתיות - בדיוק מה שאתם צריכים בתקופת הקורונה כדי להרגיש בבית קפה באיטליה

ממש כמו שרכב נוצץ, חליפה יוקרתית או שעון מוזהב הפכו להיות סמלים שמעידים על יוקרה, גם מכונות הקפה הפכו להיות פריט נחשק וקיבלו מקום של כבוד בבית ובמשרד!

עכשיו כשהסגר לא סגר, והבילוי בבתי הקפה לעיתים הופך פחות נעים, או סתם מרגיש פחות בטוח. אין דבר יותר כיף מלהפוך את הקפה הביתי או את הקפה במשרד ללגימה אחת נהדרת שמטיסה אותנו ברגע אחד לבית קפה שאנחנו הכי אוהבים או אפילו לאיטליה ולזיכרונות מהחופשה האחרונה שלנו שם.

דלונגי
לוקחים רגע אחד של שקט, קצת כמו בבית קפה ברומא

אז איך הצליחה מכונת מכונת הקפה להתברג בין הגדולים והפכה לסמל סטטוס?

 עם מעל 400 מיליארד כוסות שנמזגות בשנה ועשרות סוגים שונים של פולים, הקפה הפך להיות דרך חיים עבור מיליוני אנשים בעולם. חם או קר, עם חלב, סוכר או אפילו בתוספת וויסקי, כמעט לכל אחד יש חיבור לסוג מסוים של קפה. ותזהרו להביא לנו משהו אחר, כי אנחנו מחזירים. מכירים את אלה? שיהיה רותח, כוויה!

כמו בתחומים אחרים בהם בוער בנו הצורך להתבלט ולהראות לכולם ששלנו “טוב יותר” גם תחום הקפה הביתי והמשרדי הצטרפו לרשימת ה-“הראה לי את חפציך ואומר לך מי אתה” ובשנים האחרונות נחשפנו למכונות קפה שיודעות להכין קפה כמו בריסטה איטלקי מנוסה וכל זה בלחיצת כפתור קלה. תופתעו אולי לשמוע שמכונות הקפה הומצאו כמעט לפני 100 שנים, אבל דווקא בתקופה האחרונה זכינו לפריחה בתחום, עם שלל מכונות שיודעות להכין הכל - משלב הקלייה ועד הקצפת חלב. טווחי המחירים משתנים ממכונה למכונה, וניתן היום לרכוש מכונות בטווחי מחירים שונים כאשר ישנן מכונות באלפי ואף עשרות אלפי שקלים שכבר שגורות במיינסטרים הישראלי וגם כאלו שיעלו לכם פחות ועדיין יכינו קפה מצוין.

 אבל לא רק על המכונה משלמים “הגיקים” של עולם הקפה. ידעתם שישנם זני קפה אקזוטיים שנמכרים במעל 2,000 שקלים לקילוגרם אחד? מטורף! זה לגמרי מסביר את השרשרת היוקרתית שבהכנת קפה ברמה הגבוהה ביותר.

?אז מכונת קפה היא באמת סמל סטטוס

 מכונת קפה איכותית תדאג לכלל שלבי ההכנה ברמה הגבוהה ביותר - סינון המים ולחץ הקיטור, הקצפת חלב מושלמת, טחינה מדויקת של פולים וחיבורם של כל אלו לכוס אחת מושלמת. על כל אלו ניתן להוסיף רמות גימור שונות מחומרים שונים וטכנולוגיה מתקדמת יותר כגון מסכי מגע צבעוניים והגדרות פרופיל מותאמות אישית - בעצם, בדיוק כמו בעולם הרכב.

 כשמסתכלים על כלו אלו מבינים שקפה איכותי לא שונה מיין איכותי במהותו. דמיינו אורחים חשובים שמגיעים לבית או למשרד ומקבלים הסבר מפורט על הרכש החדש שיודע להכין את הקפה הכי טוב בעיר ומהנהנים בראשם מאושר כבר בלגימה הראשונה.

יש כאלו שאולי קוראים את המילים האלו וחושבים לעצמם “כולה קפה” אבל זה ממש לא, כשמתרגלים לאיכות אי אפשר לחזור אחורה, וגם אין סיבה!

לרכישת מכונת קפה של דלונגי - לחצו כאן!

כתב: גיא שחר

 

 

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar