עסיסי וטעים: כל הטיפים להכנת חזה עוף מושלם

אין מבאס יותר מלהכין מוקפץ שווה או חזה עוף על הפלאנצ'ה ולגלות שהעוף התייבש, לכן נגלה לכם כמה טריקים פשוטים להכנת חזה עוף נפלא, עסיסי וטעים!

הכנתם מוקפץ שווה או חזה עוף על הפלאנצ’ה והתבאסתם לגלות שהעוף התייבש? בואו נגלה לכם כמה טריקים פשוטים להכנת חזה עוף נפלא, עסיסי וטעים:

דבר ראשון, אנו ממליצים לכם להשתמש בעוף ללא אנטיביוטיקה - מעבר לזה שמדובר ביתרון בריאותי מובהק, מדובר בעוף בעל טעם עמוק ועשיר שיקפיץ כל מנה!

עוד לפני ההכנה, בחרו את הנתח הנכון למנה, טיפ שלנו: אל תשתמשו בחזה עוף לשניצל! הנתחים דקים מידי והעוף מתייבש בלי ציפוי. השתמשו בחזה עוף שלם פרוס לחצאים, זה העובי המושלם וכך העוף נשאר עסיסי.

דבר נוסף, השרו במרינדה - על מנת שחזה עוף יצא עסיסי וטעים, העוף יספוג טעמים ויתרכך. הכינו מרינדה (למשל של רוטב טריאקי, צ’ילי מתוק וקצת מיץ לימון) והשרו את חזה העוף בתוכה במשך שעה לפחות במקרר.

הטיפ הכי חשוב: אל תבשלו את העוף יותר מידי. חזה עוף (חצוי) הוא חלק שמתבשל מאוד מהר ואחת הטעויות הנפוצות ביותר היא בישול יתר. איך יודעים כמה זמן לבשל? חממו מחבת עם מעט שמן וכשהמחבת חמה מאוד הניחו את החזה על צידו האחד. כשהחזה מלבין לגמרי מהצד הנראה לעין, אפשר להפוך אותו לצידו השני, לצרוב במשך כמה דקות ואז להוציא. אפשר גם לצרוב את חזה העוף במחבת ולהשלים את פעולת הבישול בתנור חם במשך מספר דקות.

גלילות חזה עוף ממולאות בפתיתים 1
עוד הברקה ישראלית: גלילות חזה עוף ממולאות בפתיתים
כששני כוכבים מהמטבח הישראלי משתלבים יחד התוצאה יפהפיה וגם סופר טעימה. רעיון מדליק של גלילות חזה עוף במילוי פתיתים - אין יותר יאמי מזה
שמרו

 

חזה עוף במרינדת חרדל וסילאן
חזה עוף במרינדה של חרדל וסילאן של יונית צוקרמן
חזה עוף במרינדה מושלמת עם חרדל, סילאן, צ'ילי ושום שתהפוך את הארוחה לטעימה במיוחד ובקלי קלות. מנת חלבון בריאה ומשביעה
שמרו

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar