שחקי שחקי – בר שכונתי מהחלומות לדייט נייט מושלם

תמונה אחת באינסטגרם גרמה לנועה ברוך לרוץ למסעדה החדשה והמדוברת של יהלומה לוי, "שחקי שחקי". חמושה בשמלה כחולה ובבן הזוג היא בדקה בשבילכם מה הכי טעים ואיפה כדאי לשבת

תמונה אחת באינסטגרם, זה כל מה שהייתי צריכה כדי ללחוץ על מקש הטלפון בפיד של “שחקי שחקי” ולבקש מהמארחת שתמצא לי מקום על הבר ביום שישי הקרוב, ואם אפשר ספוט מעולה על המטבח זה יהיה מקסים. ותודה כמובן. אפילו לא ביקשתי המלצות מחברים, פשוט ידעתי שאני אהיה שם, עם כוס שבלי טובה ומצלמה בהיכון, הכן, פלאש.

-“מה זה השם המוזר הזה בכלל?”

-“יש שיר כזה, את לא מכירה?”

-“לא”.

הופתעתי לגלות שהמקום היה מלא לגמרי, בכל זאת, הוא עדיין יחסית טרי. האווירה הייתה שכונתית, אבל מהסוג המגניב הזה שישר גורם לך להתלהב, עם תאורה חשוכה ואווירה חצי מסתורית. התיישבנו על הכיסאות הגבוהים בבר ונדחקנו בין חבורת בנות מצד ימין וחבורת בנות מצד שמאל. כן, קצת צפוף שם.

התפריט שמוצע לא רחב מדי, אך לצד התפריט הרגיל היה גם תפריט ספיישלים. החלטנו להיצמד לתפריט הקבוע שנראה לנו הימור בטוח. לקח זמן עד שיצאו המנות אבל הייתה אווירה טובה שבקושי שמנו לב. המנה הראשונה שיצאה הייתה קרודו דג ים (58 שקל). הדג היה ממש טרי ולגמרי גרם לנו להנהן בראש בהדדיות. המנה השנייה שזללנו הייתה סביצ’ה מוסר עם פוקצ’ה וקרם אבוקדו (52 שקל). אבוקדו טעים ובשל בקיץ בזמן שכמעט כל שאר המסעדות ממליצות לוותר על המרכיב הנהדר הזה? קניתם אותי.

סביצ’ה מוסר מעולה ב”שחקי שחקי”. צילום: יח”צ

המנה הבאה שיצאה הייתה ממש בחירה של הרגע האחרון, אבל מסתבר שאינטואיציה נשית תמיד עובדת, כי הבן זוג שלי בכלל רצה להזמין רוסטביף, וסליחה, אבל מה רוסטביף קשור לדייט רומנטי?! רוסטביף בספר שלי הוא לא רומנטי בשום צורה. נא לזכור זאת לפעם הבאה. הזמנתי דג לברק מאודה בתוך עלה אייסברג. מנת ביס קטנטנה במיוחד, אבל עם מחיר ממש הוגן (38 שקל). את הלברק ליווה רוטב תאילנדי מרענן שיצר חיבור מושלם.

למנה העיקרית, או יותר נכון, למנת הביניים הזמנו טורטליני עלי בר עם אפונה ברוטב יין לבן וחמאה (68 שקל). לא היה כאן יותר מדי מקום לטעויות או לפשלות, בכל זאת מדובר במנת פחמימה משובחת ולא מזיקה אם הולכים לשיעור קיקבוקס בבוקר שאחרי.

טורטליני עלי בר מנחם וטעים ב"שחקי שחקי". צילום: יח"צ
טורטליני עלי בר מנחם וטעים ב”שחקי שחקי”. צילום: יח”צ

ותסלחו לי מראש, אבל הפעם אפילו לא הצצנו על תפריט הקינוחים. אנחנו לא מעריצים גדולים של מתוק, אולי רק של הקרם ברולה פיסטוק ב-TYO. וחוץ מזה, חיכתה לי בבית עוגת ביסקוויטים של אמא.

רגע, שנייה, אז מה לובשים למקום הזה?

גילוי נאות, אני באה מתחום האופנה, ואוכל ובגדים הם תשוקות גדולות שמאכלסות את ראשי, גם אם לא תמיד צמודים באופן הרמטי. התלבטתי ביני ובין עצמי אם זה יהיה ממש קול או אולי ממש טרחני אם אכתוב מהו קוד הלבוש המומלץ. מה אתם אומרים?

אז עד שתכריעו בסוגייה החלטתי שהטור שלי ברשותי ונדבר בו גם על אוכל אבל גם על בגדים.

לבשתי שמלת מידי כחולה ומנומרת עם שסעים צידיים עמוקים וצמד כתפיות דקיקות, אבל זאת אני. אז מה לובשים? בגלל שמדובר במקום שכונתי, הגברים יכולים ללבוש ברמודה וטי-שירט מקומטת ולנעול כפכפים, אבל גם לגמרי לדפוק מכופתרת. בנות יקרות, עופו על עצמכן עם מכנסי שורטס מחויטים וגופיית אוברסייז.

השמלה הכחולה שכיכבה בדייט נייט. צילום: נעה ברוך
השמלה הכחולה שכיכבה בדייט נייט. צילום: נעה ברוך

ולסיום סיומת, אני רוצה להודות ליהלומה לוי ולקאמבק שלה שממש בא בטוב, כי אין ספק שאחזור למקום הזה פעם נוספת וגם אמליץ לחברים. זה לגמרי מקום שבא להשתייך אליו.

ואגב, סתם שתדעו שיש HAPPY HOUR שווה בימי חול של 30% הנחה עד השעה 19:00. אז יש לכם סיבה מוצדקת לחתוך מוקדם מיום העבודה.

לסיום, כדי שאתם תדעו על שום מה שם המסעדה ומה הקשר לרחוב שבו היא נמצאת, וכדי שתצאו מינימום הצ’ייסר מול הדייט שלכם, קבלו את המקור:

שחקי שחקי
טשרניחובסקי 4, תל אביב
ימים א’-ה’ 17:00-23:00

 

קטגוריות

תגובה (1)

Avatar

    Avatar
    Shiran Michaeli Norman

    איזה כיף לקרוא על מקומות שווים!