“תהיו נאמנים לעצמכם” – ראיון עם השף גיא גמזו

ראיון אישי עם השף גיא גמזו ממסעדת אריא ו-nununu על מנות ויראליות, רשתות חברתיות, עידן הדיגיטל ומה שביניהם

השף גיא גמזו, שבמשך שש שנים היה השף התפעולי של מסעדת “רפאל” המיתולוגית, פתח לפני כמעט חמש שנים את מסעדת אריא, אחת המסעדות המפוארות והמרשימות בתל אביב, ומאז הוא נחשב לאחד השפים הטובים והיציבים בעיר, אלה שמצליחים להכין אוכל מעולה ומעניין, מבלי ליצור הרבה כותרות ורכילות סביבו.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Guy Gamzo (@guygamzo) on

אריא כוללת שני חללים גדולים, בר לילי עם אווירה משוחררת, אלכוהול משובח ומנות מוקפדות ומיוחדות בקומה התחתונה ומסעדה קצת יותר מעונבת בקומה העליונה -  שבה ברוב הזמן קשה למצוא מקום פנוי בכל ימות השבוע. לפני כשנה החל להגיש גמזו כריכים מושחתים בלחמניית חלב מטוגנת בתור ספיישלים בתפריט, ולאט לאט צברו הלחמניות מעריצים שרופים. בפסטיבל האוכל TLVeat (הגרסה העכשווית לפסטיבל טעם העיר האהוב) כבר היה קשה לפספס את התורים הארוכים לדוכן הלחמניות של גמזו, שהיה אחד הלהיטים של הפסטיבל. בימים אלה נפתח גם הבר החדש של גמזו, הייקו סקיי בר, במלון בראון החדש ברחוב בן יהודה בתל אביב, שהוא בר אוכל ואלכוהול יפני.

באוגוסט האחרון פתח גמזו את nununu, מזללת כריכים שסובבת כל כולה סביב כריכי לחמניות החלב כשהפופולרית שבהן מלאה במק אנד צ’יז מושחת במיוחד. כבר מיום הפתיחה היה ברור שמדובר לא רק בלהיט טעים במיוחד, אלא כזה שחורך את הרשתות החברתיות. קשה היה שלא לפגוש את אחת מהלחמניות הפוטוגניות האלה בפיד האינסטגרם שלכם, וגם היום, כמעט ארבעה חודשים אחרי, הן ממשיכות לצוץ בכל פינה.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Guy Gamzo (@guygamzo) on

אז רגע לפני השנה החדשה, קפצנו לפגוש את גמזו ותהינו מה לדעתו הסודות הגדולים של מנות שהופכות לויראליות בסדר גודל שכזה. “הכי חשוב להיות נאמן לעוקבים. לא לשקר להם, לספר את האמת, ולכתוב רק דברים שאתה מאמין בהם”. מספר גמזו. שגם מוסיף שהוא אוהב לקבל תגובות מאנשים שנהנו במסעדה ותמיד מגיב להם בחזרה.

עוד מוסיף גמזו כי הוא לגמרי מרגיש שהרבה יותר אנשים מזמינים מנה מסוימת אם הוא פרסם תמונה שלה באותו היום באינסטגרם ומאז שנפתחה nununu, יותר ויותר אנשים מעלים תמונות של האוכל שהם אוכלים שם. המנה הכי פופולרית שכולם מעלים תמונות שלה? כריך המק אנד צ’יז המושחת כמובן שהוא בהחלט פוטוגני למדי.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Guy Gamzo (@guygamzo) on

רוצים לדעת ראשונים על הדברים הכי טעימים בארץ? בואו לעקוב אחרינו באינסטגרם וגם בפייסבוק.

קטגוריות

תגיות

תגובות (0)

Avatar