תמיד רציתם לדעת איך לצלם כמו אפרת ליכטנשטט? עכשיו גם אתם יכולים!

אפרת ליכטנשטט מתרגשת להציג בפניכם את הבייבי החדש שלה - קורס מקוון לצילום אוכל שבו תלמדו איך לצלם כמו מקצוענים. מהרו להירשם וללמוד את כל הסודות והטריקים

אומרים שדברים טובים באים בזוגות. אני אומרת - האושר בא במנות קטנות, בזוגות, בשלשות ולפעמים הוא מגיע גם לבד. העיקר לדעת לזהות כשאושר כזה מתגנב לנו לחיים.

רגע אחרי שהשקתי ספר, בייבי שעבדתי עליו חודשים רבים ומילא אותי באושר, אני מתרגשת לספר לכם על פרויקט חדש וגדול שיוצא היום לדרך: קורס מקוון לצילום אוכל!

כל כך הרבה פעמים עוקבים וגולשים שואלים אותי אם אני מעבירה סדנאות לצילום אוכל - הם רוצים לדעת איך אני מצלמת, באיזו מצלמה, האם התאורה טבעית או מלאכותית, באילו רקעים, מאיפה אני קונה את הכלים ואיך תמיד הסטיילינג בסט נראה כמו ממגזין נחשב.

אז במקום רק לשאול ולהחכים, הגיע הזמן לשאול, להחכים ולעשות! עכשיו תוכלו לשבת בבית, בנוחות, על הספה מתחת למזגן, בזמנכם הכי פנוי (ואפילו עם כוס קפה ביד!) וללמוד ביחד איתי כל מה שצריך על צילום אוכל.

הקורס מיועד לכל מי שאוהב לצלם את מה שהוא אוכל ואת מה שהוא מכין.

אתם מכינים עוגות ומעלים לאינסטוש? מפריעים לכל החברים במסעדה ולא מרשים לאכול לפני שמצלמים? יש לכם בלוג קטן או עמוד אינסטגרם שאתם רוצים לטפח?

אם אתם רוצים להשתפר וללמוד כללי יסוד וטריקים בצילום אוכל - הגעתם למקום הנכון. בקורס נלמד באיזו תאורה הכי כדאי לצלם, מאיזו זווית יש לצלם אוכל, איך משלבים סטיילינג בצילום ובונים באמצעותו סיפור ואפילו איך מצלמים ועורכים בנייד. הקורס מיועד למי שמצלם במצלמה, אך כאמור, יש בו שיעור שלם שמוקדש גם למי שמצלם בנייד.

הקורס באורך 45 דקות ומחולק ל-7 שיעורים קצרים וברורים. אם יש לכם זמן, תוכלו לצפות בכל השיעורים ברצף ולחזור מאוחר יותר אל השיעורים שיותר רלוונטיים עבורכם. אם אתם קצרים בזמן, תוכלו לצפות בו בחלקים ולתרגל תוך כדי.

הקורס הופק בשיתוף חברת מדיו שמתחמה בצילומי תוכניות בישול וביחד הכנו לכם, באמת מכל הלב, קורס מהמם וכיפי, עמוס בתוכן וטיפים חשובים שיעזרו לכם לצלם תמונות שתוכלו להתגאות בהן.

אני באמת מתרגשת היום ומקווה שתיהנו ממנו יחד איתי.

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar