תמרה אהרוני מסבירה: איך מכינים שיפודים בבית?

אוהבים שיפודים, אבל אין לכם כוח להדליק מנגל? אין בעיה, אפשר להכין שיפודים בבית! קבלו כמה טיפים לשיפודים ביתיים, עסיסיים וטעימים

הילדים מתים על שיפודים, אבל אין לכם כוח למנגל בחיק הטבע? אין בעיה, אפשר להכין שיפודים בבית! הנה כמה טיפים לשיפודים ביתיים, עסיסיים וטעימים:

1. הקפידו לבחור עוף מגידול ללא אנטיביוטיקה ובעל סימון ירוק. למה זה חשוב? העופות האלו גדלו בישראל, תוך בקרה על איכות התזונה שלהם ותנאי הגידול. מוצרי העוף מסומנים בתו ירוק על ידי משרד הבריאות, בזכות תכולת הנתרן הנמוכה שלהם. או במילים פשוטות: העוף הזה בריא יותר וטעים יותר.

2. השתמשו בפרגית ולא בחזה עוף - חשוב להשתמש בנתח שומני ולא בנתח רזה, כדי שהתוצאה תהיה עסיסית. מנקים היטב את הפרגית וחותכים לקוביות שוות שניתן יהיה לשפד.

3. מומלץ מאוד להשרות את העוף במרינדה, כשעה במקרר, לפני ההכנסה לתנור או למחבת. אנו אוהבים מרינדה אסיאתית: רבע כוס רוטב טריאקי, רבע כוס רוטב צ’ילי מתוק, רבע כוס שמן זית ושן שום אחת כתושה.

4. משפדים את קוביות העוף על שיפודי עץ ומחממים מחבת גדולה (עדיף מחבת רגילה ולא מחבת פסים, כדי ששטח הצריבה של העוף יהיה גדול יותר). כשהמחבת חמה, צורבים עליה את השיפודים במשך כ-4-5 דקות מכל צד.

5. מוסיפים למחבת עוד כמה כפות מתערובת ההשריה, מזגגים בה את השיפודים וצורבים במשך כ-2 דקות נוספות.

טעים על מלא: שיפודי פרגית לצד סלט קוסקוס מלא
אמיר דן ויונית צוקרמן מכינים ארוחה מזינה לטיול משפחתי בחוץ - שיפודי פרגית במרינדה לימונית עם רימונים ולימון כבוש, בתוספת סלט קוסקוס מלא עשיר בירקות ירוקים
  • יונית צוקרמן ואמיר דן
שמרו

 

שיפודי פרגיות עם תפוחי אדמה 2
במיוחד לל”ג בעומר: שיפודי פרגיות עם תפוחי אדמה
על הגריל או במחבת: שיפודי פרגיות עם תפוחי אדמה במרינדה טעימה ופשוטה להכנה, בליווי סלט מרענן. התכוננו לביס מטורף!
שמרו

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar