איך למדתי לאכול פיתה עם קבב בתחנת דלק

אם אתם במקרה רעבים באזור התעשייה של ראשון לציון, כדאי שתעצרו בתחנת הדלק ס.ד.ש. אושרי כהן מצא שם פיתה-קבב נהדרת עם תוספות שסוגרות את הפינה

שנים שנמנעתי מלאכול במסעדות הצמודות לתחנות דלק. בעבר, הייתי מוצא משהו חסר חן במסעדה הממוקמת לצד ריח אדי הדלק, אבל משהו השתנה בי (התבגרתי?) ואני נוטה לבקר בהן, אם וכאשר אני מקבל המלצה ששוגרה לכיווני בדרך כלל ממשפחתי.

פיתה-בשר היא מסעדה צעירה יחסית, אשר ממוקמת בתחנת דלק ס.ד.ש בראשון לציון מערב. את ההמלצה הראשונית קיבלתי מאחי הקטן שממשיך לבקר שם לפחות אחת לשבוע, והיות שאני סומך על ההמלצות שלו, החלטתי לבקר במקום.

הגעתי למקום מלא שמחה, תנועה ומוזיקה (שהיא פחות הטעם שלי) שהתנגנה לה. בעל המקום קיבל אותנו בידיים רחבות ובשמחה רבה וביקש לתת לנו לטעם ממנת הדגל שהיא בעצם קבב בפיתה. עד כאן נשמע יחסית בנאלי, לא?

התחלנו את הארוחה עם סלט קטן ומעט חריף, חציל על הגריל ובטטה שלמה. החציל טוגן ולאחר מכן נצרב על הגריל (הטוב משני העולמות) והבטטה הייתה מתוקה כל כך שיכולתי להישבע שהוסיפו סוכר.

הפיתה הגיעה. הדבר לו אני נותן את תשומת ליבי באופן מיידי הוא תמיד הפיתה! התענגות פחמימתית מושלמת על פיתה שעשויה כל כך טוב, שיכולתי לאכול אותה לבדה. לשאלתי מהיכן הפיתות, מנהל הסניף צחק ואמר “נכון שהן משהו?”.

הקבב עצמו היה עשוי היטב. מרקם אוורירי ולא דחוס, שומניות בדיוק במידה ותיבול עדין אך מחמיא (מלא בירק, בדיוק כמו שאני אוהב).

הסלטים הם אינם בבחינת השפע הישראלי וכאן מדובר דווקא בגרסת כל המוסיף גורע: סלט עגבניות, פלפל חריף וטחינה, כל זאת על מנת לא למשוך תשומת לב מהקבב או הפיתה הנהדרים.

בימי שישי ישנו ספיישל שניצל בחלה לצד התוספות המוכרות. מומלץ בפעם הבאה כשאתם באזור מערב ראשון ומתחשק לכם לקחת משהו לדרך.

פיתה בשר
תחנת דלק ס.ד.ש ראשון לציון
מחירים: פיתה קבב 35 שח, מחירים משתנים לפי סוג הבשר

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar