לא לסוכרתיים בלבד עם

אודי ברקן

סדנה נפלאה הנותנת כלים לאנשים המתמודדים עם מחלת הסוכרת וליקיריהם. הסברים על מה מותר לאכול וכמה. וכמובן גם מתכונים, טכניקות וטיפים נפלאים למאכלים שכולם ילקקו את האצבעות.
רוכשים את הסדנה ומתחילים לבשל כמו מקצוענים!
*בהינתן קופון יש לממשו בדף התשלום
₪199 ₪299
4
סרטונים
11 דקות
ממוצע כל סרטון
45 דקות
קורס כולל
כל אחד יכול
רמה

תראו מה מחכה לכם!

4 שיעורים מרתקים לכל הרמות
לומדים בכל מקום ובכל זמן
חוברת מתכונים להורדה עם 14 מתכונים נוספים!
מתכונים שמתאימים לכל הרמות
בעלות חד-פעמית
כל הטיפים וכל הטריקים שאתם חייבים להכיר

מתמודדים עם מחלת הסוכרת? מישהו אהוב ללבכם מתמודד?

הכנו לכם סדנה שתעשה לכם סדר

אודי ברקן, שף, דיאטן קליני ומוביל דעה בתחום התזונה והקולינריה בישראל. אודי, סכרתי בעצמו, ילמד אתכם הכל על אוכל לסוכרתיים. מה מותר ומה אסור לאכול ומה הדרך הקלה, המזינה והטעימה ביותר. בסדנה תלמדו המון טיפים וטכניקות שילוו אתכם בחיי היום יום. בנוסף למתכונים שתראו בסדנה, אודי הכין לכם חוברת עם 14 מתכונים נוספים! הסדנה הדיגיטלית מתאימה לכל הרמות, ללא עריכות וללא "קפיצות", הכל בדיוק כמו בחיים האמיתיים. אז מי אמר אוכל טעים ולא קיבל?

לרכישת הסדנה

תוכן הסדנה והשיעורים

פרק ראשון- פתיח

  • פתיח- 2:09 דקות
פרק שני- קציצות עם ירקות ברוטב עגבניות

בפרק הזה נלמד איך להכין קציצות עם ירקות שאפילו הילדים יטרפו אותן! אנחנו נלמד דרך מיוחדת להכניס ירקות לאוכל – להחביא אותם בתוך קציצות. ירקות מכילים בעיקר נוזלים, ויטמינים, מינרלים, נוגדי חימצון וסיבים תזונתיים. במקרה הזה ניקח קישואים ונכניס אותם לקציצות בלי שירגישו. הם יגרמו לקציצות להיות יותר רכות ועסיסיות ועל הדרך נרוויח את כל היתרונות התזונתיים של הקישואים.

  • קציצות עם ירקות ברוטב עגבניות- 10:22 דקות
פרק שלישי-מג'דרה גלילית

מנת קטניות למתחילים מג'דרה בקלי קלות – מנה המהווה ארוחה מלאה ומאוזנת - עשירה בחלבון, ברזל, שומן, פחמימות, סידן, ויטמינים ושפע סיבים תזונתיים מסיסים ולא מסיסים. מג'דרה היא בדרך כלל מנת אורז ועדשים ירוקות – אנחנו נשדרג אותה ונשתמש בעדשים שחורות העשירות במיוחד בברזל

  • מג'דרה גלילית- 8:29 דקות
פרק רביעי- ירקות צלויים בתנור

בפרק הזה נלמד על ירקות צלויים בתנור ועל איך אפשר להפוך אותם למרק המושלם והטעים ביותר שאכלתם. באחריות.

  • ירקות צלויים בתנור- 16:47 דקות
פרק חמישי- עוגות שוקולד בחושות

בשיעור זה נלמד להכין עוגת שוקולד טעימה ומאוזנת שכולם יכולים וירצו לאכול ממנה. עוגה נפלאה לימי הולדת או פשוט לקינוח טעים.

  • עוגות שוקולד בחושות- 11:32 דקות
14 מתכונים נוספים והסברים מפורטים על סוכרת

ביניהם- שקשוקת סלקים וגבינה, קרפצ׳יו סביח, קציפת ריקוטה ויוגורט עם רוטב תותים וגרנולה, סלט פול ירוק ועגבניות שרי, מרק פטריות צלויות, פילה דג בתנור על עגבניות שרי ושעועית ירוקה ועוד ועוד

שאלות ותשובות

למי מתאימה הסדנה?
הסדנה מכילה כ-18 מתכונים טעימים שכולם ייהנו לאכול מהם. הסדנה מותאמת לאנשים עם סוכרת או להורים שמבקשים לעשות סדר ולדעת מה מותר ונכון לאכול וממה כדאי להימנע
רכשתי את הסדנה. מה עכשיו?
לאחר רכישת הסדנה, תקבלו מייל הכולל לינק לסדנה, שם משתמש וסיסמה וכמובן, הזמנה לקבוצת הפייסבוק הסודית
לא קיבלתי מייל לאחר רכישה. למי אני פונה?
במידה ולא קיבלתם מייל הרשמה אתם מוזמנים לשלוח מייל לכתובת: courses@foody.co.il עם החשבונית או פרט מזהה אחר ונשלח לכם בהקדם את כל הפרטים
האם העלות היא חד פעמית?
כן. רכשת את הסדנה פעם אחת והיא שלך ללא הגבלת זמן
מה ההבדל בין תכנית הטלוויזיה לבין הסדנה?
בבית הספר של פודי - אין עריכה של המתכונים ואין קפיצות לרגעי הסיום. הסדנה מכילה שיעורים שלמים, ללא עריכות וללא משפטי "במקרה הכינותי מראש", הכל בדיוק כמו בחיים האמיתיים.
למה לרכוש סדנה דיגיטלית ולא ללכת לסדנאות?
קודם כל, המחיר של סדנה דיגיטלית נמוך בצורה משמעותית ממחיר של סדנאות פיזיות. דבר שני- זמינות. ברגע שרכשתם את הסדנה של אודי ברקן, תוכלו לצפות בה שוב ושוב מתי שתרצו. אם פספסתם חלק מהשיעור תוכלו להריץ קדימה ואחורה וכמובן, תוכלו לבחור מתכונים ספציפיים לפי מה שבא לכם להכין באותו הרגע.