בוקר שחור וטעים – פסטיבל הבראנצ’ים של BeanZ חוזר בפעם השנייה

צמרת המסעדות בתל אביב תקדיש את יום שישי ה -31 במאי לבראנצ'ים מושחתים ושחורים במיוחד, מה זה אומר? פגשנו את השפים שגם נתנו לנו טיפים לכבוד יום העצמאות

בפעם השנייה חוזר פסטיבל הבראנצ’ים BLACK MORNING by BeanZ לסיבוב במסעדות תל אביב. בתכנית - עשר מסעדות תל אביביות שיגישו באותו היום ארוחות בראנץ’ מיוחדות שישלבו אוכל מושחת עם מנות שחורות. כל ארוחה תכלול חמש מנות אוכל, צמד כוסות קפה של BeanZ וקוקטייל אפרול שפריץ, כשכל הטוב הזה יקרה ביום שישי ה-31 במאי, בין השעות 09:00-17:00.

נבחרת השפים של בלאק מורנינג 2019. צילום: איליה מלינקוב
נבחרת השפים של בלאק מורנינג 2019. צילום: איליה מלינקוב

אז מה מתכננת לנו כל מסעדה ומה תוכלו להזמין מתפריטי הספיישל:

הבר של קפה פופולר - בבר המסעדה של השף אבי ביטון יגישו לראשונה אוכל באור יום. הארוחה תכלול מנות כמו כתף טלה על מסבחה, עדשים שחורות וטחינה או שקשוקה לוקוס ותעלה 198 שקלים.

OPA - המסעדה הטבעונית של השפית שיראל ברגר תגיש בראנץ’ שכולו על טהרת הירקות והצמחים, כולל נקניקיית הגזר שכבר הפכה למיתולוגיה מקומית, אותה הגישה ברגר במסעדה “מיס קפלן” בגרסה שחורה ומושחתת יותר. מחיר הארוחה יעמוד על 179 שקלים.

הולה - המסעדה של השף ויקטור גלוגר במלון דן תגיש בראנץ’ ים תיכוני שיכלול מנות מספרד ועד יוון, כולל מחבת ספרדית של פידאה פירות ים שחורה, שהיא בעצם סוג של פאייה מאטריות במקום אורז. מחיר הארוחה: 189 שקלים.

יא פאן - המסעדה היפנית של השף יובל בן נריה תגיש בראנץ’ קוריאני חד פעמי עם מנות כמו רול ממולא בשר סרטנים וטאמאגו, בי בים באפ (מנת הדגל של המטבח הקוריאני) ו-5 סוגי קימצ’י במחיר 198 שקלים.

מלגו ומלבר -במסעדה של השף מוטי טיטמן עוד לא החליטו על תפריט סופי אבל מבטיחים מנות ברנאץ׳ מוכרות וקיציות עם טוויסטים שחורים במחיר 198 שקלים.

מנה שחורה במלגו ומלבר. צילום: דנה מאירסון
מנה שחורה במלגו ומלבר. צילום: דנה מאירסון

George & John - המסעדה החדשה במלון דריסקו של השף תומר טל תגיש במקביל לבופה הבוקר גם את הבראנץ’ המיוחד שיכלול מנות כמו בליני תפו”א מדורה, פלמידה בעישון כד בורמזי ותרד במחיר 189 שקלים.

דון קמילו - המסעדה האיטלקית במלון ג’אפה של השף רועי ענתבי תגיש בחצר המלון בראנץ’ שמחבר בין קלאסיקות איטלקיות למטבח המקומי יפואי במחיר 189 שקלים.

איגרא רמא -השפים ענר בן רפאל ותמיר מיכאלי יגישו בראנץ’ מושחת וטרי של המטבח הישראלי החדש, עם חומרי גלם מהאדמה והים המקומיים, במחיר 149 שקלים.

קאליפסו - שף עומר מילר יגיש במסעדת החוף שלו בראנץ’ על הים. בתכנית - מגש מאזאטים, בפוקאצ’ת ים שחורה עם אצות, חמאה ומלח ים אטלנטי וימשיך עם עיקריות כמו טורטיה שחורה עם חמאה שחורה, מקושקשת אמיתית ורכה, קוויאר שחור ועירית קצוצה וקינוח על בסיס מרק אבטיח קר במחיר 149 שקלים.

אוזריה נקסט דור - השפית אביבית פריאל תציע תפריט קליל יותר במסעדת האחות של אוזריה, לטובת העסוקים בשישי. הארוחה תיקרא ‘קומפלט לוינסקי” ותתחיל בפתיח מאזאטים ומאפים שחורים כמו לחם שחור, טחינה שחורה, עגבניות שחורות וגבינת טולום, ירקות פריכים, זיתים שחורים וצזיקי, תמשיך למסבחה שעועית שחורה, ותסתיים בקינוח מהשוק, במחיר 119 שקלים.

ניתן להירשם לארוחות באתר Black Morning

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar