רקע יטבתה

השקנו את הקינוח של אור שפיץ X יטבתה וכולם הגיעו לטעום!

הגיע הזמן להשקת הקינוח של אור שפיץ בשיתוף יטבתה ולכבוד המאורע, כולם לבשו ורוד וכתבת השטח שלנו- לירון רביבו, משתפת אתכם בכל הפרטים

האירוע: השקת הקינוחים המטורפים של אור שפיץ עם רטבי ‘יטבתה’ החדשים לכבוד חגיגות 60 שנה ל’יטבתה’.
הלוקיישן: בית ‘אנגלו ונינה’ בית ערבי מהמם ביפו לאירועים שעוצב כולו וורוד והיה עמוס בלונים וסידורי פרחים מהממים.
הדרס קוד: וורוד כמובן, ולא תאמינו כמה צייתו לו! כי כשאור שפיץ מבקשת לבוא לבושים בוורוד, כולם באים בוורוד!
הכיבוד: שני הקינוחים הלוהטים של אור, עוגת רד וולווט עם רוטב שמנת וניל ועוגת ‘שוקולדי’ עם רוטב שמנת שוקולד (ועוד המון אוכל טעים!)
המוזמנים: אנשי אוכל נחשבים, משפיענים לוהטים וסלבז חשובים שבאו לטעום.
אז מי היה שם? ציון ברוך, שמשתתף עם אור בקמפיין הטלוויזיוני, עינב בובליל, ליהיא גרינר, יהודה עמר, אדיר מזרחי, מור סילבר, לאון שניידרובסקי, גל זהבי, עינב בובליל, השף עומר מילר, רומי פרנקל, מעיין אשכנזי, תומר אומנסקי, שני אלון ועוד רבים וטובים.

בין האורחים הסתובבה כתבת השטח שלנו, לירון רביבו שעשתה בין האורחים תחרות “מי הגיש את זה טוב יותר” ונתנה להם להרכיב את הקינוח בכוחות עצמם. כבונוס, היא אפילו זכתה לטעימה מידיה של אור שפיץ בעצמה, ותאמינו לנו, הביס הזה היה נראה טוב במיוחד!  בין העוגות, המנות הטעימות והמינגלינג, הוצגה במקום תערוכה של תמונות הקינוח במימדי ענק.

את המארז המטורף הזה תוכלו גם אתם לקבל, אבל לזמן ממש מוגבל, רק עד יום חמישי הקרוב! המארז מכיל קינוח רד וולווט או קינוח שוקולד, רוטב שמנת של ‘יטבתה’, טופינגס ושקף להרכבת הקינוח. כנסו לאפליקציית ‘וולט’ וממש כדאי להזדרז, כי המלאי מוגבל!

להזמנה בוולט לחצו כאן

קטגוריות

תגובות (10)

Avatar

      Avatar
      מערכת Foody

      היי משה, מחיר המארז הוא 50 ש”ח וניתן להזמין אותו בוולט או בבוטיק של אור שפיץ.

הצג עוד