רקע יטבתה

הצצה אל מאחורי הקלעים: מה הרכילות הכי חמה ביטבתה?

חשבתם שיטבתה זה רק שוקו? טעיתם בגדול. תושבי הקיבוץ האהוב הפכו לשחקנים ליום אחד, כדי לקדם את סדרת השמנות החדשה של יטבתה. התוצאה: פרסומת שמנת יטבתה אותנטית ונטולת פוזות, שחקנים שמאוהבים במוצר שלהם - ודחף בלתי נשלט לזלול פסטה ברוטב שמנת 

כאשר חושבים על מחלבות “יטבתה” הדבר הראשון שעולה בראש הוא ככל הנראה שוקו. אבל “יטבתה” היא הרבה יותר משוקו.

המחלבה הוותיקה, שהוקמה בערבה הדרומית בשנת 1962, עומדת מאחורי שורה ארוכה של מוצרי חלב טריים, איכותיים ומפנקים. ביניהם: לבן, חלב, משקאות חלב, שמנת מועשרת (שוקו כמובן!), שמנת להקצפה ורוטב שמנת לבישול.

צוות foody קפץ ליום של כיף בקיבוץ, כדי לראות איך מצלמים את הפרסומת החדשה של שמנת “יטבתה”. ציפינו לראות שם שחקנים מפורסמים, הכנו את עצמנו לביקור בלוקיישן צילומים נוצץ, אבל בסוף חיכו לנו הפתעות אחרות.

הפתעה מספר 1: הפרסומת החדשה הצטלמה על רקע הנוף הכי מושלם שיש - הנוף הקסום והמדברי של קיבוץ יטבתה בערבה. מי צריך לוקיישן מעוצב כשכל הירוק הזה בנווה המדבר המדברי עומד לרשותך?

הפתעה מספר 2: בפרסומת הזו לא תמצאו שחקנים, אבל כן תמצאו את תושבי הקיבוץ, אותם אנשים שחיים, אוכלים, נושמים ומכינים בעצמם את השמנת. השחקנית הראשית מתגוררת ליד מחלבת “יטבתה” ומכינה פסטה ברוטב שמנת “יטבתה” לנכדים -  ולזה קוראים שחקנית טוטאלית.

הפתעה מספר 3: זו לא הייתה הפתעה בכלל. ממש לא הופתענו לטעום את הרוטב ולגלות שהוא לא פחות ממושלם. פסטה ברוטב שמנת, שהגיעה עם אשכרה רוטב שמנת אמיתי. מה השטיק של הרוטב הזה? לרוטב הזה יש טעם של מקום, סיפור ציוני יוצא דופן והמון, המון אהבה ואכפתיות.

מה הרכילות הכי חמה בקיבוץ? עם יטבתה זה תמיד מצליח

זה לא משנה אם אתם רווקים, בשלנים, הורים או סתם רעבים - כשאתם מכינים לעצמכם משהו לאכול, אתם תמיד רוצים שהוא ייצא טעים.

לפעמים קורה שאנחנו מבשלים מנה כל כך טעימה, שאף אחד לא מאמין שהכנו אותה בעצמנו. מנגד, יש מקרים בהם מנות “נופלות” רק בגלל מרכיב אחד שלא היה איכותי. רק בגלל שהתפשרנו ועגלנו פינה, בקטנה.

כמו הרבה דברים בחיים, גם במטבח, כאשר בוחרים באיכות - מצליחים. יש הרבה סוגי שמנות בשוק ויש שמנת יטבתה. שמנת איכותית, מפנקת, עם טעם ייחודי שהוא טעם “יטבתה”. שמנת המביאה לתוצאה שהיא התוצאה הכי טעימה שיש.

אז הרכילות הכי חמה בקיבוץ היא: כשמבשלים עם “יטבתה” - זה תמיד מצליח. זה השטיק!

לכל המתכונים השווים ולכל הטריקים והשטיקים של יטבתה, לחצו כאן!

קטגוריות

תגיות

תגובות (0)

Avatar