יום בחיי שגב משה
יום בחיי שגב משה

מה אוכלים במועצה אזורית גזר – פק”ל קפה

פק"ל קפה, עגלת הקפה המיוחדת בקיבוץ משמר דוד, מחברת כבר חמש שנים בין נופים ירוקים אינסופיים, קפה משובח ואנשים. פינה מושלמת לתפוס בה שלווה!

פק”ל קפה - כשקפה משובח פוגש נוף מושלם

אחרי שלושים שנה בחדר מול מחשב, החליטה יפעת צוקרמן לצאת למרחבים. כבר חמש שנים שפק”ל קפה, עגלת הקפה המיוחדת שלה, מחברת בין נופים ירוקים אינסופיים, קפה משובח ואנשים.

את העגלה שלה, ממקמת יפעת בכל בוקר החל מהשעה 8:00 בכניסה לקיבוץ משמר דוד והיא הפכה כבר מזמן, מפגש חובה לכל מי שעובר על הדרך ומחפש קפה טוב וחיוך להתניע אתו את הבוקר. יפעת כבר מכירה את כולם ויודעת איך כל אחד מעדיף את הקפה שלו. בפק”ל קפה של יפעת הממוקם בחורשה קסומה וצופה אל נוף ירוק ורחב ידיים אפשר למצוא את הנוף האנושי הכי ישראלי שיש: חיילים במדים לצד רצי בוקר, אימהות בחופשת לידה  ואנשי עסקים שבאים לסגור עסקאות במקום עם האנרגיות והקפה הכי שווים בסביבה.

לצד קפה איכותי הנטחן במקום, תוכלו למצוא כאן גם אייס קפה, שוקו וסחלב חם (יש חלב סויה ושקדים) מיץ טבעי, עוגיות ועוגות נפלאות המגיעות ממאפייה ביתית, כריכים קסומים מלאים כל טוב עם פסטו מבזיליקום שיפעת מגדלת בגינה או אבוקדו שיפעת קוטפת ישר מעץ. פק”ל קפה פתוח בימים א’-ה’ בשעות 8:00-16:00 וביום שישי מ-8:00 בבוקר עד 13:00 בצהריים.

פק”ל קפה - בכניסה לקיבוץ משמר דוד

 

קטגוריות

תגיות

תגובות (0)

Avatar