סודות ההצלחה: הכירו את השף אילן פנחס שמצטרף לתוכנית מתכון מנצח

לקראת עליית העונה השנייה של מתכון מנצח, תפסנו את אילן פנחס, שף רשת המבורגרים מצליחה לשיחה על בישול, טיפים לבשלן ומתכונים מנצחים

מה קורה כשמשלבים מסעדת המבורגרים מובילה עם שף מצליח? רשת המסעדות BBB פיצחה את הנוסחה כשצירפה לשורותיה את השף אילן פנחס, שכיהן כשף במספר מסעדות מעולות בארץ ביניהן מסעדת יוליה בנמל תל אביב. פנחס, שמכהן כיום כסמנכ”ל ושף, פיתח תפריט מיוחד לרשת ובו הציג לראשונה ברשת המבורגרים מיוחדים שלהם סיפור מיוחד. לדבריו, הסועד מבקש לקבל חוויה יוצאת דופן גם כשהוא מגיע לסעוד בסניפים, ולכן המנות שהוא מפתח מספרות סיפור שמגרה את הסועד וגורם לו לרצות להמשיך לאכול את המנות גם בעתיד.

מאז מכהן פנחס בתפקידו הכניס לתפריט מנות רבות, ביניהן המבורגרים מנתחים מיוחדים כגון המבורגר קצבים. את המנות האלה ועוד מנות נפלאות מביא איתו פנחס לעונה החדשה של מתכון מנצח, תוכנית הבישול המצליחה של הבלוגרים המובילים בישראל שתשודר בקרוב בערוץ Foody. בעוד בבית אילן מבשל עם המשפחה מנות מסורתיות כמו קובה סלק, בתוכנית ניסה פנחס לבשל מנות כמו במסעדה - רק בבית. לדברי פנחס, כל אחד יכול להיות שף אם הוא משתמש בחומרי הגלם הנכונים ונצמד למתכונים מצוינים.

המבורגר קצבים מהתוכנית "מתכון מנצח", שתשודר בקרוב בערוץ Foody. יש למה לצפות (צילום: אפיק גבאי)
המבורגר קצבים מהתוכנית “מתכון מנצח”, שתשודר בקרוב בערוץ Foody. יש למה לצפות (צילום: אפיק גבאי)

כשתפסנו אותו לשיחה קצרה, גילינו מה דרוש לכל בשלן ביתי כדי להתקדם ולהתמקצע - אסור לו לפחד מאש, המרכיב הכי חשוב במטבח להכנת מנות מעולות; מלח, שנותן טעם ואקסטרה קיק לכל מנה שמכינים; וסכין חדה ומקצועית, הכלי הכי טוב לכל בשלן באשר הוא שרוצה לעבוד במטבח בנינוחות אך במקצועיות.

אז מה הוא יבשל בתוכנית? לא נגלה לכם את כל הסודות אבל אנחנו מבטיחים שיהיה טעים במיוחד, עם מנות מטריפות כמו פיש אנד צ’יפס, המבורגרים מעוררי תיאבון, מנות מהמטבח המקסיקני ועוד. אל תשכחו לעקוב אחרי התוכנית כדי לגלות איך אפשר לבשל ממש כמו במסעדה במטבח הביתי שלכם.

קטגוריות

תגיות

תגובות (5)

Avatar

    Avatar
    פורמן דב

    מעוניין לקבל למייל שלי את המתכונים שלך תודה

      Avatar
      מערכת Foody

      שלום דב, אפשר להירשם לרשימת התפוצה של פודי בתחתית עמוד הבית ולקבל עדכונים שוטפים, מתכונים וכתבות

    Avatar
    אילנה לוינגר

    נראה מרשים מעורר תאבון גם לצימחונים

      Avatar
      לני lni8wallacoil@gmail.com

      אודה למתכון של אילן פנחס להמבורגר צמחוני כמו בbbb