סדנת בישול

הסדנאות הדיגיטליות של פודי

מה תלמדו?

בסוף הסדנה עם השף מאיר דנון, אתם תדעו איך לעבוד עם דגים החל מפילוט ועד לבישול ואפייה ב-4 טכניקות שונות. נטלי לוין, תלמד אתכם איך מכינים קינוחים איטלקיים. בסוף הסדנה תדעו איך מכינים טורטה דלה נונה, טירמיסו בווריאציות שונות, איך מכינים עוגת ריקוטה ופיסטוק וגם עוגיות איטלקיות טעימות במיוחד.
מתוקים איטלקיים עם נטלי לוין + דגים עם מאיר דנון + ספר מתכון מנצח במתנה!
מחיר מיוחד למחזיקי כאל בהזנת קוד קופון CAL4
₪419 ₪682
9
סרטונים
14 דקות
ממוצע כל סרטון
שעתיים
קורס כולל
מתאים לכל הרמות
רמה

צופים מתי שרוצים, כמה שרוצים- ללא הגבלה!

בחירת דגים וקיצוב
דג בתנור עם סלסה תאילנדית של אננס
פילה לברק במחבת וסלט עלי תרד
טירמיסו קלאסי ושדרוגים
טורטה דלה נונה
ועוד המון טיפים, טכניקות ומתכונים

הסדנאות הדיגיטליות של פודי - סדנת קינוחים עם נטלי לוין וסדנת דגים עם מאיר דנון

מיוחד ללקוחות כאל

אין כמו ארוחת חג שמתחילה עם דגים טריים וטעימים ומסתיימת עם קינוח מגרה ומתוק. ולשם כך הכנו את ההטבה הבאה: השף מאיר דנון ישחרר אתכם מהפחד מדגים וילמד אתכם כל מה שצריך לדעת על הכנת תבשילי דגים. החל מאיך ניגשים לדג ומפלטים אותו ועד לארבעה מתכונים טעימים במיוחד ונטלי לוין (עוגיו.נט) תיקח אתכם יד ביד ותלמד אתכם את רזי הקונדיטוריה האיטלקית. לכם רק נשאר לקבל את המחמאות. הסדנאות הנן דיגיטליות. אפשר לצפות בהן מתי שרוצים וכמה שרוצים ללא הגבלה!

לרכישת החבילה במחירי כאל

תוכן החבילות

סדנת דגים עם מאיר דנון

השף מאיר דנון, מאנשי ההכשרה הקולינרית המובילים בישראל, מייסד ומנהל בית הספר לבישול "דנון - בית הספר למקצועות הבישול", הולך ללמד אתכם צעד צעד איך מכינים דגים. בסדנה תלמדו איך בוחרים דגים וגם איך נגשים אליהם, נלמד מתכונים טעימים במיוחד כמו דג תאילנדי ודג על מחבת כמו במסעדות. הסדנה הדיגיטלית מתאימה לכל הרמות, ממתחילים ועד מתקדמים ומכילה שיעורים שלמים, ללא עריכות וללא "קפיצות", הכל בדיוק כמו בחיים האמיתיים.

  • בחירת דגים וקיצוב
  • טכניקת צליית דג בתנור- דג בתנור עם סלסה תאילנדית
  • טכניקת צליית דג במחבת- פילה לברק וסלט עלי תרד
  • טכניקת הכנת קציצה מדגים- פיש בורגר
  • טכניקת בישול דגים דרך רוטב- תבשיל דג בסגנון אנדלוסי
סדנת מתוקים איטלקיים עם נטלי לוין

נטלי לוין, קונדיטורית, מפתחת מתכונים, יוצרת תוכן קולינרי וצלמת אוכל המוכרת בשם עוגיו.נט נטלי תלמד אתכם כל מה שתרצו לדעת על הקינוחים של המטבח האהוב בעולם! המטבח האיטלקי.

  • פתיח
  • טורטה דלה נונה
  • עוגת ריקוטה ופיסטוקים
  • טרמיסו קלאסי ושדרוגים
  • עוגיות מכוערות אבל טובות (brutta ma buoni)
ספר המתכונים של פודי - מתכון מנצח + שליח עד הבית במתנה!

אחרי כמה בלוגרים מעולם האוכל אתם עוקבים באינסטגרם? ואם היינו אומרים לכם, שלקחנו את כל המתכונים הכי טובים שלהם וריכזנו אותם עבורכם בספר אחד? כל אחד מהמשתתפים בספר בנה במו ידיו קהילת עוקבים נאמנה שעוקבת אחריו באדיקות ונהנים מהתכנים שהוא יוצר, כל אחד מהם מתמחה בסגנון אחר, עולם אחר וסוגי המנות השונות מעולמם הפרטי והמשפחתי. במסגרת צילומי התכנית "מתכון מנצח" שמתכוניה מוצגים בספר, הורכבה נבחרת מהקרם דה לה קרם של בלוגרי האוכל בישראל, אנשים שמתרגשים ממלאכת הבישול ורותמים את התשוקה הזו כדי לעודד מאות אלפי ישראלים להיכנס למטבח וליהנות מהיצירה.

שאלות ותשובות

למי מתאימה החבילה?
החבילה מתאימה לכל הרמות. גם אם בחיים לא נגשתם למטבח וגם אם אתם רוצים לשפר את המיומנויות שלכם וללמוד טכניקות וטיפים חדשים, החבילה הזאת בשבילכם
רכשתי את החבילה. מה עכשיו?
לאחר רכישת הסדנה, תקבלו מייל הכולל לינק לסדנה, שם משתמש וסיסמה וכמובן, הזמנה לקבוצת הפייסבוק הסודית
לא קיבלתי מייל לאחר רכישה. למי אני פונה?
במידה ולא קיבלתם מייל הרשמה אתם מוזמנים לשלוח מייל לכתובת: courses@foody.co.il עם החשבונית או פרט מזהה אחר ונשלח לכם בהקדם את כל הפרטים
האם העלות היא חד פעמית?
כן. רכשת את הסדנה פעם אחת והיא שלך ללא הגבלת זמן
איפה מכניסים את קוד הקופון?
ברגע שתלחצו על כפתור "רכישה" תעברו לדף הרשמה ובחלק התחתון של העמוד, תמצאו את השדה להכנסת קוד הקופון.
למה לרכוש סדנה דיגיטלית ולא ללכת לסדנאות?
קודם כל, המחיר של סדנה דיגיטלית נמוך בצורה משמעותית ממחיר של סדנאות פיזיות. דבר שני- זמינות. ברגע שרכשתם את הסדנה תוכלו לצפות בה שוב ושוב מתי שתרצו. אם פספסתם חלק מהשיעור תוכלו להריץ קדימה ואחורה וכמובן, תוכלו לבחור מתכונים ספציפיים לפי מה שבא לכם להכין באותו הרגע.