פודי מציג: כל הטיפים הכי שווים לניקיון פסח מושלם

החלטנו לשים לרגע את האוכל בצד ולדבר על הדבר החשוב באמת - איך מנקים את הבית במינימום מאמץ. הבלוגרים המובילים בארץ חלקו איתנו #טיפמבריק לניקיון מושלם עם סנו

זה נכון שרוב הזמן אנחנו עסוקים בעיקר באכילה, כתיבה על אוכל ומסעדות וקריאת ספרי בישול, אבל לפעמים גם אנחנו מבינים שיש דברים קצת יותר חשובים. לרגל הניקיונות לכבוד חג הפסח, יצאנו לבדוק איך הבלוגרים המובילים בישראל מנקים את הבית לקראת החג, והם בתמורה חלקו איתנו מתנת חג נהדרת - #טיפמבריק של סנו לניקיון מושלם.

איך מבריקים נירוסטה בקלות - #טיפמבריק של יונית צוקרמן: כדי לגרום לכלי הנירוסטה שלכם לנצנץ מחדש, טובלים את ספוג הפלא לניקוי נירוסטה במעט מים ומשפשפים את הכלים.

איך מבריקים את האמבטיה - #טיפמבריק של הודליה כצמן: כשהודליה הייתה קטנה, סבתא שלה הייתה מנקה את חדר האמבטיה עם חומץ, שידוע ביכולתו להסיר אבנית. היום כבר לא צריך להשתמש בחומץ - פשוט משתמשים בסנו ג’ט חומץ שמסיר אבנית בלי בעיה.

הסרת אבנית במטבח בלי בעיה - #טיפמבריק של רות אופק: כשרות רוצה לנקות היטב את הכיור, הברזים והמשטחים במטבח, היא משתמשת בסנו אנטי קאלק כדי להסיר את האבנית בקלי קלות. מרססים את האנטי קאלק, משאירים דקה או שתיים ומנגבים במטלית רטובה.

ניקיון משטחי נירוסטה גדולים צ’יק צ’אק - #טיפמבריק של עדי קלינגהופר: כשעדי מכינה עוגות ועוגיות במטבח, הרבה פעמים המקרר מתלכלך כי פותחים אותו בידיים מלאות שוקולד או קצפת. כדי לנקות את המקרר במהירות וביעילות, עדי משתמשת בסנו נירוסטה שמבריק את המקרר צ’יק צ’אק.

איך פותחים סתימות בלי צורך להזמין שרברב - #טיפמבריק של אושר אידלמן: הרבה פעמים כשאושר מבשל שאריות קטנות של אוכל מוצאות את דרכן לצינורות הביוב, מה שיכול לסתום את המערכת. בפסח אושר מקפיד להשתמש בסנו אינסטלטור, שמנקה את הצינורות משאריות מזון ומונע היווצרות סתימות.

הסרת שומנים מתבניות התנור זו ממש לא בעיה - #טיפמבריק של דורית טלאור (סוויט דולי): אחרי שדורית משתמשת בתבניות התנור בלי הפסקה כדי לבשל אוכל לחג, נותרות בהן שאריות מזון ושומנים שקשה להסיר עם ספוג וסבון. מתיזים מעט מתרסיס סנו פורטה פלוס על הכתמים העקשניים, מקרצפים בעזרת ספוג ושוטפים במים לקבלת תבניות כמו חדשות.

גם נוזל רצפה וגם ריח מטריף בכל הבית - #טיפמבריק של נוי מיארה: כשנוי רוצה שהבית יבריק היא שוטפת את הרצפות בריצפז בוטיק - לא רק שהריצפז מותיר בית מצוחצח, הוא גם מגיע במגוון ריחות מטריפים שיגרמו לכל השכנים לקנא.

מניילנים ונהנים - #טיפ מבריק של נטלי לוין (עוגיו.נט): כשנטלי רוצה לעבוד בקלות במטבח ולניילן תבניות אפייה גדולות, היא משתמשת בניילון נצמד של סנו שהוא רחב במיוחד. כך יותר קל לאפות ולהתכונן לחג!

משטחי עבודה נקיים ובני הבית שמחים ומרוצים - #טיפמבריק של רותם ליברזון: עם ספוג הפלא אקסטרה של סנו רותם יכולה לנקות בקלות את כל הכתמים הכי עקשניים על משטחי העבודה שלה. כך קל יותר להכין מלא מנות לחג בקלי קלות ולנקות בין מנה למנה!

מטלית רב שימושית ורב פעמית שעוזרת לשמור על הסביבה - #טיפמבריק של אולגה טוכשר: לאולגה חשוב מאוד לשמור על הסביבה ולהשתמש בחומרים אקולוגיים. כשהיא רוצה לנקות את המטבח, היא משתמשת במטלית במבוק לניקוי שלא סופגת ריחות לא נעימים וטובה לשימוש חוזר.

קטגוריות

תגיות

תגובות (0)

Avatar