קינוחים ממש כמו בקונדיטוריה – אבל בבית

שטראוס משיקה את סדרת קינוחי הקונדיטוריה החדשה SPLENDID Desserts ואנחנו יצאנו (ביחד עם אלפי אנשים) לטעום אותם

מכינים ארוחה ביתית מושקעת? רוכשים בקבוק יין מבעוד מועד - ומה עם קינוח? יותר ויותר אנשים מחפשים דרך מהירה להגיש קינוח בבית בלי לבלות במטבח או לרכוש קינוח מפונפן בקונדיטוריה. אז הכירו את הקינוחים החדשים של ספלנדיד מבית שטראוס - קינוחי קונדיטוריה מבלי לצאת מהבית. ואיך הטעם? עשרות בלוגרים, אינסטגרמים ומובילי דעה בתחום הקולינריה בארץ קפצו למשאית המתוקה ביותר בארץ ובדקו בשבילכם:

אחרי שהביאו לנו את סדרת השוקולד המפנקת למבוגרים, שטראוס משיקה סדרת קינוחים מושחתת הכוללת עוגות משפחתיות וקינוחים אישיים. מה בסדרה?דואט שוקולד קרמל - עוגה עם קרמל, גנאש שוקולד, מוס בטעם קרמל ושבבי קרמל; דואט שוקולד נוגט - מאפה במילוי קרם נוגט עם שכבת גנאש שוקולד ומוס נוגט; עוגת טריפל שוקולד - עוגה עם גנאש שוקולד, מוס בטעם שוקולד ושבבי שוקולד; עוגת דמקה שוקולד-נוגט - עוגה עם מוס בטעם שוקולד, מוס נוגט ושבבי שוקולד; טירמיסו - שכבות של בישקוטים טבולים בקפה עם קרם מסקרפונה.

מבין אלה שהגיעו לטעום הייתה גם אור שפיץ, שמתפעלת עמוד אינסטגרם מתוק עם למעלה מ-95 אלף עוקבים: “אני מתה על שוקולד ועל נוגט - יכולה לחיות על הקינוח הזה ימים שלמים”.

קטגוריות

תגיות

תגובות (0)

Avatar