הכל נשאר במשפחה – מסעדת בראדרס בקרית אונו

לאחר שנים של עבודה בתחום הקולינריה, האחים גורן הקימו מסעדה, מסעדת בראדרס בקרית אונו. יצאנו לבדוק את המסעדה המשפחתית הזו, וחזרנו שבעים ומרוצים

כשהאחים במשפחת גורן החליטו להקים מסעדת המבורגרים, הם לא עשו את זה ברגע. הם חקרו, טעמו וניסו כמעט כל המבורגר אפשרי, גם בישראל וגם בעולם, עד שמצאו את המתכון המושלם והביאו אותו מניו-יורק לישראל עד לקרית אונו.

מסעדת בראדרס, Brothers Local Burger, נמצאת בפארק רייספלד בקרית אונו. למסעדה תפריט עשיר של מנות - המבורגרים, שניצלים, סלטים עם עוף ושניצלונים, נקניקיות, ארוחות שלמות, מה לא? וגם מנות מיוחדות - מנות טבעוניות, מנות ללא גלוטן שמותאמות לצליאקים, מנות צמחוניות וכמובן, המבורגרים מקציצות בקר איכותיות. “יש כאן משהו לכל אחד” מספר לנו שי גורן, אחד הבעלים, “בנינו מקום שיהיה לכל אחד מה לאכול”.

הכל נשאר במשפחה - מסעדת בראדרס בקרית אונו

  הכל נשאר במשפחה - שי גורן

הכל התחיל בגן האירועים “אוקטגון”, גם הוא בקרית אונו, שם האחים גורן, שי, ניר וגל, הגשימו חלום לארח ולבשל ברמה בינלאומית. במשך 20 שנה האחים גורן ניהלו את גן האירועים, והמקום הפך למרכז לאירועים מרגשים, איכותיים, והכי חשוב, טעימים. שי, האח הבכור, למד בבית הספר תדמור ולאחר מכן בבית הספר הגבוה לקולינריה בצרפת, קורדן בלו. הוא גם עבד במטבחים הטובים בעולם, במסעדת וולף של השף ז’אן ז’ורז’ לדוגמא. הוא גם כיכב בריאליטי הבישול הראשון בישראל “המטבח”. ניר, האח האמצעי, לקח על עצמו את הניהול השוטף והפיננסי של המקום, בעוד האח הצעיר גל הצטרף לצוות המטבח.

הכל נשאר במשפחה - מסעדת בראדרס בקרית אונו
הכל נשאר במשפחה - מסעדת בראדרס בקרית אונו

אחרי שני עשורים של ניהול, החליטו האחים לקחת את הידע שצברו במהלך השנים, ואת ההכשרה המקצועית שלהם, ולהקים מסעדה משפחתית, מקום טוב וטעים לבלות בו עם כל המשפחה, ליד הפארק הירוק והמזמין שבמרכז יובלים.

“כולנו עושים הכל מהכל” מספר לנו שי גורן, האח הבכור, “אנחנו עובדים ביחד כבר מעל עשרים שנה, עוד מימי אוקטגון”. שי הסתכל עלינו עם עיניים מחייכות כשהגיש לנו את המנות. המבורגר חם, נוטף, ומלא בטעמים עמוקים שעוברים טוב גם במשלוח. “אנחנו מאד מחוברים למטבח, כל המשפחה”, הוא אמר לנו כשהגיש לנו את המנה הבאה, שניצל קריספי בלחמניית חלה. כל המנות נתנו הרגשה של השקעה באוכל, בתצוגה שלו ובטעם שלו. “שלושה דורות עובדים כאן. אבא שלי עוזר לנו בבקרים, אנחנו האחים עובדים כאן במטבח והבן שלי עובד במסעדה ובשליחויות. שלושה דורות, מסעדה אחת”.

צוות המסעדה היה חייכני ומזמין, והמקום נקי ועם שני אזורי ישיבה, בפנים ממוזג ונעים ובחוץ יש שמשיות ששומרות על הצל. החוויה במקום היא מאוד משפחתית, והתפריט כולל מנות שמתאימות לכל סוגי הקהלים שמגיעים למקום. לחמניות רכות וטריות, ירקות קריספיים וטריים, חמוצים שכובשים בכבישה ביתית במקום בחביות, וכמובן הקציצה האיכותית שמגישים במקום הופכות את החווית האכילה לחגיגה בפה, ובלי למצמץ, תמצאו את עצמכם זוללים את כל המנה שתוגש לכם בלי לחשוב פעמיים.

הכל נשאר במשפחה - מסעדת בראדרס בקרית אונו
הכל נשאר במשפחה - שניצלונים ללא גלוטן

“את החמוצים אנחנו מכינים כאן במקום” שי סיפר לנו עם חיוך כשהראה לנו את החביות הממוספרות שלו, המכילות מלפפונים חמוצים בטעם ייחודי ובייתי. “יש לנו תוספות מטורפות” הוא אמר לנו כשהגיש לנו צלחת ענקית של צ’יפס, כדורי פירה וערימה של ריבת בצל מתוקה ושחומה על פירה קרמי ורך. “הכל כאן כדי לדאוג שכולם ירגישו משפחה. זה מקום של משפחות. באים לפה הורים עם ילדים, משפחות שלמות וחברים, זה מחמם את הלב”.

המסעדה נמצאת במרכז יובלים, רחוב מהייסדים 1, קרית אונו.

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar