Outbrain page view pixel – We recommend installing the pixel in the header of each of your web pages: Outbrain 60 second visit article – install with GTM after 60 seconds: Outbrain 50% Video watch: install after watching 50% of the video:

איך אכלנו אותה! הטרנדים החזקים בתחום הקולינריה בשנת 2021

הטיק טוק כבש כל חלקה, הזמנו מארזים וסדנאות, תחזקנו מחמצות, נמנענו מפחמימות ובישלנו משימורים – קבלו את הטרנדים החמים של הפודי'ז בשנה החולפת

פסטה פטה להמונים

מתכוני הטיק טוק כבשו את העולם

השנה הזו היתה השנה של הטיק טוק וגם בגזרה הקולינרית, מתכונים מהטיק טוק הפכו ויראליים וחדרו לכל בית. מתכון פשוט של פסטה פטה ועגבניות בתבנית אחת, עשה לא פחות משיא של 950 מיליון צפיות. מתכונים נוספים כמו צלעות תירס, צ’יפס פסטה וסמאש בורגר אילצו אימהות מכל העולם לנסות אותם במטבח הביתי. ההצלחה כה גדולה, עד שטיק טוק העולמי הודיעו כעת שיפתחו 300 מסעדות שיציעו את המנות האהובות במשלוחים עד הדלת ברחבי העולם.

הפסטה שכבשה את העולם. פטה עגבניות

תן לי את זה ב-15 שניות

מתכוני וידיאו הפכו קצרים ואורכיים

הסבלנות שלנו הולכת ופגה, ובהתאם לזאת, מתכוני וידאו הפכו קצרים יותר. אם עד לפני שנה סרטוני מתכון היו בני דקה, היום הם מתאימים עצמם לפלטפורמת הסושיאל (הרילס באינסטגרם והטיקטוק) ו-30 שניות הם הרף המקסימלי בו אנחנו עומדים. בהתאם לפלטפורמות הפופולריות, גם זווית הצילום השתנתה, והפכה אורכית במקום רוחבית.

אורכי וקצר. אין לנו סבלנות.

בכל מקום, בכל רגע

התחזקות צריכת תוכן קולינרי בריבוי פלטפורמות

השנה החלטנו שאנחנו רוצים את האוכל שלנו בכל מקום: לא רק על מסך הטלוויזיה שלנו, בתוכניות המתכונים המסורתיות, אלא גם באתרים, בגלישה במחשב ובמובייל ובערוצי הסושיאל השונים: פייסבוק, אינסטגרם ויו-טיוב.

מהמובייל, מהדסקטופ, מהמטוס. אנחנו רוצים מתכונים בכל מקום

מה עושים עם פחית טונה ושקית עדשים?

עלייה בחיפוש אחר מתכוני מזווה

אולי בגלל שבשלב פאניקת הקורונה אגרנו בבית שימורים ומוצרים יבשים, אולי בגלל התייקרות המחירים ועלויות השילוח  - השנה היתה עלייה ניכרת בחיפוש מתכונים שמשלבים מוצרי מזווה, כלומר מוצרים יבשים שמחזיקים במזווה - קטניות, קופסאות שימורים, קמחים ועוד.

אז מה עושים 16 קופסאות טונה?

לבשל כמו שף בלי לעבור בסופר

השילוב בין תוכן קולינרי לאי-קומרס גדל

הסגרים בבית לימדו אותנו צריכה אחרת, ווואלה, התרגלנו. עתה, לא רק שאנחנו מזמינים משלוחי אוכל מוכן, אנחנו גם מחפשים אחר מארזי מוצרים שמשלבים קורס דיגיטלי, מגיעים עד הבית ומלמדים אותנו שלב אחרי שלב, איך להפוך בשלנים מדופלמים.

ערכת קרין גורן לאפייה מושלמת

פחמימה אאוט, שומן אין

הדיאטה הקטוגנית כנגד המגיפה

הסגרים עשו את שלהם וכולנו עלינו במשקל. כתוצאה מזה, גם עולם הדיאטות בתנופה, והדיאטה הפופולרית ביותר כרגע היא הדיאטה הקטוגנית, שמדברת על, וואו, איזה הלם -  הימנעות מפחמימות. אבל יש גם יתרונות: לצד ההמנעות, הדיאטה הקטוגנית מעודדת צריכה רבה של שומן, מן החי ומן הטבע, בניגוד לכל מה שלימדו אותנו. בהתאם לטרנד, אנחנו רואים עלייה בחיפוש אחר מתכונים קטוגניים וגם אחר מוצרי מזון שמציעים תחליף לפחמימות.

שומן, שומן ועוד שומן. הבו לנו!

תקתק לי באגט מחמצת

השנה בה כולנו הפכנו אופים

אין לכם קשר הדוק עם מחמצת? נותרתם מאחור! נראה שהשעמום של הסגרים הותיר את כולנו עם מחמצת במקרר, שלא נותר לנו אלא לטפח באדיקות. מתכוני הלחם הביתי הוקלקו השנה בטירוף, לחמניות תלושותי הפכו לבנות בית אצל כולנו והנועזים לקחו את זה צעד נוסף ללחמי שיפון ומחמצת, מתוחכמים ומורכבים.

לחמניות תלושותי צמחוניות במילוי חצילים ועגבניות 2
תלושותי לכל דורש. צילום: גיל אבירם

 

 

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar