< רקע נינג'ה

הדבר הגדול הבא- מעבד המזון החדש של נינג’ה נחת בארץ!

שלחנו את יעל טל להתנסות במעבד מזון החדש של נינג'ה והיא מסרבת להחזיר לנו אותו כי היא מאוהבת. על המכשיר שקוצץ, מרסק, מכין בצק או בקיצור הסו שף המושלם במטבח!

אין דבר יותר מעצבן ומיותר מתסמונת ה”פילים לבנים” במטבח. כל המכשירים המיותרים שקנינו במיטב כספינו ואחרי שימוש אחד במקרה הטוב הם הופכים להיות אספני אבק ותופסי מקום. אבל מה לעשות שצריך גם לקצוץ, גם לטחון וגם לבחוש? ובכן, מצאתי את הפתרון שהצליח להפתיע אותי ביג טיים במכשיר שיודע גם לקצוץ סלטים וגם ללוש בצק. כן, זה אמיתי! ולא, לא מדובר בשף אנושי…

אז נתחיל מהסוף - אני מאוהבת בנינג’ה! נינג’ה תמיד מביאים לנו את המוצרים הכי חדשניים, עם מערכות הפעלה מתקדמות, בעלות מבחר תכניות שמשדרגות את יכולות הבישול ובעיקר מקצרות את זמן הבישול (ואני מתכוונת לסיר הנינג’ה שגם מבשל, גם מאדה, גם נותן תוצאות פריכות לאוכל שבדרך כלל אנחנו אוהבים לטגן ללא טיפה אחת של שמן וגם משמש כסיר לחץ, אבל גם למכשיר הגריל שהפתיע אותי מאד לטובה בשימוש הביתי שעשיתי בו).

הפעם מדובר במעבד המזון מדגם BN653  שיודע לעשות הכל: לקצוץ, לערבל, לרסק וללוש. הוא כל כך יעיל ומגוון באפשרויות שלו שאני מוצאת את עצמי משתמשת בו לפחות פעם ביום. אני חושבת על הורים צעירים שצריכים להכין את הארוחות הראשונות לפעוטות שלהם, למעשה אני בטוחה שאם ילדיי היו עכשיו בשלב של המעבר למוצקים, הוא כבר היה מבקש ממני לתת לו מנוחה. אם הנינג’ה היה עושה גם בייביסיטר ומוציא את הילדים מהגן, הוא באמת היה אחד שאפשר להתחתן איתו, כי מבחינתי הוא מציאה ששווה להביא להורים.

אני אוהבת את הנינג’ה שלי לא רק בגלל שהוא רב תכליתי, אלא גם בגלל נוחות השימוש (הוא מכשיר קטן יחסית שלא תופס את כל השיש, כבר אמרתי) וגם ואולי בגלל נוחות הנקיון. הלהבים והקערות שלו נפרדים בקלות, אפשר להכניסם למדיח וכל חובב בישול ואפיה יודע עד כמה הפשטות הזו חשובה.
המכשיר כולל אביזר קיצוץ הבנוי מ-4 להבים המסייעים בחיתוך מדויק יותר ומהיר יותר וגם מיכל גדול ונוח לשימוש עם תכולה של יותר מ-2 ליטרים.

נינג'ה תפוחים
הדרך לפאי תפוחים מושלם עובר דרך הפודפרוססור של נינג’ה!

ניסיתי להכין במעבד המזון של נינג’ה שלי כמעט הכל (כי ככה הבטיחו לי בחוברת ההפעלה…) אז הלכתי על זה עד הסוף ואני מודה, הוא לא אכזב.
החיתוך של סלט הכרוב שלי למשל, היה מהיר ואחיד והכרוב לא סבל מעודף נוזלים כמו שהיה קורה לי עם מעבד המזון הקודם בעיקר בזכות הטכנולוגיה הייחודית במכשיר שנקראת  AUTO IQ. הטכנולוגיה הייחודית הזו מאפשרת לסמוך על המכשיר ותת לו לעשות את העבודה, כך שלמעשה אתם לא צריכים לעמוד ליד ולוודא את אופן הקיצוץ, ריסוק וכו’…הפעולה פשוט נעצרת ברגע שהתכנית מסתיימת והמשימה הושלמה כראוי!

אני נוטה להאמין שהמהנדס האמריקאי שתכנן את הנינג’ה לא חשב להכין בו חומוס, אבל מתברר שאין מושלם ממנו להכנת חומוס ביתי. החומוס שהכנתי בו, יצא חלק, קטיפתי ואחיד בצורה יוצאת דופן.
גם צ’יפס תפוחי אדמה ובטטות ניסיתי לחתוך בו והוא פרס אותם בקלות ובצורה מושלמת. אתם כמובן יכולים לבחור את צורת החיתוך.

חומוס סלק נינג'ה
חומוס סלק נינג’ה

התערובת הרגילה שלי לקציצות בקר ולפלאפל נטחנה בקלילות למרקם אחיד ומושלם ובזמן קצר יותר מבמעבד הישן.
בסוף השבוע השווצתי בנינג’ה שלי לאורחים והכנתי בו ממרח פסטו ומטבל עגבניות (המתכונים מצורפים בחוברת למכשיר). הייתי קצת סקפטית (לגבי המתכון, לא לגבי הנינג’ה) אבל יצא סבבה לגמרי.

הוא נראה מתוחכם, אבל זה ממש לא יום לימודים ארוך! להכנת הפסטו הקלאסי עם הרבה פרמז’ן וצנוברים השתמשתי בדיסק הגירוד וגם בלהב הקיצוץ. החלפת האבזרים במהלך ההכנה נעשתה בקלות ואפשרה עבודה רציפה על המתכון. הכנת מטבל הסלסה האדומה היה פשוט אפילו יותר, זרקתי לקערה שום, בצל, צ’ילי, פלפל אדום, עגבניות, תבלינים ועשבי תיבול ולחצתי על כפתור. הסלסה הייתה מוכנה תוך דקות ספורות ותוך מספר דקות נוספות חוסלה בעזרת נאצ’וס.

אם אצלכם הקינוח הוא המנה העיקרית, אתם היכונו להתאהבות. עם כל הכבוד ליכולות הקיצוץ והערבול, אחת ההפתעות הכי טובות הייתה התגלית אודות יכולות הכנת הבצק של הנינג’ה, הכנת קילו בצק ב-30 דקות! כן, כן!. הכנתי בעזרתו עוגת בננה מטורפת שמילאה את הבית בריח ושמחה וכל זה בזמן שהכנת הבלילה לעוגה ארכה כ-10 דקות בלבד. אותו סיפור בדיוק התרחש גם עם עוגת הגזר.
גם בצק ללחמניות, (ואכן הכנתי 1 ק”ג בצק ב-30 שניות!) ובצק פריך התחלתי להכין בעזרת להב הלישה של הנינג’ה (מודה, אני משתמשת היום הרבה פחות במיקסר האדום והמהמם שלי) אבל אין מה לעשות, כשהכל הופך להיות כל כך פשוט והרבה יותר נקי הכל הופך ליעיל ומהיר יותר ובסוף אני מספיקה גם לשתות את הקפה שלי חם!

בקיצור, כמו שכבר הבנתם, אני מאוהבת בנינג’ה שלי וכשמאושרים צריך להעביר את זה הלאה, אז העברתי!

מעבד המזון של  נינג’ה = אור ואהבה לכולכם!

קטגוריות

תגובות (6)

Avatar

    Avatar
    זמירנדה נוה

    מהכתבה לעיל ניתן להבין שאם רוצים לקנות מכשיר מיקסר חדש למשל,אין צורך. כי המכשיר הנל בעצם הוא לא רק מעבד מזון הוא יכול לשרת אותי במקום מיקסר? ברצוני פשוט לקנות מתנה בגלל זה אני שואלת.

      Avatar
      מערכת Foody

      נכון, לרוב האפשרויות הוא משמש גם כמיקסר.

      Avatar
      רות גינדי

      לדעתי המעבד מזון הוא יותר לבצקים פריכים, אבל אם תרצי לעשות עוגה שמפרידים ביצים אז לא נראה לי שהנינג’ה נותן מענה…

      Avatar
      מערכת Foody

      מעבד מזון רגיל אכן שימושי לבצקים פריכים. בנינג’ה יש אפשרות הפעלה המתאימה גם לעוגות בחושות ועוגיות. בהצלחה (:

    Avatar
    אוסנת

    אשמח לדעת אילו יתרונות יש למכשיר על פני המכשירים האחרים הקיימים בשוק היום