היוונייה ששברה לי את המילה מול ג’יי לו

למה ההופעה של ג'יי לו גרמה ללירון קרניאל להזמין משלוח דווקא ממסעדת "גרקו" היוונית? משלוח שגרם לשבירת צלחות. יאסו!

לפני שבוע וחצי נדרתי נדר עם עצמי. זה היה בהופעה של ג’ניפר לופז, ההיא מהבלוק. במשך שעתיים הלסת שלי הייתה שמוטה, לא האמנתי למראה עיניי. אישה, יותר נכון, פצצה בת 50 על הבמה רוקדת, מחליפה אאוטפיטים בלי סוף, בעלת איברים חטובים אלוהיים.

ואז הגיע הנדר והבטחתי לעצמי שלא אגע יותר בפחמימות ריקות ומרושעות, אתחיל באימונים מפרכים ואקפיד על כל מה שאני מכניסה לפה. מספיק לי להיות עשירית ג’יי לו כדי להיות מאושרת!

הנדר הזה החזיק בדיוק 42 דקות עד שהגעתי לפורט 19 ודפקתי נקניקייה וצ’יפס. בחרתי לא להיות קשה עם עצמי, אכלתי ממקום רגשי ופצוע שאני רחוקה שנות אור מלהיות ג’יי לו. חוץ מזה, ידוע שדיאטה מתחילים ביום ראשון.

מה אזמין היום?

כשהגיע לו יום ראשון ועדיין לא הפסקתי לחפור לעוזו על ג’יי לו, הוא הרגיש שבא לו לשבור לי צלחת על הראש ולכן ידעתי שאני חייבת להזמין לנו ארוחת ערב מ”גרקו” - מסעדה יוונית. פתחתי את האפליקציה של וולט וקדימה לעבודה.

כמה זמן חיכינו להזמנה? 60 דקות, בהתאם לזמני המשלוח שנאמרו מראש - 50-70 דקות.

איך הגיע המשלוח? למיטבי קריאה שעקבו אחר הטור הראשון שלי, נחשו מה? שוב הגיע משלוח ללא סכו”ם, מפיות ותוספות רטבים וחריף שביקשתי במיוחד בהזמנה. לרגע התחלתי לחשוב שזה אישי, אבל עוזו הוריד אותי מזה. התבאסנו ובצדק. לא קראו את הבקשות שלנו והספתח לא היה משהו.

היוונייה ששברה לי את המילה מול ג'יי לו

היה לנו טעים?

ארוחת הערב שלנו כללה מנות ראשונות: פאסולי מברומטיקו (32 שקל) - שעועית שחורה, עלי מנגולד, שמיר, פלפל קלוי, חומץ ושמן זית. לסיכום, חמוד על מצע שימוש מוגזם בשמיר וחוסר במליחות. וגם שלושה מאזטים (48 שקל): ציזיקי (יוגורט, מלפפונים, שום ושמיר), שהיה סטנדרטי, סלט תפו”א שהיה משעמם (שמיר, פטרוזיליה, בצל סגול, צלפים, חומץ יין ושמן זית) וסקורדליה (ממרח שום, שקדים ושמן זית) - שהיה ואוו! כל אלה לצד פיתות בגריל, שהרגישו כאילו הוקפאו וחממו מחדש.

העיקריות שלנו כללו: מוסקה (78 שקל) שהחזירה אותי למנות מיקרו של פעם, כשהייתי ילדת מפתח והייתי חוזרת לבית ריק אחרי בי”ס וצריכה משהו מהיר וחם. אמנם מדובר במנה ענקית, אבל לא היה לי חשק לסיים את כולה כי לא הרגשתי שהיא “מנת מסעדה” טעימה מאין כמוה.

מוסקה שגרמה לי להרגיש שוב כמו ילדת מפתח. צילום: לירון קרניאל
מוסקה שגרמה לי להרגיש שוב כמו ילדת מפתח. צילום: לירון קרניאל

עוד לקחנו גירוס עגל וכבש בפיתה (46 שקל), שוב מנה ענקית אך נחמדה בלבד, במיוחד כי - גם פה - התעלמו מבקשת תוספות הרטבים: ציזיקי ועגבניות עם בצל, שבחירתם היא חלק מתהליך הזמנת המנה. הרגשנו שהמנה יבשה ותפלה.

גירוס בפיתה שהיה רק נחמד. צילום: לירון קרניאל
גירוס בפיתה שהיה רק נחמד. צילום: לירון קרניאל

כמה זה עלה? 204 שקל + 14 שקל דמי משלוח

המשלוח מגרקו לא עמד בציפיות והיה שונה לחלוטין מהחוויה כשבאים לאכול במקום. אני זכרתי מוסקה מעניינת ומלאת טעמים וקיבלתי מנה שטוחה בטעמיה. ובכלל, כל הקטע של ליהנות ממזטים יוונים פחות עובד במשלוח ביתי. נשארנו עם מנה ראשונה אחת מעולה וזה לא מספיק.

מילה חיובית על וולט המדהימים: כשסיימנו לאכול כתבתי חו”ד וציינתי שלא קיבלתי סכו”ם ורטבים ולמרות שהדבר אינו תלוי בהם, הם החליטו לפצות אותי על כל עלות המשלוח בעקבות החוויה הלא טובה.

מוסר השכל: אל תשברו מילה מול ג’ני מהבלוק, בטח לא מהבלוק באתונה.

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar