היפנית בצפון השרון שגרמה לי לנסוע לנתניה (ולא לביקור באיקאה)

לירית צירמן צימט ממש לא האמינה שדווקא בנתניה מכל המקומות היא תמצא מסעדה יפנית עם עיצוב מגניב ואוכל מודרני וטעים. ביקור במסעדת "נישי"
  • לירית צירמן צימט

לימי חמישי יש חך אחר משאר ימות השבוע, הוא יותר סלקטיבי. אז לא לקחתי סיכון והזמנתי שולחן ליוונית, יפנית, צרפתית ואפילו לקפה שכונתי קטן. כשהגיעה שעת השין (אל דאגה ביטלתי את השאר, אני לא מאלה) החלטתי על דייט נייט יפני במסעדת נישי. יאללה נתניה.

לפני שיצאנו, כתבתי למירי הודעה שאני מקווה שהיא דופקת הופעה הערב, כי הבנתי שמדובר באחד המקומות השווים בנתניה ובתור אושיית אופנה מובילה אני מצפה ממנה ללוק הולם. כשהיא נכנסה אליי לאוטו עם נעלי עקב, גופייה נשפכת וז’קט מחויט הבנתי שהיא ואני כנראה רואות את נתניה קצת אחרת.

באופן אישי, כל הביקורים שלי בעיר הסתכמו מאז ומתמיד באיקאה. כן, אני מודה שצר עולמי כעולם קופסת הוופל בלגי ב-15 שקל שאני קונה שם. 25 דקות בווייז למסעדה ויש סיכוי גדול שאפילו נספיק לעצור שם בדרך חזרה.

לוקיישן: נתניה (באור יום רואים שם אפילו את הים)

עיצוב מודרני וצעיר. מסעדת נישי (צילום: יח"צ)
עיצוב מודרני וצעיר. מסעדת נישי (צילום: יח”צ)

עיצוב & וייב:

כיאה למסעדה יפנית מודרנית, העיצוב במקום משלב בתוכו אלמנטים טבעיים כמו עץ ומתכת שמתפרשים על פני חלל צבעוני וגדול. תמונת פסיפס עצומה של דגי קוי בכניסה, צמחים מרחפים בתוך כדורים שקופים וקיר ירוק עם קישוטי במבוק, יוצרים אצלך תחושה שאתה בכלל לא בישראל ובטח שלא בנתניה.

מה שותים: מירי הזמינה קוקטייל עם סלט או בשמו הרשמי “Thai Martini”: בומביי ספייר איסט, מלפפון, קנה סוכר, בזיליקום ואבסינט. אותי הברמן איבד בבזיליקום אז נשארתי נאמנה לנגרוני שלי.

הקהל מאוד מגוון מבחינת גילאים שכן לצד הזוגות הצעירים הרווקים המאוהבים (שחלקו את החשבון… שכחתי שזה קיים) היו גם לא מעט חבר’ה מבוגרים שבאו להנות מאווירה צעירה ותוססת. הבר הוא בהחלט לוקיישן מנצח, שכן המטבח הפתוח שנמצא מאחוריו מכניס עוד קצת עניין לדייט. לצערי זה לא עזר לזוג הנחמד שישב לידנו ושתק כל הערב.

צילום: יח"צ
צילום: יח”צ

מה אוכלים:

כשהברמן סיים לשמוע מה אנחנו לא אוכלות, הוא כבר היה עייף ואמר “טוב, אז אתן לא יכולות לחלוק מנות”. כמובן שהעמדנו אותו על טעותו. אם אנחנו חולקות בגדים - אנחנו גם יכולות לחלוק מנות.

הזמנו: סלט כרובית (42 שקל) - כרובית קצוצה, מלפפון, בזיליקום, נענע כוסברה (בצד) ואגוזי לוז קלויים ברוטב צ’ילי ולמון גראס. סלט טעים ומרענן, ולמרות שחשבנו שהוא קצת קטן, הוא היה מדויק.

סלט כרובית מרענן. צילום: יח"צ
סלט כרובית מרענן. צילום: יח”צ

הזמנו גם מנה מקטגוריית הבאנים, פורטובלו באן (44 שקל) - פטריית פורטובלו בטמפורה, טריאקי מעושן, שעועית תאילנדית, בצל סגול ודייקון. המנה הגיעה עם רוטב הדרים חריף שבהחלט שידרג אותה.

פורטובלו באן. צילום: יח"צ
פורטובלו באן. צילום: יח”צ

עוד הזמנו גיוזה כרוב ותרד (46 שקל) - כיסוני בצק צרובים בחמאה, במילוי כרוב ותרד חלוטים בתיבול ג’ינג’ר ושמן שומשום.  למרות שזו רק צריבה, הטעם של החמאה היה דומיננטי מדי. אולי בווריאציות אחרות זו מנה יותר מוצלחת.

לא יכולנו לסיים את הערב בלי סושי, אז הלכנו על הקליל והמוכר - רול צמחוני ורול בטטה קריספי (24-36 שקל) שהיו חביבים פלוס.

במקום הקינוח שרצינו להזמין מירי ציידה אותי במתכון להורדת שומן בטני: ממיסים 1 כפית קינמון בתוך 1/4 כוס מים רותחים, מוסיפה 3/4 כוס מים פושרים, כפית דבש ולימון סחוט (יש לשתות פעם ביום). אני רק חשבתי לעצמי “כמה חבל שנגמר הבננה קראמבל”.

כמה שילמנו? 304 ₪ סה”כ (לא כולל שירות)

ראוי לציון: יש גם סושי מיוחד, אינספור ראשונות, סלטים מרעננים ואפשרויות לבשר או דגים גם לעיקריות - לצד האפשרויות הצמחוניות.

מסעדת נישי
בן עמי 113, נתניה
א’ - ה, ש’ 23:30 - 12:00
ו’  23:00 - 12:00
09-8788888

 

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar