הכירו את Foody, אתר האוכל הטוב בישראל

Foody הוא אתר האוכל המתקדם והפלטפורמה הדיגיטלית של ערוץ האוכל Foody. בואו להכיר אותו ואת כל הפיצ'רים המיוחדים שלו, שיהפכו אותו לאתר שחוזרים אליו שוב ושוב

Foody הוא מיזם הקולינריה הגדול בישראל, והוא גאה להשיק את הפלטפורמה הדיגיטלית שלו, אתר האינטרנט Foody, שמכיל מגוון עצום של תכנים קולינריים, כתבות תוכן בנושאי אוכל ומתכונים עם אלפי שעות וידאו.

בשנה האחרונה עבדו מיטב האנשים והמוחות בתחום כדי להקים את אתר האוכל הטוב בישראל. האתר מותאם לצרכים הקולינריים של הקהל הישראלי ובזכות הידע של כל האנשים שעומדים מאחוריו, הוא יספק את הצרכים של כל חובבי האוכל והבשלנים הישראלים.

אז מה מיוחד ושונה בפודי? זה מתחיל באנשים שכתבו וכותבים עבורו את האוכל. מצד אחד, כל השפים המובילים והקונדיטורים בארץ וביניהם ישראל אהרוני, קרין גורן, משה שגב, שי-לי ליפא, מיקי שמו, מאיר אדוני, הילה אלפרט, ועוד. ומן הצד השני, לראשונה בארץ, אספו אנשי פודי את כל הבלוגרים והבלוגריות המובילים והאהובים בארץ, אלו שכולם עוקבים אחריהם ברשתות החברתיות ומכינים את המתכונים שלהם מדי שבוע. בין השמות אפשר למצוא את רחלי קרוט מהבלוג קרוטית, נטלי לוין מהבלוג עוגיו.נט, יונית צוקרמן מהבלוג מלכת המטבח, אפרת ליכטנשטט מהבלוג אז מה את עושה כל היום ועוד. קרוט גם עורכת את צד התוכן של האתר ויחד עם אנשי התוכן תמר שורצברד וגיל גוטקין האתר גם יעדכן בכל חדשות האוכל הכי חמות, המסעדות הכי טעימות והטרנדים הכי חשובים בעולם.

מעבר לתוכן העשיר, מציע האתר חווית משתמש שאין שניה לה בארץ. כל מבקר באתר יוכל ליצור לעצמו איזור אישי עם המתכונים והכתבות שהוא הכי אוהב. מצאתם מתכון שאתם רוצים לשמור? פשוט סמנו אותו בכוכבית והוא נכנס לספר המתכונים האישי שלכם. בדרך הזו לכל משתמש יהיה את האזור האישי שלו, שיגרום לו לחזור שוב ושוב, גם למתכונים שהוא אוהב, וגם לחפש מתכונים חדשים אותם הוא ירצה להוסיף לאוסף הפרטי.

כדי להגביר את הקשר האישי של הגולשים לאתר, Foody מאפשר לפנות אל מומחי המתכונים שלו באופן ישיר באפלקציית ה-Whatsapp ולקבל תשובות על כל השאלות, בעיות בהכנת המתכונים, שאלות בנושא חומרי גלם ועוד.

רוב המתכונים באתר מלווים גם בסרטוני וידאו, כך שגם מי שלא מומחה בבישול ואפייה יכול להעזר בסרטונים של כל השפים והבלוגרים שילוו אתכם צעד אחר צעד ותוך כדי גם להחשף למסרים ולמותגים שונים שמוצגים בסרטוני הוידאו.

כל מתכון וסרטון הוידאו של ההכנה שלו

את כל המתכונים באתר ניתן לסנן על צרכי המשתמש. אין לכם תנור או אולי אין לכם מיקסר? אתם טבעונים, צמחונים, מחפשים רק מתכונים בריאים או אולי אתם מחפשים מתכונים רק של שפים ספציפיים?ב-Foody אפשר לסנן את כל התוכן שיוצג על המסך, כך שהמשתמשים חוזרים שוב ושוב רק למתכונים שהם מחפשים ואוהבים.

מערכת הסינון באתר

פיצ’ר ייחודי נוסף של האתר הוא היכולת לשנות את כמות המנות בכל מתכון באתר. בחרתם מתכון שמתאים ל-4 אנשים אבל אתם מבשלים רק לזוג או אולי לארוחה של 20 אורחים? בפודי אפשר לשנות בכל מתכון את כמות הסועדים והאתר יתאים בזמן אמיתי את כל הרכיבים והכמויות למספר האנשים שבחרתם. עוד דרך ליצור חיבור אמיתי ואישי בין הגולשים ומתכוני האתר.

Foody הוא גם אתר האוכל הראשון בארץ שבו לכל מתכון מצורפת רשימת ערכים תזונתיים מדוייקת, שתעזור לכם לבחור מתכונים שמתאימים בדיוק לאורח החיים והתזונה שלכם, בין אם אתם מחפשים מתכונים עשירים בחלבונים או ברזל ובין אם מתכונים דלים בשומן או בסוכרים.

מנכ”ל החברה מיקי צימט מסכם: “פודי הוא אתר המתכונים הגדול בישראל, בעל יכולות פילוח מדויקות של חומרי הגלם שמהם עשויים המתכונים. בטכנולוגיה ובמנוע של האתר הושקעו מאות אלפי דולרים שייאפשרו במחיר הוגן לכל חברת מסחרית בזירה הקולינארית להקים ערוץ תוכן משלה שיונגש לתוך טראפיק עצום של צרכני קולינאריה בפודי ובתוך עשרות אתרים נוספים אשר מחוברים לנטוורק של פודי שכוללת את 50 אתרי הבלוגים המובילים בישראל”.

קטגוריות

תגובות (2)

Avatar

    Avatar
    מיקי גולדווסר

    שלום רב. היכן ניתן לרכוש את חוברת המתכונים המודפסת בבית הדפוס של קיבוץ בארי. קראתי שחלק מההכנסות של מכירת החוברת, יוקדשו לטובת יישובי העוטף. הייתי רוצה לרכוש מספר חוברות. תודה